luni, 1 iulie 2013

din e-mailurile lui Lica Chitcan

From: Popa Liky <popaliky@yahoo.com>
To: doinamoscu@yahoo.com
Sent: Saturday, April 3, 2010 4:30:17 AM
Subject: si azi
 



-->
am avut initiative serioase da dimineata in ceea ce priveste munca...m-am trezit ca si tine la o ora prea matinala si nu am mai putut dormi...am stat in cada vre-o ora si am ajuns la atelier...hotarat prin a face ceva util, am deschis calculatorul si am citit e-maill-urile tale...imi place felul acesta de comunicare foarte prietenesc si deschis..vreau sa-mi spui totul si cand ti-e bine si cand ti-e rau..o iubesc mai mult pe doina cea de azi..tu nu ma consumi ca cealalta .. imi dai putere prin sinceritatea ta si prin atasamentul tau..vreau sa ma comport normal , nu ma intereseaza aparentele, vreau sa gandesc liber , nu ma intereseaza falsele impresii...vreau sa zbor la inaltime, nu conteaza de unde bate vantul....si tu poti sa-mi oferi aceasta sansa, si eu deasemeni tie...asa, ca azi nu mai fac absolut nimic privind munca mea de zi cu zi ...sunt in pauza mare iubito...am toate gandurile ocupate si nu ma pot organiza...esti peste tot , si-mi place starea aceasta...te vad acum..te sarut printeso !!
 
From: Popa Liky <popaliky@yahoo.com>
To: doinamoscu@yahoo.com
Sent: Sunday, April 4, 2010 5:35:30 AM
Subject: si azi..imi picura o
 


-->
si azi te iubesc, si azi ma gandesc la tine , si azi mi-e dor de tine, si azi te doresc , si azi iti simt mangaierea gandului, si azi iti doresc binele, si azi te vreau sanatoasa, si azi  vreau sa fii fericita, si azi vreau sa faci parte din viata mea, si azi te simt in sufletul meu..si azi , fara tine mi-e greu, si azi imi picura o lacrima, dar stiu ca este din iubire , si azi mi-e greu si-mi este bine..si azi..
 
From: Popa Liky <popaliky@yahoo.com>
To: doinamoscu@yahoo.com
Sent: Wednesday, April 7, 2010 4:09:21 AM
Subject: azi..
 



-->
m-am uitat la stiri de dimineata ..nu am auzit nimic despre camatarii din onesti ca l-ar fi impuscat pe vreo unul si uitandu-ma prin atelier ma vad pe scaun scriindu-ti..deci situatia este sub control pentru moment...vestea buna este ca ieri am vorbit cu un prieten din constanta, care a trecut pe la mine si care poate sa ma ajute cu 5000 de euro cu o  dobanda mult mai mica pentru o perioada de un an ..el face turism cu un vaporas in delta dunarii si nu are nevoie de banii astia...vrea sa-i dau inapoi cite 500 pe luna si 7% dobanda , adica dobanda cea mai mica care se poate practica..in total in jur de 800 pe luna ...mi se pare corect..in loc sa tina banii la banca mi-i da mie, si nu pierde nimic..iar eu platesc o dobanda rezonabila desigur superioara bancii, dar mai mica decat oriunde in alta parte ..tinand cont ca am platit cateva luni de zile si 15% adica dublul de acum.. .si mai presus de asta elimin presiunile psihice si telefoanele de la 12 noaptea cand a doua zi trebuia sa duc dobanda...asa ca :vive la liberte ...imi voi aduce banca la zi , voi da banii camatarilor si voi lua si marfa pentru atelier adica profile de rama...acum chiria este platita pentru aproape un an aici , am investit deja peste 2000 de euro...va trebui doar sa dau banii inapoi  si ceva la banca ..cred ca voi reusi,,ma voi apuca serios si de pictat, deja am niste comenzi pentru roma..si voi umple atelierul cu tablouri..daca sunt linistit la minte pot face asta ...presiunile psihice de un fel sau altul mi-au ucis sufletul si m-au adus intr-un stadiu de depresie greu de imaginat...am renuntat pentru un timp si la muzica si la pictura..mi-a fost schilodita vointa si imaginatia...camatarii pentru mine, sunt ce-a fost securitatea pentru tine...m-au depersonalizat cu amenintari si agresiuni verbale...norocul meu ca nu stiu multi despre asta...defapt nimeni..aceasta-i situatia mea la zi ..dar astazi sunt optimist , totul se va rezolva..si tu imi dai  optimismul..sa fii binecuvantata..!
 
From: Popa Liky <popaliky@yahoo.com>
To: doinamoscu@yahoo.com
Sent: Wednesday, April 7, 2010 7:25:42 AM
Subject: cuvinte



-->
incerc sa-mi modific starea tocmai gandind la tine..stiu ca asta-mi face bine..tot ce se leaga de tine inseamna , bucurie , speranta, trezire la viata, curaj , nebunie chiar, libertate , inspiratie, relaxare...de aceea ma gandesc si-mi fac scenarii de tot felul...in toate esti tu... toata atentia mea este concentrata la tine....te iubesc doinita  cu  mintea si cu sufletul meu, cu tot ce insemn eu cu fizicul si cu gesturile mele cu privirea  si sarutarile mele, cu atingerile , cu soaptele  dar mai ales cu sperantele mele.....mi-e teama ca ziua este prea scurta si ca va trebui spre noapte sa te uit , atunci cand dorm..oare as gasi o modalitate sa-mi pot determina subconstientul sa se gandeasca la tine ? ..sa-i ordon sa poposeasca asupra ta si noaptea cand eu nu pot controla asta ......cam atat pentru o zi ...va trebui sa si lucrez...te sarut iubito ..te sarut.. !
From: Popa Liky <popaliky@yahoo.com>
To: doinamoscu@yahoo.com
Sent: Wednesday, April 14, 2010 5:51:36 AM
Subject: ganduri



-->
mi-am luat o pauza de odihna si profit sa -ti mai scriu citeva ganduri...dupa ce vorbim la telefon imi trebuie  multe minute  sa-mi revin..dar imi place starea ..este ca un vis ce oscileaza intre vis si realitate..de unde incepe visul si pana unde este  realul  o sa stabilim doar noi..iti multumesc pentru increderea ta si pentru nebunia adolescentina pe care ai pastrato...imi placi asa , sa nu te schimbi..descopar o fata pe care o iubesc mai mult ..tot mai mult..revino in viata si inima mea unde te aseapta fiecare celula din care este format organismul meu...mintea mea te-a pastrat , nu a stiut sa uite de tine ..niciodata!!
From: Popa Liky <popaliky@yahoo.com>
To: doinamoscu@yahoo.com
Sent: Tuesday, April 20, 2010 4:40:18 AM
Subject: iubirea din inima noastra
 



-->
iubita mea , lucrurile stau in felul urmator : eu te iubesc , stiu sigur asta si stii si tu..ma simt bine in compania ta si-mi place sa dialoghez cu tine la telefon sau aici..esti cu mine toata ziua pentru ca ma gandesc la tine mereu...nu-mi pot face planuri in ceea ce priveste viitorul nostru pentru ca nu sunt in stare, nu este elementul meu forte si in acest moment stau extrem de prost cu emotionalul...imi vine sa merg pe strada plangand..sunt trairi care vor trece, dar cere-mi scapa de sub control...as vrea sa-ti pot spune ca vom merge impreuna in canada si ne vom organiza viata in doi...dar, nu stiu cum stai nici tu pentru a putea lua hatarari majore in ceea ce te priveste...viitorul nostru va depinde de mai multi factori ...mi-e ciuda ca trebuie sa analizez totul si sa despic firul in patru...dar la varsta aceasta , tu trebuie sa stii , ca esti mai mare ca mine, nu putem sa intoarcem brusc spatele si sa plecam intr-o alta directie ...socurile sunt mari si efectele deasemeni, atat pentru noi cat si pentru cei din jurul nostru..poate nu o sa te multumeasca foarte tare modul meu de analiza dar asta simt acum ..timpul si intalnirea noastra vor decide multe in ceea ce ne priveste...daca m-ai intreba ce mi-as dori as spuna ca vreau sa stau cu tine pe o insula pustie, sau intr-un mediu in care sa am un studio de imprimari si cand am i ideie sa ma duc sa o imprim sa pot reveni si sa modific pana la o adevarata opera..si desigur atelierul de pictura care sa-mi creeze cadrul propice de lucru pentru a putea face cel putin o expozitie pe an..si tot bat campii..cam asta iubita mea...eu as veni in canada si maine..dar trebuie sa-mi organizez mintea si treburile din romania sa nu am remuscari si complexe ..aceasta m-ar consuma si m-ar distruge..vreau sa fiu impacat cu mine insumi..si pentru ca te iubesc , eu am sa accept ca timpul si atitudinile dintre noi sa canalizeze dorintele noastre..vom afla mai multe despre asta cand ne vom vedea ..pana atunci , te iubesc si te astept in fiecare zi...
 
From: Popa Liky <popaliky@yahoo.com>
To: doinamoscu@yahoo.com
Sent: Tuesday, April 20, 2010 4:59:59 AM
Subject: raport



-->
am fost de dimineata la o banca si am luat banii..ca si data trecuta i-am bagat pe toti in marfa , adica profile de rama..acum sunt mai bine aprovizionat si asta imi da o stare de confort..obiectul activitatii mele este de a pune rame la tablouri si materia prima sunt aceste rame...ma bucur ca sunt redescoperit in oras si ca a inceput lumea sa ma caute ..sunt pregatit pentru a prelua comenzi ..este important sa pot desfasura aceasta munca, din care traiesc si din care imi platesc facturile si chiar datoriile mai vechi... ajutorul tau este fantastic pentru ca ma ajuta sa depasesc unele momente grele ..nu merge destul de bine incat sa-mi asigure linistea dar sunt pespective...iti multumesc inca odata doinita si te asigur de recunostinta mea...daca bag banii in rame ii scot cu un procent de 100% inapoi..doar pentru ca tai o rama si ii fac o imbinare percep acest procent ..dublu peste tot ..cei 500 ii fac 1000 dupa ce vand profilele...iti spun acestea pentru ca tu stii bine ce inseamna , scazand cheltuielile si pierderile ramane inca un procent bun ca si profit..nu vreau sa te plictisesc  cu astea ..doar asa sa stii ce fac eu pe aici...te sarut , si sa-ti dea dumnezeu sanatate ! ma salvezi in fiecare zi ..doar trebuie sa ma gandesc la tine..si eu fac asta , ma gandesc la tine ..mereu , mereu, mereu...
 
Dupa o analiza a e-mailurilor lui Lica Chitcan se poate vedea un sablon bine stabilit: incepe cu e-mail cu complimente, problemele se zi cu zi, cu sperante si apoi cere  bani. Banii pentru investitie in atelier erau de obicei ceruti pe Skype, dar sunt si e-mailuri in care imi cere direct....le voi afisa si pe acelea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu