joi, 25 iulie 2013

Lica Chitcan-aceeasi tactica mereu...

Dupa toate postarile mele, atit dovezi evidente cit si e-mailuri si mesaje, LICA CHITCAN incearca sa salveze aparentele, afirmind cu dezinvoldura ca e casatorit....

Desi casatorit legal mai bine de 30 de ani,cu Mioara, timp in care si-a tinut sotia  in teroare si minciuni, nu  a postat niciodata, in nici un site de socializare, ca e casatorit si ca are un fiu de 30 de ani. Nici macar nu a vrut sa poarte verigheta !!! Ba  mai mult, i-a facut sotiei si un cont pe netlog, cu poza ei dar datele lui si de care Mioara nu stia nimic. Cind eu, am cautat-o pe Mioara, tot ce am gasit este contul si e-mailul de mai jos. I-am scris,dar bineinteles, e-mailul meu a ajuns la el si tot el mi-a raspuns in locul ei. Mioara mi-a confirmat, ca ea nu foloseste computerul NICIODATA!
Iata, mai jos contul MIOAREI de netlog:

Despre mine

Mai mult despre mine

Nume
mioara chitcan
Ziua de nastere
17/09/1959
Locatie
Bra (Piemonte)
Italy
Profesie
Artist
Hobbie-uri
muzica ,pictura

Carte de Oaspeti 0

nu are inca nici un comentariu in cartea de oaspeti.

Semneaza Carte de Oaspeti
44 vizitatori de pe 27 aprilie 2009.
 
Iata e-mailul care a fost expediat de pe asa-zisa adresa a Mioarei, dupa ce eu am crezut, ca am contactat-o pe Mioara.  Mai mult, timp de un an, eu am crezut ca vorbesc cu Mioara pe messenger, dar eu de fapt, vorbeam cu amanta lui de atunci, Lia, careia i-a dat parola acestui cont. 
 
From: Mioara Chitcan <mioarachitcan@yahoo.com>
To: doinamoscu@yahoo.com
Sent: Thursday, September 16, 2010 10:44:45 AM
Subject: uimirea mea???


 uimirea mea ,mai are o baza,esti o femeie cu mult tupeu ..daca iti iubeai sotul ,de ce afirmi ca l-ai iubit pe Lica si il iubesti????..cum poti iubi doua persoane in acelasi timp?....stiai ca sotul tau, "cel mult iubit",era foarte bolnav ,dar ai plecat de langa el la amant,ai plecat in Romania sa-ti satisfaci placerile sexuale...te manca undeva..asa se spune in Romania....oare crezi ca el nu a presupus pentru ce ,mergi in tara ??..de ce nu ti-ai facut ordine in viata ta si abia dupa aceea sa te cracanezi in fata unui amant???...sotiile devotate din romania folosesc urmatoarea fraza ''' o astfel de femeie este curva''....nu cred ca ti-ai iubit sotul,nu-i vorbeai de divort stiind cat este de bolnav si nu milogeai cuvinte frumoase de la Lica cand sotul tau era inca in  capela...am vazut  conversatiile si pozele cu tine aratandu-ti sanii cand il ademeneai pe Lica pe webcam... ....cum sa am incredere eu in tine cand te prostituai pe net si sotul tau iubit era bolnav si apoi mort????.......suntem mult diferite..imi este sila de tot ceea ce ai facut si faci...acum inteleg totul...
 
nu vreau sa te mai atingi de familia mea ,nu ai ce rau sa ne faci,asa ca asculta-ma:
l-ai ademenit pe Lica din primul mesaj ca-l vei ajuta....ai spus povesti despre oameni pe care i-ai ajutat financiar si l-ai lasat sa creada ca il vei ajuta  si pe el ,neconditionat ....i-ai trimis cateva sute de euro incercand sa-l faci dependent de tine,stiai ca el o duce greu in romania....te mai prostituai un pic pe net,mai milogeai cateva cuvinte frumoase si pentru placerile tale sexuale, m-ai trimeteai  cateva sute de euro lui Lica...asa vad eu totul...nu esti o femeie frumoasa ..simteai ca nu-l poti pastra virtual decat ademenindu-l cu promisiuni ca-l vei ajuta,iar el statea din bun simt crezand in tine....i-ai dat cateva sute de euro ,neconditionat ca apoi sa urmeze amenintarile,santajul,hartuirea si in sfarsit razbunarea.....i-ai cerut sa- ti dea banii sau sa divorteze...l-ai amenintat ca va afla Mircea si eu...l-ai contactat pe Mircea si i-ai povestit...cand esti o adevarata mama nu faci asta...tu esti un animal..nu trebuia sa te atingi de copilul meu, orice mama ar musca in carne vie, sa si-l apere ,iar daca ai fi in fata mea si nu ar exista o lege , te-as sfarama.....m-ai descoperit si pe mine si incerci sa-mi distrugi linistea si casnicia,nu vei reusii femeie nebuna,nu voi divorta de Lica si nici el nu o va face.....esti o femeie imposibila,imi este sila de tine ,nu te-am suportat niciodata si se pare ca am avut multa dreptate
nu ma mai cauta,.ai vrut sa-mi distrugi familia,..noi nu putem fi prietene cum poate ai crezut , unindu-ne impotriva sotului meu..tu nu vei avea niciodata prietene...
 
Aceasta e manipularea lui Lica Chitcan..... Mai mult, tot orasul stie acum de o nunta intre el si Cristina Cioca, o nunta care ar fi fost  prin Noembrie 2012, cind nici macar nu inaintase dosarul de divort impotriva Mioarei. Legal ,Lica nu ar fi putut sa se casatoreasca decit dupa Aprilie  13, 2013.  Ca sa dea bine si sa incerce sa mai salveze ceva, se da CASATORIT....A-ti schimba numele pe facebook sau a scrie CASATORIT e doar, inca o manipulare de a lui. Aceeasi tactica cu toate femeile de la care mai are ceva de stors: isi pune prietenii sa o incinte pe Cristina,sa-i faca complimente si cit de mult o iubeste el pe ea. Asa a facut si cu mine ( l-a pus pe Florin din Constanta care are un vaporas in Delta) sa imi zica mie cit de mult tine Lica la mine si cit de fericit e ca m-a regasit, pe Mioara B. din Bacau si acelasi Florin sa ii zica acelasi lucru Liei..( sa nu uitam ca pe Lia si pe mine ne-a dublat in acelasi timp, pe Lia si pe Cristina le-a dublat mai tirziu)....
 
Dupa o discutie pe messenger cu Cristina Cioca, am arata conversatia atit Mioarei cit si Liei si amindoua mi-au confirmat ca pe adresa Cristinei, eu de fapt am vorbit cu Lica. Amindoua ii cunosc stilul mult mai bine ca mine si au fost mai mult ca sigure ca ele nu se inseala. Iata discutia pe care eu, se pare,ca nu am portat-o cu Cristina Cioca , ci de fapt cu LICA:
 

  • Mar 04 8:46 AM

cristina_mariuca: esati jalnica..mie mila de tine uneori..

  • Mar 04 8:46 AM

Doina Moscu: am prieteni, am oameni din oras care ma apreciaza

  • Mar 04 8:47 AM

cristina_mariuca: pentru ca le dai vreo tiza

  • Mar 04 8:47 AM

Doina Moscu: mentalitate inapoiata

  • Mar 04 8:47 AM

Doina Moscu: asta e

  • Mar 04 8:47 AM

cristina_mariuca: si o bere..

  • Mar 04 8:47 AM

cristina_mariuca: pizza

  • Mar 04 8:47 AM

Doina Moscu: ce poti sa cer de la o femeie ca tine

  • Mar 04 8:47 AM

cristina_mariuca: gandire draga mea..

  • Mar 04 8:47 AM

Doina Moscu: daca le dau o pizza , bere e mai ok decit un f….t ca tine

  • Mar 04 8:48 AM

cristina_mariuca: eu nu am banii tai..

  • Mar 04 8:48 AM

cristina_mariuca: ma descurc asa..

  • Mar 04 8:48 AM

Doina Moscu: nici inteligenta mea

  • Mar 04 8:48 AM

Doina Moscu: nici educatia mea

  • Mar 04 8:48 AM

cristina_mariuca: tu esti nebuna nu inteligenta..

  • Mar 04 8:48 AM

Doina Moscu: atit poti zice

  • Mar 04 8:48 AM

Doina Moscu: iar copiat de la lica

  • Mar 04 8:48 AM

cristina_mariuca: si paranoica..

  • Mar 04 8:48 AM

Doina Moscu: inca o data

  • Mar 04 8:49 AM

cristina_mariuca: si frustrata..

  • Mar 04 8:49 AM

Doina Moscu: nici nu ma stii..si stii tu asta?

  • Mar 04 8:49 AM

cristina_mariuca: si nefericita si abandonata

  • Mar 04 8:49 AM

Doina Moscu: si tu care ti-ai lasat amantul si ai plecat prin italia ;la altu, ce esti??

  • Mar 04 8:49 AM

Doina Moscu: ha.ha,ha

  • Mar 04 8:49 AM

cristina_mariuca: fata desteapta..

  • Mar 04 8:49 AM

Doina Moscu: zau?

  • Mar 04 8:50 AM

cristina_mariuca: pai eu nu-s frustrata.

  • Mar 04 8:50 AM

Doina Moscu: mai uita-te in jur

  • Mar 04 8:50 AM

Doina Moscu: nici eu

  • Mar 04 8:50 AM

cristina_mariuca: eu vorbesc cu toti fostii mei prieteni

  • Mar 04 8:50 AM

cristina_mariuca: mergem si la o bere..

  • Mar 04 8:50 AM

Doina Moscu: si le mai dai si p…..da din cind in cind

  • Mar 04 8:50 AM

cristina_mariuca: uneori..

  • Mar 04 8:50 AM

Doina Moscu: foarte frumos

  • Mar 04 8:50 AM

Doina Moscu: normal

  • Mar 04 8:51 AM

cristina_mariuca: pe tine nu te mai vrea nimeni..

  • Mar 04 8:51 AM

Doina Moscu: ce trebuie bac lu fica-ta invat-o sa fie ca tine

  • Mar 04 8:51 AM

Doina Moscu: habar nu ai

  • Mar 04 8:51 AM

cristina_mariuca: va reusi singura ..

  • Mar 04 8:51 AM

Doina Moscu: si uite asa se inmulteste prostia

  • Mar 04 8:51 AM

cristina_mariuca: mai bine ca tine ..ea este si frumoasa,,

  • Mar 04 8:52 AM

Doina Moscu: este

  • Mar 04 8:52 AM

Doina Moscu: pacat
 
Sau poate a fost CRISTINA CIOCA in aceasta conversatie.....de unde sa stiu eu ce urmareste o astfel de femeie? Tot ce stiu, este ca eu mai vrut de la inceput sa o avertizez si sa stie ce fel de escroc e Lica. O femeie divortata la acea data cu doua fete ( una minora) de care ar trebui sa fie alaturi si sa fie mai intii mama si apoi amanta.

 

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu