marți, 30 iulie 2013

Prietenii lui LICA CHITCAN


 

Am mai aratat intr-o postare despre asa-zisii prieteni ai lui LICA CHITCAN. Multi dintre ei sunt amici, carora se plinge la momentele oportune si cind te vaiti atit cit face el ( ca sa nu mai spun ca nimeni nu dramatizeaza cum o face el) multi sunt dispusi sa “dea o mina de ajutor”, cum ar fi o postare, un comentariu o vorba la nu-stiu-cine. Manipularea lui Lica Chitcan merge apoi mai departe…..daca vede ca esti atit de bun si faci ca el usor, incepe sa ceara mai mult. Asa a ajuns sa-si puna un bun prieten, Adrian G, sa dea declaratii false pe la politie, impotriva mea, desi acest individ nu ma cunostea. Multi dintre vechii lui prieteni sau retras ….1. pentru ca si ei sunt tot atit de nesinceri ca el si cu multi strigoi in dulap, sau 2. Unii chiar au fost prieteni adevarati, dar au realizat ca sunt folositi  in cel mai urit mod de Lica Chitcan.

Ma intreb: unde-s prietenii lui “adevarati” de care imi vorbea ca il sustin neconditionat? Unde-i Mihai Teleaga, Florin Bejan, Florin Porumb, Vasile Valeanu si Nicu Moraru?? Multi dintre ei sau cam retras….mai ales cind au vazut ca Lica, in disperarea lui de a ma convinge sa-I mai dau bani mi-a scris e-mailul de mai jos:

From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Thursday, July 29, 2010 3:27:48 AM
Subject: continuare la continuare

 

"Prietenii iti spun ca nu este iubire intre noi.....si au dreptate...pentru ca asta le-ai lasat sa creada.....

Daca tu le-ai fi spus ca ne iubim cu adevarat, ei nu ar fi putut sa te sfatuiasca sa-mi ceri bani pentru ca oricine stie ca asta ar pune in primejdie o relatie. Si daca te iubesc si iti vor binele nu ar fi facut-o. Dar ei stiu exact ce este intre noi de la tine....si nu este iubire..."  esti in alta lume doinita , esti extraterestra, situatie pe pamant este alta..si anume : florin a avut o prietena care si-a vandut graul din pod sa-l ajute si i-a dat cateva mii de euro, toti banii pe care ii avea, neconditionat , au fost doar odata prieteni , in liceu..s-a intamplat anul trecut..alt exemplu : vlad ciobanu un sculptor roman i-a dat lui nicu moraru 5-6000 de euro sa-si termine cabana pentru turism ,sa-i dea inapoi cand o putea , daca va putea , daca nu, nu este problema ...florin bejan a luat de la teodora enache , o solista de jazz cu care au fost amanti si s-au iubit si care canta cu johny raducanu acum , peste 10 000 de euro si si-a construit o cabana pentru turism la darmanesti...romeo ifrim a primit luna trecuta 5000 de lire din anglia de la o prietena cu care a fost mai demult, pentru a-si termina deasemeni o casa pe lesunti...toti vor returna banii este clar, dar acum au primit ajutorul de care aveau nevoie..acum erau cazuti peste bord si aveau nevoie de salvare...dintre toti eu sunt  singurul care am iscat un razboi si care am fost judecat pentru asta ...si stii care este culmea ? nu esti cea mai saraca din cei care ar fi putut sa ajute pe cineva , iar mai mult de atat eu eram iubitul tau pe care vroiai sa-l ajuti sa-l vezi fericit, pentru a te bucura de fericire la randul tau..arata aceste e-mailuri lui luminita si intreabo daca am dreptate eu sau tu..ar putea fi impartiala ..si-ar mai fi timp sa-ti salvezi sufletul orientat atat de mult spre bani si bogatie si atat de putin spre adevaratele valori cum ar fi iubirea , prietenia..loialitatea, ajutorul..bunatatea si altruism

 

 

Dintre “prietenii” lui Lica Chitcan care au fost mentionati de el in acest e-mail, singurul care mai are contact cu el este Nicu Moraru si asta pentru din e-mail reiese ca el nu a imprumutat bani de la o amanta….deci, comentariu nu l-a afectat atit de mult. Nicu Moraru nu are de unde sa stie ce informatii am eu despre el, si toate bineinteles primate de la Lica……asa cum nici ambii Florin nu stiu ce stiu eu, si ce informatii suplimentare mi-a dat Lica despre viata lor. A mintit Lica Chitcan in e-mailul de mai sus? Dupa parerea mea, NU!!! Povestile despre amantele acestor domni, eu cred ca sunt cit se poate de reale, ce a mintit Lica cu siguranta, sunt sumele de care s-au bucurat acesti barbati.

 

Cind prietenii lui s-au departat, Lica gaseste alti fraieri care sa-i duca bataliile unde vrea el. Cind eu am organizat Campania de stringere de fonduri pentru Florin Plantos, Lia, fosta amanta a lui Lica era in Onesti si amindoi stateau la hotel. Era in Mai, 2011 si doar Lia poate afirma ce cuvinte, ce adjective avea Lica la adresa acestui Florin Plantos….acum, Lica il manipuleaza si il foloseste impotriva mea…..

 
Iar cind Lica Chitcan simte nevoia, inventeaza “prieteni” pe facebook care ma ataca pe mine: asa a aparut CORNELIA FLOARES ( cont infiintat in mai 2011) si cind acuzatiile si amenintarile au continuat, am facut plingere impotriva acestei Floares. Politia, mi-a spus ca nu exista o astfel de persoana in Onesti!!!!!! Iata din mesajele acestei inventate prietene:

 


Select messages to forward.



Select messages to delete.


·         May 25


o    Multumesc pentru comentariu Cornelia.... Nu cred ca " a-mi reface viata" implica a fi cu un barbat..cel putin nu acum si nu asta caut....daca asta as vrea, nu cred ca am nevoie de o rubrica de matrimoniale..... dar pentru ca si tu ai trecut prin aceasta experienta, cred ca stii ce greu este sa iti gasesti din nou un rost in viata si un ideal, dupa 30 de ani de casnicie cu un barbat minunat. In numele sotului meu, m-am implicat in cazuri umanitare si voi continua sa o fac. Unii dintre noi, incearca sa dea inapoi... un fel de "pay back" pentru tot ce au primit frumos de la viata, altii ramin " angry and sour" .

·        

Floares Cornelia

May 26


o    de fapt ce apasari ai , pentru ca este clar , nu pentru binefaceri esti inromania ?si nici sa te realizezi financiar...cum reiese din articolul acesta ..vad ca vrei sa iesi din anonimat cu orice pret in acest oras ..de ce asta ? a cersi bani de la oameni si copii chiar, nu inseamna implicare umanitara..sunt doar uimita de ce o femeie realizata totusi , face asemenea compromisuri.. faptul ca-i vorbesti de rau pe romani , im i lasa un gust "acru su furios"..ai multe frustrari draga mea si nu ti le poti ascunde pentru niste ochi mai vigilenti..succes totusi !

·        

May 26


o    Multumesc pentru urari....Tu in ce implicari umanitare esti??? As vrea sa invat mai multe din exemplele tale. Poate faci tu o donatie considerabila pentru orice caz umanitar ( poate chiar ai facut-o, felicitari) Nu am vorbit de rau pe romani si nu as putea face asta niciodata, pentru ca sunt ramanca!!!! Dar se pare ca te simti putin intimidata si nu inteleg de ce???? dar, daca a avea succes in ce mi-am propus inseamna si a intilni persoane ca tine, ma simt onorata si mai ambitioasa sa fac ce cred ca este bine......Si daca tot ce stii despre implicarea mea in cazuri umanitare este ce numesti tu cersit, tinem legatura , mai ai de aflat multe....si sunt multi care inteleg ce fac si chiar apreciaza. Atita timp cit imi ating scopul, eu sunt multumita, nu vreau sa schimb nici o mentalitate sau fel de gindire, chiar daca nu il inbratisez. O zi buna si succes in activitatile tale umanitare!!!!!

·        

May 29


o    Am recitit articolul din ziar si reascultat interviurile de la radio si nu am gasit unde i-am vorbit rau pe romani...la ce romani te referi??? Si nu vad nimic rau in a fi intr-o campanie de afirmare, mai onorabil decit daca as fi intr-o campanie de defaimare doar pentru ca mi se cere. Eu va urez succes si nu va puteti ascunde pentru niste ochi vigilenti. Va doresc succes!!!!!

·        

Floares Cornelia

October 16


o    bine ai revenit pe plaiurile noastre ! sper sa ne vedem curand , de data asta nu ne mai scapi , suntem cu ochii pe tine...greseste si fa puscarie nimfomano..

o    p.s Feministele din Onesti urasc curvele bolnave si ucigase de soti !vei plati..

·        

October 16


o    Ma doare in cot de feministele din Onesti.....vorbe-n vint....


Ca o concluzie.....stiu ca Lica afirma peste tot ca tot ce postez este inventat si scris de mine. In curind voi afisa documente cu banii furati,si inregistrati audio.....cei ce recunosc "personajele" vor sti cine sunt ele si adevaratul Lica Chitcan va fi descrie de ei.....nu de mine.

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu