luni, 8 iulie 2013

Minciuni, motive ascunse, perfidie

Cind am realizat ca Lica Chitcan m-a tepuit de peste 5000 de Euro, am inceput o investigatie sa aflu de ce. Nu puteam sa cred ca tocmai el, ar fi facut asta .....ma gindeam ca tragedia in care am intrat mi-a alterat modul de a gindi. Nu cunosteam acest om....si singura care putea sa-mi spuna cine e, era sotia Mioara. Mama lui, nu mi-ar fi spus adevarul, e o femeie fara pensie care trebuie sa fie intretinuta de Lica, ori  ar muri de foame cu o pensie de un million pe luna ( adica 100 de lei) M-am gindit ca poate Mioara  are vre-un cont pe retelele de socializare ( dupa scusele lui Lica nu mai erau impreuma de multi ani...) am gasit un cont de Mioara Chitcan pe netlog ( cont care exista si acum) dar pe linga poza ei, contul are datele lui. Am scris un e-mail Mioarei dar am primit un e-mail inapoi care semana cu exprimarile lui Lica si nu a unei  femei careia ii scrie o femei, care a fost intr-o relatie cu sotul ei.

Am gasit cotul de facebook al fiului lui si l-am implorat sa ii zica mamei sa ma contacteze. A refuzat, dar era foarte dezamagit de felul de a trai a tatalui lui. Am decis sa merg pe cale legala. Am incercat sa vorbesc cu el intre patru ochi, cind intr-un sfirsit a acceptat , mi-a spus ca noi doi am trecut printr-o trauma greu de imaginat, ca inca mai sunt sentimente intre noi si trebuie sa o luam incet, sa ne recapatam increderea unul in celalalt.....am vrut sa cred ca are dreptate. Relatia a continuat pentru alte 3 saptamini, doar ca eu mi-am dat seama ca minte...in timpul sejurului meu la Onesti mi-a cerut 5 milioane....si cind m-am convins ca minte, m-am dus la el la atelier ( sunindu-l in prealabil la telefon) i-am cerut banii inapoi si bineinteles acel tablou pe care mi-l promisese. Ma gindeam ca il voi vinde, imi recuperez banii si totul se termina. Asteptind calma pe un scaun in atelier sa termine cu doi clienti, mi-am sunat prietena sa ne intilnim dupa...cind am ramas singuri mi-a zis:"noi doi vom muri unul de mina celuilalt" I-am raspuns ca dramatideaza si sa-mi dea banii si tabloul.....in timp ce scotea tabloul din rama, l-a lovit cu piciorul s-a napustit la mine si cu singura apucatura de brat, m-a trintit la pamint si mi-a pus degetul in fatza si mi-a zis: " Eu am 6 internari la psihiatrie, nimeni nu poate sa-mi faca nimic" L-am strigat. Ochii erau rosii si arterele in globul ocular sparte.....intr-o factiune de secunda, s-a departat si-a rearanjat hainele pe el si cu o calmitate de neimaginat a inceput sa ruleze tabloul. I-am promis ca voi merge la politie, a zis ca merge el. Am iesit afara din atelier si el m-a urmat. L-a rugat pe un mosulica, "nea cutare" sa vada ca imi da tabloul ( nu a fost nimic semnat, nu stia nimeni ce tabloul este sau ce reprezinta) si a plecat la politie. Nu s-a facut nici plingere si eu tremurind si vinata la brat nu am inteles de ce acest politest Hilohi nu a facut un raport.
Cind am ajuns acasa, am incercat sa i-au legatura cu Mioara din nou si timp de un an am vorbit cu o femeie pe care eu credeam ca e Mioara.....am aflat ca de fapt era amanta lui.....eu nu ajunsesem la adevarata Mioara....

Anul trecut am gasit-o si am fost la ea cu un dosar plin de dovezi. Am ajuns la ea cu o prietena de a mea care fusese in tinerete prietena cu Milica, fratele lui Lica. Adevarata Mioara e o femeie de o bunatate si un bun simt iesit din comun. A inceput sa-mi spuna suferinta ei. Timp de 3 zile , fiul lui a stat tot timpul cu noi, ascultind tot, ba mai mult exprimindu-si chiar suferinta si dezamagirea lui. Urma sa fie ziua de nastere a Mioarei si l-am rugat pe fiul ei sa faca o rezervare la un restaurant si sa o sarbatorim pe Mioara. Cind am plecat spre restaurant,i-am inminat cheia masinii inchiriate de mine si l-am rugat pe flacau sa ne duca el la restaurant. In zilele urmatoare el ne-a lasat sa vorbim toate 3 pe indelete. Probabil Lica ii spusese de mine si ma descria ca pe o paranoica.....se vedea cit de mult isi iubeste mama si cit o proteja de rau ( a facut tot timpul asta , cind Lica avea iesirile lui nervoase) Dar dupa ce s-a convins ca nici eu , nici prietena mea nu ii vom face rau mamei lui, ne-a lasat pe toate 3 sa discutam in liniste.

Cind Lica a aflat ca Mioara are toate dovezile de la mine si ca eu pot chiar sa fiu martora la divort....Lica a inaintat dosarul incercind ca Mioara sa nu expuna ce stia. Ba mai mult, nici macar nu a informat-o de proces.....am aflat amindoua pe pe noul portal. Prin Noembrie 2012, s-a zvonit prin bloc, ca el si Cristina Cioca s-au casatorit.....nasi fiindu-le fica nasului  lui de cunumie cu Mioara. Cica, a fost o nunta religioasa......dar din cite stiu, nici  un popa nu te casatoreste religios daca nu esti casatorit civil prima data.....iar Lica nu ar fi putut sa se casatoreasca civil pentru ca decizia finala a divortului a venit abia pe 14 Martie si apoi pentru o luna, nu poti sa te casatoresti pentru ca amindoi au drept la recurs.....ba mai mult, Mioara a observat intr-o poza postata de el, ca Lica poarta verigheta pe Martie 8. Nu a purtat niciodata verigheta in casatoria cu Mioara si chair a aruncat in Trotus doua verighete in timpul  cearturilor dintre ei....

http://portal.just.ro/270/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=27000000000046149&id_inst=270

http://ro.netlog.com/mioarachitcan

3 comentarii:

  1. Stii prost! Casatoria religioasa nu are nici o relevanta juridica. Faptul ca preotii, unii, impun ideea casatoriei civile anterioare celei religioase, nu este deloc in sincronism cu religia; este o reminiscenta a perioadei dragi tie, comuniste. O cutuma de acest gen ar anula logodna, care se face, in mod normal, cu mult inainte de casatorie, fiindca, in civil, ea nu are un echivalent. Sper ca intelegand asta esti mai desteapta un pic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar tu cred ca doar manipulezi....daca intr-adevar ai cunoste religia si nu doar ai manipula-o....stii ca acea casatorie facuta intai ( adica cea religioasa si civila pe care a avut-o Chitcan cu Mioara) inseamna ca e singura ( pana cand moartea va va desparti) asa ca mai invata...sau probabil Chitcan sai Cioca nu te-au platit in deajuns!!!

      Ștergere
    2. Daaa, pai la tigani e la fel...ei nu se casatoresc civil....vrei sa-ti spun eu de ce a optat Chitcan sa o imbarlige pe Cioca cu casatoria religioasa?? Are atatea executari silite ca daca ar fi casatorit civil, ar veni si i-ar pune lui Cioca popriri pe salariu!!!! Toate duc la manipulari si pentru bani....

      Ștergere