marți, 23 iulie 2013

LICA CHITCAN -tactica minciunilor





 



LICA CHITCAN continua sa minta in toata povestea asta, ca de fapt in toate in care a fost implicat. Este interesant de analizat, ca nu inventeaza povesti, doar schimba povestea ca sa il avantajeze pe el. La o analiza superficiala, ai impresia ca iti spune adevarul. Dar minciuna e tot minciuna. De exemplu: Atat eu, cat si Lia, amanta cu care m-a dublat in perioada 2010, stiam ca locatia ulterioara a atelierului, il costa 5 milioane de lei pe luna. Mioara insa  stie de 15 milioane…de ce minciuna? Pentru ca, se gandea el, de la Mioara mai poate lua bani,  ii era usor sa se planga sotiei ca banii nu ajung. Cand imi spunea mie si Liei, 5 milioane chirie la atelier, dadea bine pentru afacere si amandoua puteam mai usor sa-l imprumutam ( cu alte cuvinte, sansa lui de a plati imprumutul era plauzibila si nu ne-ar fi fost frica ca nu primim inapoi banii)

Cind mama lui, complicitara la tot ce face el, mi-a sunat mama la telefon si a chemat-o la ea, Lica a pregatit-o ce sa-i zica mamei mele ( ele se cunosteau de foarte mult timp, tatal lui Lica si parintii mei au fost colegi de servici)si printre altele doamna Catinca Popa (Chitcan) i-a spus mamei mele, ca fiul ei e un familist convins, ca nu m-a vrut si a refuzat in tinerete sa se insoare cu mine, desi eu l-am rugat insistent  si deci, nu m-a iubit nici atunci, nici acum…..Adevarul e ca eu si Chitcan, in tinerete am fost doar prieteni ( platonici trebuie  adaugat) noi fiind doar  in clasa a-XI-a, da, in clasa a-11-a….nu a fost NICIODATA  vorba de casatorie_!!!!.Maica-sa stia asta, dar nu facea nimic altceva decat sa execute ordinele lui si asta pentru ca eu eram in oras si stiam de Cristina Cioca si stia ca voi  merge  la acel concert pe care ei doi l-au sustinut la biblioteca din Onesti in Noembrie, 2011.
Exemple ca acestea sunt multe, descoperite atit de mine, cit si de Lia si Mioara, fosta sotie.

Cat despre acel tablou de care vorbeste el pe facebook si in comentariile facute in blogul lui Florinel Plantos, iata cum stau lucrurile:
  

In ziua cand m-a abuzat fizic,stiam ca nu mai vreau sa am nimic de a face cu acest escroc si i-am cerut tabloul,  tablou promis de el intr-un e-mail. Inainte de a mi-l inmana, l-a scos din rama, l-a facut sul  a oprit pe trotual in fatzaatelierului  un anume “nea cutarica” care lucra la "Staneatza" ( nu-mi aduc aminte numele batranelului, dar il pot recunoaste daca ar fi nevoie) i-a zis ca,sa fie martor  ca el da aceste doamne ( adica eu)  acest tablou. Mosulica habar nu avea ce este in acel sul, nu s-a semnat nimic, nu am schimbat nimic. Mosu doar a dat din cap afirmativ, eu am luat sulul si mosul a plecat in drumul lui. Tabloul e un fals, Chitcan a copiat si semnatura pictorului flamand. Nu valoreaza nici cat o ceapa degerata....a incercat sa-si plateasca datoria de peste 5000 de euro cu un tablou fara valoare, mai mult, tabloul mi-a fost adus de sora mea si Chitcan a fost nevoit sa-i dea  o declaratie, ca a fost donat, pentru ca altfel ar fi trebuit sa ne dea un bon fiscal  si ca sa nu plateasca impozit pe venit, a preferat sa dea o declaratie de donatie, ca astfel tabloul sa poata fi scos din Romania.

Deci a incercat ca acopere un furt, cu un lat furt......tactica tipica unui escroc!

Atasez aici si un e-mail trimis de mine, lui Lica, de pe noul meu e-mail, facut la insistentele lui,in care se vede ca eu am pus tabloul la vinzare si pe e-Bay in scopul de a-mi recupera banii.
 

From: V Virginia <vvirginia1959@yahoo.com>
To: Mandru Catinca <mandrucatinca@yahoo.com>
Sent: Friday, December 24, 2010 4:49:27 PM
Subject: Re: picture
Ti-am promis ca incerc sa-ti vind pictura.....tocmai am si pus-o pe ebay. Poti singur sa vezi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu