miercuri, 10 iulie 2013

femeia "ideala" tip: Lica Chitcan....

A devenit o normalitate in Romania ( poate si in alte tari din Europa de Est) ca femeia trebuie sa fie supusa barbatului, trebuie sa fie docila, trebuie sa "lupte pe barricade" pentru el, chiar si atunci cind este trisata, umilita , abuzata emotional psihic si fizic. O femeie "adevarata" trebuie  sa "lupte " pentru barbatul ei chiar si in cazul cind barbatul e un nemernic. Ba mai mult, barbatul nu considera ca e iubit sufficient  decit daca femeia il crede chiar si atunci cind toate dovezile arata ca minte.
Din discutiile mele cu femeile din viata lui Lica Chitcan, el intotdeauna ii spunea celei actuale ca cea anterioara ( greu de tinut pasul, stiu, dar doamnelor, trageti aer in piept si concentrate-va!) inca il iubeste, si nu e vina lui ca ea "asa a crezut ca ii arata iubirea"
Tanar casatorit, (din dragoste spera Mioara), Lica i-a spus cu lux de amanunte cit de mult m-a iubit pe mine si cit a suferit....Liei, i-a spus cit de mult a iubit el o pustoaica cam de seama fiului lui, pe nume Paula, Cristinei, cit de mult a iubit-o pe Lia, si cit de mult femeia anterioara a facut pentru el.

Considerind mentalitatea de mai sus, ce credeti ca facea actuala amanta cind auzea toate acestea?? Normal, ea trebuia sa fie mai buna, mai docila, sa-i ofere mai mult (in general material) decit cea anterioara!!!!
Femeia e indobitocita sa creada, ca, chiar daca el a gresit si a calcat strimb dragostea ei il va schimba, si ea va fi iubita pentru intotdeauna. Greu de crezut ca un barbat care si-a trisat iubita chiar inaintea nuntii si care nu se rusina de familie ( sa nu uitam ca apartamentul Cristinei de la mal era usa-n usa cu cel al cumnatului lui) de prieteni de familie, de maica-sa se va schimba vreodata.Si de ce ar face-o??? Societatea si mentalitatea femeii mediocre din  Romania il ajuta sa ramina infidel...

Iata citeva pasaje dintr-o discutie cu amanta cristina Cioca prin Februarie 2013 pe messenger:

  • Feb 21 9:23 AM

cristina_mariuca:am vazut niste poze la lica....

  • Feb 21 9:24 AM

cristina_mariuca:niste "sani"....intr o camasa bleu transparenta

  • Feb 21 9:24 AM

cristina_mariuca:...........

  • Feb 21 9:24 AM

cristina_mariuca:un lucru e cert

  • Feb 21 9:24 AM

cristina_mariuca:nu sunt de vina ca s mai mica.....

  • Feb 21 9:25 AM

Doina Moscu:stai linistita

  • Feb 21 9:25 AM

cristina_mariuca:hai sa lasam naibii toate astea

  • Feb 21 9:25 AM

cristina_mariuca:e TRECUT

  • Doina Moscu:chiar
  • Feb 21 9:25 AM

Doina Moscu:zii sa-mi dea banii si gata

  • Feb 21 9:25 AM

Doina Moscu:si eu dispar si tac

  • Feb 21 9:25 AM

Doina Moscu:si voi fiti fericiti

  • Feb 21 9:25 AM

cristina_mariuca:stii ca nu banii sunt problema

  • Feb 21 9:26 AM

Doina Moscu:nu am nimic cu relatia ta, daca tie iti plac nebunii, ce ma bag eu??

  • Feb 21 9:26 AM

Doina Moscu:eu zic asa

  • Feb 21 9:26 AM

cristina_mariuca:asa e

  • Feb 21 9:26 AM

Doina Moscu:da-mii si vedem

  • Feb 21 9:26 AM

Doina Moscu:abia atunci poti sa afirmi ce ai zis mai sus

  • Feb 21 9:26 AM

cristina_mariuca:karma ta m a lasat fara bani..si acum mii ceri?

  • Feb 21 9:27 AM

Doina Moscu:daaaa

  • Feb 21 9:27 AM

Doina Moscu:mi i-a furat

  • Feb 21 9:27 AM

Doina Moscu:semnez ce vrei tu si ma oblig ca va las in pace

  • Feb 21 9:27 AM

cristina_mariuca:cum...sa inteleg ca la asa de multi neuroni...poate cineva sa te fure??????

  • Feb 21 9:28 AM

Doina Moscu:ei dam da

  • Feb 21 9:28 AM

cristina_mariuca:nu te cred

  • Feb 21 9:28 AM

Doina Moscu:nu uita ca eram intr-o stare ...Pai eram cu el si eu la mii de km mi-am ucis sotul ?

  • Feb 21 9:29 AM

cristina_mariuca:am mai auzit...

  • Feb 21 9:29 AM

cristina_mariuca:se moare si de suparare....

  • Feb 21 9:29 AM

cristina_mariuca:m ai ales

  • Feb 21 9:29 AM

Doina Moscu:zau???

  • Feb 21 9:29 AM

cristina_mariuca:dar nu e treaba mea

  • Feb 21 9:29 AM

Doina Moscu:pai tu trebua sa mori de mult

  • Feb 21 9:29 AM

cristina_mariuca:nu va cunosteam...

  • Feb 21 9:29 AM

cristina_mariuca:asa

  • Feb 21 9:29 AM

Doina Moscu:cind ai facut crizele de oftica ca te-a lasat amantul

  • Feb 21 9:29 AM

cristina_mariuca:dar Dumnezeu m a ajutat

  • Feb 21 9:29 AM

Doina Moscu:ala mai tanar

  • Feb 21 9:30 AM

cristina_mariuca:asa sunt eu mai sufletista


  • cristina_mariuca:gata pe azi
  • Feb 21 9:41 AM

Doina Moscu:si nici nu imi pasa

  • Feb 21 9:41 AM

Doina Moscu:deci zii de bani ca o ultima sansa

  • Feb 21 9:41 AM

cristina_mariuca:ma duc in catunul meu.....

  • Feb 21 9:41 AM

Doina Moscu:sunt sdispusa sa mai negociez

  • Feb 21 9:41 AM

cristina_mariuca:vrei sa mi dai bani?

  • Feb 21 9:41 AM

cristina_mariuca:la cat rau ai facut...ne esti datoare

  • Feb 21 9:42 AM

Doina Moscu:tu mie

  • Feb 21 9:42 AM

Doina Moscu:eu nu ti-am facut nimic tie

  • Feb 21 9:42 AM

cristina_mariuca:nici eu

  • Feb 21 9:42 AM

Doina Moscu:ba din contra, am incercat sa te avertizez

  • cristina_mariuca:esti libera
  • Feb 21 9:45 AM

cristina_mariuca:ai bani

  • Feb 21 9:45 AM

cristina_mariuca:timp

  • Feb 21 9:45 AM

cristina_mariuca:prieteni..platiti

  • Feb 21 9:45 AM

Doina Moscu:vai, cu atitea complimente

  • Feb 21 9:45 AM

cristina_mariuca:karma ta mi a luat totul

  • Feb 21 9:45 AM

cristina_mariuca:mi a ramas doar lica

  • Doina Moscu:si intr-o zi va pleca si el
  • Feb 21 9:46 AM

Doina Moscu:dar nu acum

  • Feb 21 9:46 AM

Doina Moscu:ca ar fi prea evident

  • Feb 21 9:46 AM

Doina Moscu:cind il vei contrazice

  • Doina Moscu:cind ii vei reprosa
  • Feb 21 9:47 AM

Doina Moscu:pe pariu ca am dreptate

  • Feb 21 9:47 AM

cristina_mariuca:unde pleaca in canada?

  • Feb 21 9:47 AM

Doina Moscu:adica tu crezi ca dupa ani de zile in care s-a purtat la fel cu multe femei si mai ales cu mioara cu tine va fi altfel?

  • Feb 21 9:47 AM

Doina Moscu:doamne fereste

  • Feb 21 9:47 AM

Doina Moscu:nu il primesc astea de aici

  • Feb 21 9:48 AM

Doina Moscu:pt canada iti trebuie viza

  • Feb 21 9:48 AM

cristina_mariuca:daca ar vrea l ai primi?

  • Feb 21 9:48 AM

Doina Moscu:eu pe lica??

  • Feb 21 9:48 AM

Doina Moscu:tu esti normala ?

  • Feb 21 9:48 AM

Doina Moscu:nici daca ar trebui sa ma f….. singura soro

  • Feb 21 9:49 AM

cristina_mariuca:atunci il pastrez eu

  • Feb 21 9:49 AM

Doina Moscu:tu crezi ca un barbat care si-a trisat sotia si amantele nu va mai trisa vreodata?

  • Feb 21 9:49 AM

cristina_mariuca:da

  • Feb 21 9:49 AM

cristina_mariuca:cred
 
Va intreb cine credeti ca imi scria pe messenger??? Cristina sau chiar Lica, ca ori e o femeie naiva rau, sau un nebun care crede ca ma face geloasa... !!!
Voi afisa si alte e-mailuri si mesaje dar miine....

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu