duminică, 28 iulie 2013

LICA CHITCAN-KARMA



 
Imi este foarte greu sa cred cit de usor poate un escroc ca LICA CHITCAN sa manipuleze oamenii din jurul lui. Dupa toate e-mailurile, conversatiile si alte dovezi, el poate afirma cu stupoare pe facebook ca eu sunt nebuna, paranoica si o ucigasa….mai mult unii chiar ii iau apararea. Nu a venit cu nici o explicatie, cu nici o dovada sau argument niciodata si unii dau “like” la ce afirma. Exista 3 motive pentru care oamenii recurg la asta:

1.       Fara sa se documenteze, unii prefera  birfa…considera ca daca iau aparare celui atacat, balacareala va continua.

2.       M-am intrebat de multe ori  de ce Romania nu are un sistem juritic ca cel al Angliei, Canadei, adica “common law” , bazat pe jurati alesi din  rindul oamenilor de rind , in loc de judecator/ judecatori care hotarasc bazat pe legi si nu pe cazuri antecedente….acum inteleg. S-ar gasi foarte putini cetateni care ar judeca cazul bazat pe faptele concrete si dovezile palpabile. Romanul nostru hotaraste in functie de “muschiul lui”. Nu conteaza ce e negru pe alb in fatza lui, daca inculpatul e tigan, sigur e vinovat, daca blonda e frumoasa, sigur e curva, daca are bani, sigur a furat, daca e gras, sigur maninca toata ziua, daca e urit, sigur nimeni nu-l iubeste, daca juratul l-ar cunoaste si l-a ajutat cindva, sigur e nevinovat. Am ajuns la aceasta concluzie dupa comentariul  pueril de pe facebook  al unui anume Florin Popa:”  eu am inteles de la inceput ca aceasta femeie bate campii si ,,fura curent,,,dar daca altceva nu are de facut poate sa continuie pana la infinit iar despre Lica raman la aceiasi parere buna,nu poti ura un prieten doar vazand ce se scrie despre el”

3.       Mai mult, sunt surprinsa sa vad ca o femeie chiar a dat “like” la un asemenea comentariu, o anume Luminita Boboc.( nu stiu daca e o coincidenta de nume, cu cel al unei amante din tineretea lui Lica , cu care a avut o relatie inainte si dupa casatoria lui cu Mioara) sau poate face parte din grupul celor de la punctual 1.

  

Eu voi continua sa afisez pe bloc multe alte dovezi si pasaje din roman…. Stiu ca un escroc si un mincinos ca el, TREBUIE expus si dat in vileag. In tot cazul, Lica isi va primi pedeapsa, mai ales pentru acuzatiile mincinoase si badjocora in care a bagat numele sotului meu. La exact 7 ani dupa data unei fapte, Lica a fost pedepsit pentru ce i-a facut prietenului lui Gigi, si in acest caz, Lica  isi va primi pedeapsa…….pentru ca nu a invatat lectia! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu