luni, 8 iulie 2013

Lica Chitcan, un om mic fara scrupule...


Cum iti permiti Lica Chitcan sa vorbesti de sotul meu?? Sa murdaresti cu cuvintele tale memoria unui om? Un inapoiat , care nu are respect pentru nimic. Ficele mele au urmat intu-totul dorintele tatalui lor si incinerarea a fost dorinta lui. Cum poti sa condamni pe cineva pentru ca are o alta religie si crede in cu totul atceva? Cum numesti un barbat care se jura cu mina pe biblie ca nu a insela femeia cu care e? Ai scris public doar acuzatii calomnioase, ba m-ai facut o ucigasa…..asta se plateste. Am atasat multe dovezi si mai am multe, tu nu ai venit cu nici una. Doar cu vorbe urite si mincinoase. Anul trecut ai facut acelasi lucru, si ca sa nu pot sa ma apar, m-ati blocat  pe toate conturile sa nu pot vedea. Am incercat sa merg pe cale legala, dar se pare ca mi-ai cumparat avocatul cu tablouri facute la minut. Justitia Romaniei este o jungle si te-ai crezut regale ei…..RUSINE!!!! Doar o femeie nebuna ar putea sa  doreasca un barbat ca tine. Imi vin multe cuvinte in cap sa te descriu cit de josnic esti, dar ma abtin, nu ma cobor la nivelul tau. Voi continua sa adaug tot ce am si lumea se va convinge. Ce crestin, cum te dai tu, ii scrie ficei mele la doua luni dupa moartea tatalui ei??? Ce crestin, in timp ce eu eram in drum spre Canada, a scos nebuneste din contul meu de viza, fara sa stie ce se va timpla si daca imi permit asa ceva??? Karma         mea, te va atinge si sotul meu vegheaza sa platesti pentru toate suferintele!!!  Om mic si fara scrupule!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu