marți, 2 iulie 2013

Cut and paste....

Am afirmat intr-o postare recenta ca Lica Chitcan scria aceleasi mesaje la mai multe amante. La fel se intimpla si cu mult prea mult folosite cintece ale lui. Femeile sunt incintate sa stie ca sunt muze de inspiratie ale unui barbat,, doar ca Lica minte si escrocheria asta o foloseste de mult timp.Iata mai jos exemplul cu o melodie: "Doar asa".... Din conversatiile mele cu Lia, amanta cu care am fost dublata o perioada, am aflat amindoua ca minte.....cititi si va minunati de "talentele " lui.

 
 
 
From: Popa Liky <popaliky@yahoo.com>
To: Doina Moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Sunday, April 25, 2010 12:33:41 PM
Subject: doar asa
 


-->
invata sa ierti cand gresesc ,mai lasa-ma odata sa zbor ,.toate le-ai face usor ,de-ai sti cat de mult te iubesc...asteapta te rog cand privesc , departe de ganduri si ploi, rabdarea te-aduce -napoi , de-aceea mai mult te iubesc...doar asa vei afla , iubirea din inima mea, cat norii sub ceruri plutesc . mai mult , tot mai mult te iubesc ..asculta-ma cand povstesc, e viata mea in cuvinte, si-acele aduceri aminte, iti spun cat de mult te iubesc...gaseste-ma cand ratacesc, aduna-ma in sufletul tau , fereste-ma cand mi-e mai rau,  iubeste-ma sa te iubesc...doar asa vei afla....nu ti se pare ca te regasesti in toate versurile acestea ?..verbele de inceput ale fiecarei strofe sunt : invata sa ierti, asteapta, asculta si gaseste-ma....si uite ce conexiune se face in capul meu...in sens invers , de la coada la prima strofa sunt ..gaseste-ma(si m-ai gasit) , asculta-ma ( si ai ascultat ce ti-am povestit despre noi ,despre trecut, acele aduceri aminte) asteapta , este cel de-al treile verb si asteptam amandoi(rabdarea te-aduce -napoi)  si in sfarsit , invata sa ierti ( mai lasa-ma odata sa zbor...este oricand cantecul despre noi  , chestie de premonitie ...te iubesc , te iubesc , te iubesc...gata am consumat cuvintele pentru azi ??
 
Mai jos un pasaj din conversatia mea cu Lia din Oct.16,2011
 
Oct 16 3:24 AM
Doina Moscu:am gasit un site .....ceva cleopatra si ea postat un tablou al tau
 
  • Oct 16 3:25 AM
    Doina Moscu:s-au certat si lica acum l-a scos din acel site\
  • Oct 16 3:25 AM
    Doina Moscu:de ce?
  • Oct 16 3:25 AM
    teria_72:eu l-am rugat sa nu-l mai afiseze
  • Oct 16 3:26 AM
    Doina Moscu:dar primul i inca afisat
  • Oct 16 3:26 AM
    teria_72:si sa-l stearga de unde l-a afisat
  • Oct 16 3:26 AM
    teria_72:]cand l-a afisat nu m-a intrebat...
  • Oct 16 3:28 AM
    teria_72:cand ne-am cunoscut si-a dorit sa ma picteze....a inceput acest tablou imediat si la terminat dupa 2 ani....mi-a spus ca i-a fost greu sa se desparta de el..
  • Oct 16 3:28 AM
    Doina Moscu:si l-ai crezut....
  • Oct 16 3:28 AM
    teria_72:daca nu insistam sa-l termine era si acum acolo...
  • Oct 16 3:28 AM
    teria_72:atunci da....
  • Oct 16 3:29 AM
    Doina Moscu:si eu l-am crezut ca cea mai aproape melodia a lui este si va ramane" vino iubito"
  • Oct 16 3:29 AM
    Doina Moscu:intradevar , ma regasesc
  • Oct 16 3:29 AM
    teria_72:nu este asa...
  • Oct 16 3:29 AM
    Doina Moscu:si apoi mi-a trimis " doar asa"
  • Oct 16 3:30 AM
    teria_72:are o alta poveste a unui cantec care l-a prelucrat...nu mai tin minte exact
  • Oct 16 3:30 AM
    Doina Moscu:la o saptamina dupa ce me-am conectat
  • Oct 16 3:30 AM
    teria_72:stiu atunci am realizat ca minte rau
  • Oct 16 3:30 AM
    Doina Moscu:rinduri pt mos craiun
  • Oct 16 3:31 AM
    teria_72:acel cantec este facut cu mine cand am facut revelionul impreuna

  • Oct 16 3:31 AM
    teria_72:doar asa l-a scris si copus cu mine ....
  • Oct 16 3:32 AM
    Doina Moscu:in tinerete, s-a inregistrat pe casetofon cindind Rinduri pt mos craciun si am primit de craciun / revelion al anului 1977
  • Oct 16 3:32 AM
    Doina Moscu:care cintec?
  • Oct 16 3:32 AM
    teria_72:doar asa.....
  • Oct 16 3:33 AM
    Doina Moscu:iti pot trimite e-mail in care mi l-a trimis.....
  • Oct 16 3:33 AM
    teria_72:atunci ne-am '' certat '' un pic...de revelion...am realizat ca relatia lui cu mioara este si exista ...pana atunci mi-a spus ca sunt separati
  • Oct 16 3:33 AM
    Doina Moscu:poti vedea ce mi-a scris si data
  • Oct 16 3:34 AM
    teria_72:te cred ,dar a fost facut cu mine si pentru noi atunci...concluziz este ca foloseste cantecele cum vrea
  • Oct 16 3:35 AM
    teria_72:"cu tine" este facut pe video call


  • Melodia "Cu tine" este o alta melodie pe care Lia sustine ca a facut-o cu si pentru ea. Oare cite alte amante cred acelasi lucru???

    Si ca sa intaresc faptul ca Lica Chitcan copia mesajele de la o amanta la alta, sau probabil le pastra si le re-circula, atasez un e-mail aici din aprilie 29 si unde scrie ca e o zi frumoasa de .....TOAMNA ( poate scrisese acelasi mesaj la vre- una din Australia)

    From: Popa Liky <popaliky@yahoo.com>
    To: Doina Moscu <doinamoscu@yahoo.com>
    Sent: Thursday, April 29, 2010 2:31:16 AM
    Subject: de dimineata
     



    -->
    este o frumoasa zi de toamna care ar trebui sa-mi dea sperante si bucurie..noaptea care a trecut nu prea m-a ajutat, am ramas la un moment dat dezvelit , cred ca m-am zvarcolit rau de tot..totul este bine doar ca nu-mi revin din oboseala, poate in week-end-ul acesta..am sa inchid si am sa stau in studioul de imprimari toata ziua ..as vrea sa fac atat de multe si parca ma consum ca o lumanare , asa ca nu finalizez, si raman pe intuneric..este caracteristica vietii mele si ca sa nu sufar renunt, las lucrurile pe jumatate facute, si astept sa se intample miracole...dar mi-a trecut varsta credulitatii si stiu ca miracole nu exista ..doar ce pot face singur..si ajung in acelasi cerc vicios, cand incep ceva si ma las...renuntarea la mine apare cand constientizez nu greul, ci imposibilul...aceasta este starea mea de dimineata cu care probabil te-ai obisnuit ..acum imi iau drogul scriindu-ti cateva randuri...si apoi incepe melancolia si gandurile..dar gata , voi fi in stare sa lucrez  si azi si mereu...sper ca te trezesti bine si ca vei avea o zi buna ..te sarut si sa iei in considerare ca te iubesc ..iarta-mi frustrarile si depresiile ..promit ca voi incerca sa ma gandesc doar la lucruri pozitive...desi nu-mi iese niciodata asta ..te iubesc printesa mea , si vreau sa te stiu fericita..buna dimineata morocanoaso ! acum eu ma gandesc la tine..si mi-e un pic mai bine..si te iubesc , te iubesc , te iubesc..mai , mai, mai..
     

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu