marți, 16 iulie 2013

Brainwashing....





 
Nu este considerat deloc un lucru nobil, pentru o femeie sa faca ce face Cristina Cioca. A apara barbatul cu care esti intr-o relatie, inteleg, dar sunt totusi dovezi negru pe alb, pe care ea le-a vazut, dovezi care denota ca Lica este un escroc sentimental, dovezi ca a luat bani de la femeii, sunt situatii de care ea stie si la care ea a asistat.
La inceput de Martie, Mioara l-a sunat pe Lica la telefon.....el i-a spus ca e cu Cristina, cind Mioara l-a intrebat daca pot vorbi...Lica i-a raspuns ca pot vorbi si ca nu are secrete fatza de Cristina. Atunci Mioara i-a spus ca  ar dori sa amine citeva luni divortul sa poata sa vorbeasca cu el fatza-n fatza de partaj. Cuvintele lui Lica au fost:" daca faci asta vin in Italia si iti maninc ficatii si iti sparg capul in bucati" La doar un minut dupa conversatia cu Lica, Mioara m-a sunat pe mine si era traumatizata......
Intrebarea mea: cum poate Cristina sa asculte o astfel de replica de la barbatul cu care locuieste si sa nu fie scirbita de atitudinea lui, ca poate avea un astfel de limbaj abuziv fatza de mama copilului lui, si sotia de mai bine de 30 de ani??? Cum poate sa creada ca un barbat care are un astfel de comportament nu o va face si cu ea??? Ca un barbat care intotdeauna a avut cel putin o amanta, va fi un barbat serios dintr-o data??? Chiar si ea l-a atras prin situatia ei financiara la acel timp, platindu-i restantele la cele 4 banci la care are imprumuturi ( cel putin la patru banci a dus-o pe Mioara sa semneze pentru imprumut). Banii nu i-au folosit niciodata impreuna ( Lica si Mioara) ci doar Lica, pina si lucrarile dentare cind venea in Romania, Mioara si le platea singura.....

Iata doua din conversatiile mele cu Cristina din care reiese ca minte chiar si de data cind ei doi s-au cuplat ...si asta pentru ca Lica i-a cerut-o ( un lucru bine calculat de Lica si motivul il voi afisa in curind, cind voi afisa si efectele si contra-indicatiile medicamentelor pe care le i-a Lica: rivotril, Xanax si cipralex)
Primul messaj trimis de Cristina pe 19 Dec, 2011./  Dupa linie e o conversatie cu ea anul acesta , in Martie.


  • cristina_mariuca: Buna ziua sau seara......
  • Dec 19 5:18 AM

cristina_mariuca: cred ca este timpul sa incheiem toata aceasta tevatura...nu stiu cum crezi ca la anii mei as putea sa incredintez parola de messenger sau cea de facebook unei persoane pe care o cunosc de un an....

  • Dec 19 5:19 AM

cristina_mariuca: nu este frumos sa vorbesti urat despre cineva pe care nu l cunosti

  • Dec 19 5:20 AM

cristina_mariuca: poate in mintea ta...sau in inima ta , ai dreptate......dar eu nu faceam parte din "viata " voastra

  • Dec 19 5:23 AM

  • Doina Moscu: probabil ca tu i-ai zgiriat masina deasemenea
  • Mar 04 8:37 AM

Doina Moscu: ca erai ofticata ca el e cu lia

  • Mar 04 8:37 AM

Doina Moscu: si tu ai fost la adi ca sa te razbuni

  • Mar 04 8:37 AM

Doina Moscu: el era cu lia la hotel de o luna

  • Mar 04 8:38 AM

Doina Moscu: si te-ai dus cu adi la bilci

  • Mar 04 8:38 AM

Doina Moscu: hai ca stiu multe

  • Mar 04 8:38 AM

Doina Moscu: si mai am multe surprize

  • Mar 04 8:38 AM

cristina_mariuca: nu merge asta , Florin stie ca tu ai facuto si Lia la fel..eu nu comunicam cu Lica pe atunci..incerca altceva..

  • Mar 04 8:38 AM

Doina Moscu: dar toate la timpul lor

  • Mar 04 8:38 AM

Doina Moscu: ba da

  • Mar 04 8:39 AM

Doina Moscu: esti cu el din nv 2010 cum de fapt tot tu mi-ai spus pe mess

  • Mar 04 8:39 AM

cristina_mariuca: da

  • Mar 04 8:39 AM

Doina Moscu: si eu am dovezi ca eu si florin eram la o clinica privata atunci in buc

  • Mar 04 8:39 AM

cristina_mariuca: din iunie..luna cireselor..

  • Doina Moscu: dar tu mi-ai spus ca din nov, 2010
  • Mar 04 8:40 AM

Doina Moscu: asta nu e luna cireselor

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu