miercuri, 24 iulie 2013

LICA CHITCAN-operatiunea: abureala femeilor..


Un om poate sa faca doua greseli fundamentale, pe drumul cautarii adevarului suprem: sa nu mearga pina la capat si sa nu inceapa acest drum” ( budha)

 Am vorbit intr-o postare anterioara de brainwashing-ul facut de LICA CHITCAN femeilor pe care le are in preajma. Intotdeauna, el le vorbeste de “o iubire neconditionata” femeia trebuie sa-i dovedeasca iubirea ei neconditionata….Femeii actuale ii vorbeste despre femeile din trecutul lui ( si primul gind la care te duce subtil este: cit de confortabil si apropiat este cu tine, ca poate sa  ti se deschida atit de usor) in realitate, el incearca sa iti arate ca trebuie sa te sacrifice si sa-i dai totul lui.  Subtil, foloseste “ reverse pshycology” o metoda folosita de noi toti cu copiii: cind vrei ca un copil sa faca ceva, ii spun totul in forma negativa. “Sa nu maninci, nu e bine sa maninci, sa stai asa mic, nu, nu minca” Lica aplica aceeasi metoda cu amantele: “ pe mine nu ma intereseaza daca vorbesti cu amanta mea din trecut, eu nu am resentimente, fa ce vrei, eu nu mai vreau sa stiu” “ noi ne iubim, avem proiecte importante, nu trebuie sa ne coborim la nivelul ei” Cam asa au stat lucrurile atit cu Lia, cit si cu Cristina Cioca. Voi afisa mai jos din e-mailurile acestor doua femei catre mine si veti vedea asemanarea….  Asemanarea exista, doar pentru ca amindoua sunt sub influenta lui. Cum am mai spus, Lica Chitcan, e un manipulant la cel mai inalt nivel si  subestimarea lui, ii va da imediat cistig de cauza.

Subtilitatea cu care actioneaza este evidenta in e-mailurile de mai jos. Aceste e-mailuri erau (dupa data postata, 2010 )cind eu am refuzat sa ii mai trimit bani, caci aflasem ca imi golise un card de viza de peste 3000 de dolari, totul fara aprobarea mea. Desi nu ma consideram o femeie naiva, Lica a folosit vulnerabilitatea mea si dupa toate aceste e-mailuri ne-am impacat in Noembrie 2010 si m-a convins sa ii imprumut atunci alte 5 milioane asa cum am relatat pe o postare anterioara.

Am scris in rosu exact partea din e-mailuri care ar trebui citita in mod special….

From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Wednesday, July 28, 2010 4:40:02 AM
Subject: si tot gandind

 

mi-ai scris asa :."sa nu uiti niciodata, dar niciodata ca te iubesc cu toata fiinta mea si gindurile mele zboara la tine cu fiecare clipa care trece."...florin mi-a zis ca am un noroc incredibil din cauza ta...mi-a relatat o discutie in care tu il asigurai ca indiferent de cum vom evolua , tu ma vei ajuta pentru ca eu merit asta de la viata , si tu poti sa o faci usor...ca nu te intereseaza banii, ai deja prea multi pentru pretentiile tale, ca tu nu esti o cheltuitoare de lux si esti dispusa sa faci un asemenea gest pentru mine, considerand ca o suma de cateva mii de euro nu te afecteaza in nici un fel..asta mie mi-ar salva existenta , desi stiu ca nu o vei face ...dupa ce ai aflat ca eu nu voi divorta de mioara atitudinea ta s-a schimbat..nu am mai fost iubitul de care ai nevoie...m-ai dorit  doar in  anumite conditii si eu nu le indeplineam...nu trebuie sa te simti ofensata de ce-ti scriu, pentru ca sunt gandurile mele absolut amicale.. tu deja m-ai ajutat destul, poate atata poti sau poate vrei sa ma tii dependent de tine sub forma aceasta..cum spuneam , baietii nu au considerat deloc ca este iubire intre noi...iubirea nu lasa sa se intample atata suferinta cand unul poate sa o amelioreze, cand poti obtine surasul  de recunostinta al celuilalt atat de usor...probabil nu este cum a spus florin, nu am eu atat de mult noroc, si poate nici tu..sa fi fost o iluzie ?..inchei iubindu-te iluzoriu...

 

From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Wednesday, July 28, 2010 4:53:52 AM
Subject: probabil

 

iti scriu mai mult pentru ca am timp, nu lucrez..si prietenii mi-au zis ca este mai bine asa, sa afli de la mine ce vreau , ce simt ,pentru a fi sigur ca stii situatia mea...se intrebau daca ti-am explicat exact totul, pentru ca in aceste conditii sa stii ce sa faci..te rog sa ma ierti pentru felul prea deschis in care ti-am povestit, dar meritam asta ...si tu ai fost deschisa si mi-ai spus ca vrei sa ma ajuti dar nu poti , pentru asta ar trebui sa vin acolo , sa fim impreuna , altfel nu...am inteles...am sa incerc sa gasesc iubirea in ecuatia asta desi ea nu exista ..de ce trebuie sa fie niste conditii anume ? iti spuneam odata ca ai sa intelegi mai tarziu cum te-am iubit si te iubesc eu, dar pentru asta ar trebui sa ti se intample si tie...mai este timp sa afli...iti doresc o dimineata si o zi buna , ar trebui sa le ai pentru ca eu am fost deschis cu tine ..cu bine !

 

From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Thursday, July 29, 2010 2:34:44 AM
Subject: ultimul e-mail

 

as vrea ca aceste cuvinte sa le pastrezi , sunt ale unui om pe care crezi ca odata l-ai iubit...am sa-ti raspund punctual la aberatiile pa care le faci...citez:"..in ochii mei erai bun, erai sincer, erai iubitor, erai al meu....am cazut dintr-un cosmar in care sunt singura intr-o tara departata, intr-un alt cosmar in care nici macar nu a fost iubire: am fost o experienta, o curiozitate, un refugiu..."tu consideri ca a fost asa doar pentru un singur lucru...pentru ca te-am cerut ajutorul intr-un moment critic, cum aud ca fac majoritatea prietenilor iubitilor intre ei...se ajuta oricand neconditionat , in masura in care o pot face...deci eu te-am rugat sa ma ajuti si tu ai cazut dintr-un cosmar in alt cosmar, in care a disparut deodata si iubirea si a ramas doar curiozitatea si ce mai zici pe acolo...iubirea a fost atat de puternica incat probabil 2-300 de euro care mi-ar fi trebuit pentru compresor a facut-o sa dispara in neagra vesnicie...cand mergi intr-un vapor, cel al vietii si cineva este cazut peste bord si se ineaca , strigand dupa un colac de salvare , dupa ajutor, adica eu , tu imi strigi : gandeste pozitiv, pentru ca te iubesc cu adevarat si asta te va salva..si aici apare si cosmarul tau: de ce a indraznit sa-mi ceara ajutor ? e clar , nu ma iubeste...oricum il va salva cineva , de ce sa fiu eu aceea ? noi doar ne iubim nu facem asemenea gesturi, astea tin de afaceri, si nu se amesteca...asa gandeste oare femeia in care am sperat din tot sufletul ca va fi mana lui Dumnezeu asupra mea ? in care am crezut ca nu ma va abandona nicidata si va fi ingerul meu pazitor ...si cat de putin insemna asta intr-un moment de rascruce al vietii mele...un test pe care nu l-ai luat nu in fata mea ci in fata vietii..

 

Mai jos sunt citeva din e-mailurile Liei catre mine, cind ea era inca sub influenta minciunilor lui. Dar, odata ce ea a aflat ca e dublata cu Cristina Cioca, tonul in e-mail s-a schimbat . Ea a aflat ca e dublata din iunie, 2011, dar Lica a continuat sa fie cu amindoua pina prin Octombrie 2011, sau cum am dedus eu si Lia, pina  cind Cristina Cioca  “a cotizat” la greu, dupa vinzarea apartamentului ei si a masinii…..

Iata e-mailul Liei, dupa ce a vazut pozele facute de minein  vizita mea in Onesti din Noembrie 2010.

 

From: Teria Stoian <teria_@yahoo.com>
To: doinamoscu@yahoo.com
Sent: Sunday, February 27, 2011 9:55:30 AM
Subject: Doar bine!!!

 

Eu am  un cadou mult mai frumos,dar  nu intentionez sa-ti fac rau.Este mult mai bine sa te opresti,uneori adevarul doare. Frumoase locuri ,au multa incarcatura istorica si emotionala,am simtit totul foarte intens cand le-am vizitat!!!! Doar bine iti doresc!!!!

 

From: Teria Stoian <teria_@yahoo.com>
To: doinamoscu@yahoo.com
Sent: Thursday, March 3, 2011 6:20:07 AM
Subject:

 

Termina cu aberatiile astea!!!! Stiu totul,nu te agita si nu-ti consuma inutil timpul,ai facut asta un an( in martie ai inceput ) Imi pare rau pentru tine,dar cred ca singura te afunzi in situatii penibile si dificile.Nu poti cumpara iubirea,o poti darui neconditionat sau o poti primi. La aceasta ''lectie'' ai lipsit ,pacat. Lica,imi este un prieten adevarat,il respect si tin la el foarte mult, voi fi langa el cat va fi nevoie si cat amandoi vom vrea,tu nu ai inteles si nu vei intelege asta.Noi doi ,avem proiecte mai importante decat mizeriile pe care tu vrei sa le generzi. Inclusiv pe mine m-ai abordat gresit,un pic de educatie ti-ar fi necesara. Nu mai intra in viata oamenilor cu ''bocancii'' posibil sa ai parte de multa suferinta,uneori tupeul si prostia se platesc. Sper ca ai inteles!!!!
 

From: Teria Stoian <teria_@yahoo.com>
To: doinamoscu@yahoo.com
Sent: Tuesday, May 24, 2011 4:21:06 PM
Subject:

 

imi pare rau pentru tine!! ....traiesti in trecut,iubire nu a fost si nu va fi niciodata intre voi,trebuie doar sa constientizezi,te va ajuta sa-ti gasesti linistea.... lupta este doar in '' mintea'' ta..ce ai avut ieri??? ce ai avut azi???.... ce vei avea maine??? ...unde este lica in viata ta??? .......da-mi un exemplu palpabil si te voi crede.....

 From: Teria Stoian <teria_@yahoo.com>
To: doinamoscu@yahoo.com
Sent: Tuesday, May 31, 2011 3:17:47 PM
Subject:

 

Mereu acuzatii,realitatea este alta si nu vrei sa intelegi.Tu ai pierdut un tren acum treizeci de ani,ai ramas in aceiasi gara,victima  propiilor tale iluzii si nu poti reveni la ralitate.Destinul ti-a mai oferit o alta sansa si ai pierdut-o.Nu l-ai iubit pe Lica.O femeie care iubeste, nu poate sa scrie tot ceea ce eu am citit in mesajele tale.Nu-ti pasa de sufletul oamenilor cand vrei sa-ti atingi scopul.Eu nu ti-am facut nimic si totusi ma jignesti,ma acuzi si imi trimiti mesaje mereu.Tot ceea ce faci are o incarcatura foarte dureroasa,in special pentru tine.In cine vrei sa lovesti???   Seara sau noapte buna!!!


From: Teria Stoian <teria_@yahoo.com>
To: doinamoscu@yahoo.com
Sent: Saturday, June 11, 2011 5:42:28 AM
Subject:

 

Doina,repet,cred doar ceea ce constat singura,avand dovezi palpabile...cand ne-am intalnit in fata hotelului,nu neg interviul,dar ai facut acel gest obscen,soferesc,nu eram in trafic, concluzia este doar una....apoi ne-ai asteptat pe canapeaua din holul hotelului.... in urmatoarele zile,totul s-a derulat in aceiasi maniera...sunt multe de spus ,dar nu o fac acum....tu stii mai bine de ce ai venit la ,Onesti si ce scopuri ai avut....poti ''circula'' pe unde vrei,dar insist sa-ti sugerez , nu mai face afirmatii fara dovezi,in special despre mine,legile statului roman sunt foarte clare,pentru anumite acuzatii si fapte savarsite..nu ma intereseaza disputa ta cu Lica,nu mai vreau sa continui cu nimicuri (ma refer la virtual),eu am vazut TOTUL si daca va fi nevoie ne intalnim intr-o alta conjunctura pentru ca legea sa hotarasca.....crede-ma ,nu mai vreau sa citesc ceea ce-mi trimiti,nu ne vom intelege niciodata,avem pareri diferite,in special cand faci afirmatii gratuite....acel tablou valoreaza destul, l-ai primit ,asa ca suporta consecintele..Lica tine enorm la Mircea si la Mioara si nu va divorta niciodata, in special pentru bani ....''iubeste-ma sa te iubesc''...cred foarte mult in acest joc de cuvinte,cand iubesti primesti iubire...iti doresc sa primesti  iubire proportional cu cat oferi,am incredere ca ai sa reusesti....a scris frumos Lica,dar ce faci ramai cu scrisul?  Doina, iesi la lumina cu curaj,gaseste pe cineva care sa-ti ofere mai mult decat ''nimic''

                                                                                                  cu sinceritate ,Lia!

 Iata ca tonul Liei se schimba in e-mailul de mai jos, pentru ca aflase ca Lica o triseaza cu Cristina Cioca:

From: Teria Stoian <teria_@yahoo.com>
To: Doina Moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Thursday, October 13, 2011 2:32:08 PM
Subject: Re: :)
 

 

este forte greu sa cred ceea ce spui,in special ca il cunosc si il ascult si pe Lica,adevarul este undeva la mijloc,este doar punctul meu de vedere.....Dumnezeu stie care este adevarul ....eu sunt prinsa inte voi si imi pare rau ca s-a intamplat asa.... este un adevarat ''complot''asa am concuzionat din mesajul tau...el ...prietenii lui si amantele....nu pot sa te contrazic ,eu nu sunt acolo sa stiu care este realitatea....eu sunt aici,DOINA si nu stiu multe ...imi asum responsabilitatea unei pareri formate la distanta , vorbind doar cu Lica si acum cu tine.....

From: Doina Moscu <doinamoscu@yahoo.com>
To: Teria Stoian <teria_@yahoo.com>
Sent: Thursday, October 13, 2011 7:04 PM
Subject: Re: :)

Da, ai dreptate.....si crede-ma stiu ca este greu sa ma crezi ( am fost in pielea ta) dar daca si cind vei vrea sa vorbesti cu mine, eu am multe dovezi si multe sa-ti spun. Si eu l-am crezut sincer.....ce barbat si-ar arata " presupusa amanta" prietenilor si mamaei lui? Dar, de unde era sa stiu ca acei prieteni nu sunt prieteni, dar mai mult complici? daca nu l-as fi crezut pe cuvint si as fi facut o mica investigatie printre colegii nostri de liceu as fi aflat multe: ca are amante de obicei doua , trei in acelasi timp ca are datorii la multi din onesti.....si ca nu a putut niciodata sa-si cistige existenta ca orice alt barbat cu familie..... ce face el , se cheama abuz si inselatorie emotionala.....

Iata un e-mail trimis Liei de Lica, pe care Lia mi l-a trimis mie. Data e-mailului trimis de el e dupa ce Cristina afirma ca ei erau intr-o relatie.. Oare mai e nevoie de comentarii privind atitudinea acestui escroc sentimental???
 




From: Lia......  <lia_......@yahoo.com>
To: "doinamoscu@yahoo.com" <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Friday, April 27, 2012 1:22:39 PM
Subject: Fw: de duminica..



Doina draga,citind uneori mesajele lui Licuta ma intreb mereu, daca nu a fost iubire ce a fost???  Oare sta in puterea noastra sa aflam???  Doar Licuta stie ce este intre noi,dar eu stiu ce am simtit atunci......
----- Forwarded Message -----
From: Chitcan Lica <lchitcan@yahoo.com>
To: lia ...... <lia_......@yahoo.com>
Sent: Sunday, June 19, 2011 9:42 AM
Subject: de duminica..


aseara am adormit plangand.. dimineata m-am trezit cel mai trist om din lume..n-am simtit niciodata atata dezamagire, parca sa rupt ceva in mine..nu pot sa accept gandul de-a nu mai comunica cu tine, nu pot sa cred ca nu te voi mai auzi...ai facut parte din viata mea cand mi-a fost cel mai greu si in momentele cele mai dificile ai suferit pentru mine cum si eu m-am intristat de supararile tale ..sunt lucruri pe care nu le-am povestit cu nimeni , si nu te-as putea vre-odata inlocui cu cineva..mi-ai spus cuvinte urate , dar nu cred niciunul,stiu ca esti doar suparata..nu ma pot opri si plang intr-una ,am vazut pe facebook la tine "visul meu"..si parafrazand iti spun ca pentru tine : "aici ma vei gasi , cat voi mai trai"..te sarut iubita si am sa te iubesc toata viata mea..ca pe nimeni altcineva..atat..o duminica suportabila..
 
Cind Lica a aflat ca noi doua stim de existenta Cristinei si incepem sa punem totul cap la cap iata ce ii scria Lica Liei, mesaj pe care eu l-am primit de la Lia:

----- Forwarded Message -----
From: Chitcan Lica <lchitcan@yahoo.com>
To: lia ……….@yahoo.com>
Sent: Tuesday, November 22, 2011 12:42 PM
Subject: buna !

:) happyii spui nebunei chiar totul ? la ce te ajuta ? nu te inteleg..poti sa -mi faci rau in atatea feluri si tu vrei sa te razbuni folosindu-te de ea  ...  ai destula imaginatie , de ce te folosesti de o paranoica deplorabila? ?                                

Voi afisa si e-mailuri primate de la Cristina Cioca.....
 


From: cristina maria <cristina_mariuca@yahoo.com>
To: Doina Moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Thursday, January 19, 2012 3:17:16 AM
Subject:
 


 

imi pare rau ca alta grija nu aveti........nu vorbeste nimeni nimic......va place sa va spalati rufele in public.......si pt cultura dvs...fata mea cea mare are 18 ani...si tipul cu care am vb....nu era din clasa ei..........
ideea este ca daca am trezit atentia unui barbat tanar ...inseamna ca e ceva
eu am grija de munca mea...de familie si de prieteni......
nu va cunosc....nu eu  v am facut cunostinta cu  lica....nici eu nu v am despartit
in lumea asta sunt si relatii bazate pe prietenie......nu doar pe sex
am ajuns la varsta cand stiu ce vreau si nu ma intereseaza gura lumii
stiu ca nu fac rau nimanui
te rog sa intelegi ca nu avem ce sa disputam....nu e concurs
el are viata lui
 
From: cristina maria <cristina_mariuca@yahoo.com>
To: Doina Moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Monday, January 23, 2012 2:00:32 PM
Subject: Re:


te rog frumos sa incetezi sa mi mai scrii !!
crede ma ca stiu ce sa fac si cum...........iti multumesc pt sfaturi....unele chiar le am luat in seama
prieteneste nu am ce sa i reprosez....vreau sa i caut un motiv.....dar nu am ce !!
daca este adevarat ce spui....timpul o sa tina cu tine..........si crede ma ca dumnezeu exista !cata vreme stiu ca nu am facut rau nimanui....nu mi este frica de nimic...
doar de cel de sus....
insa iti dau un sfat...daca pot sa spun asa :nu ti mai arata viata intima nimanui...........sunt chestii care nu ti fac cinste si e pacat sa stie toata lume....nu mai stiu eu ce picanterii....
apreciez intotdeauna oamenii(femeile/barbatii )..care pastreaza in amintire...doar pt ei...TRECUTUL....si nu uita....trecutul este ireversibil !!pt faptele consumate nu merita sa ne consumam...nu vom intoarce nimic inapoi.....nu putem schimba..daca asa a fost sa fie !!
eu daca as avea libertatea ta...oportunitatile tale.....banii tai.....as fi departe !!
eu am o familie buna...un serviciu stabil....am 22 de ani pe cartea de munca.......dar nu pot pleca departe..cum as vrea !!! am fetita mica...si sunt legata de tara.....dar in 7-8 ani....plec si eu...........daca nu mai repede........asa ca........nu mai fac valuri  !! mi am trait viata frumos..nu mi pare rau de nimic......si nu am dusmani....si crede ma ca e lucru mare !
 
 
 
sanatate si tot ce ti doresti
  

From: cristina maria <cristina_mariuca@yahoo.com>
To: "doinamoscu@yahoo.com" <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Tuesday, April 17, 2012 3:00:52 PM
Subject: *


am primit mesajul tau...........am alte lucruri mai importante de facut.....cat despre doctori si boli..inchipuite sau nu....e treaba fiecaruia
eu am fost cu lica la dr......si nu mi este rusine sa o spun....am vrut sa vad si sa aud eu...de ce tre sa ia atatea pastile
si am inteles ca de fapt.....nu are nimic...si ca incet..incet va renunta la pastile
asta e ok ! toti trecem prin faze mai grele in viata.............si eu o sa l ajut prieteneste , atat !orice om cu inima ar face o......de restul nu ma intereseaza...abia am timp sa respir ! crede ma ca e mai bine sa lasam timpul sa aleaga..sa rezolve...sa dezlege toate misterele si problemele.!!
iti doresc tot binele din lume...si tie si liei !!
nu suntem vinovate ca asa s a intamplat............
viata merge inainte.............cu iubire..fara...cu minciuni sau dureri.....suntem oameni....si trebuie sa gustam din fiecare sentiment....
te rog sa intelegi ca inteleg....TOTUL.....dar sunt prea neinsemnata sa schimb eu mersul lumii............deasupra noastra domneste cineva....si va face dreptate
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 













 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu