sâmbătă, 6 iulie 2013

Lica cel adevarat....

Zilele acestea am primit multe mesaje private pe contul de facebook . Unele imi spuneau ca e-mailurile primite sunt atit de sensibile si nu oricine poate scrie asa ceva, doar un om indragostit. Astfel de mesaje ar fi trebuit sa ramina private si personale. Alte mesaje relatau ca sunt o femeie norocoasa ca am primit astfel de mesaje.....

Cind am realizat ca totul este o escrocherie, nu am considerat ca aceste mesaje imi apartin. De fapt, aceste mesaje au fost scrise probabil si la alte femei, stiu sigur ca au fost spuse si Liei la telefon. Toate cele 350 de e-mailuri de la Lica Chitcan sunt doar evidente, dovezi ale comportamentului lui. Nu au nimic de a face cu mine....

Din discutiile mele cu amantele lui, cu sotia, am tras concluzia ca are o putere uriasa de convingere. Cu toate folosea ceva de felul:" adevarul e acela pe care ti-l spun eu si nu ce vezi/ auzi tu" Nu am fost deloc surprinsa cind Mioara mi-a spus ca in ambele cazuri, dupa ce a  inaintat dosarul de divort, Lica  a convins-o sa renunte si in ambele cazuri a pierdut si banii platiti la judecatorie. 

Faptul ca multi dintre cei care acceseaza blogul, au fost impresionati de tot ce imi trimitea, imi comfirma faptul ca oricine ar putea cade in mrejele lui....ca atunci cind e in interesul lui, orice femeie poate deveni victima.

In conversatiile mele cu el, de multe ori ne aminteam de prieteni comuni. Imi cunostea multe dintre prietenele mele de liceu si cind ne aminteam de cele cu care am o legatura strinsa, prima lui intrebare era: "deci, e o fata buna, nu-i asa"??? Fata buna, oare ce vrea sa zica: buna ca femeie?? buna ca sotie?? buna la service, cu copiii, ca amanta??? nu am inteles niciodata.....
Liei ii spunea mereu ca e fata buna, ca nu se va uni cu mine sa-l distruga, ca nu il consuma ca mine.
In mintea lui fata buna= proasta, naiva.  Femeia ideala este cea care in primul rind ii ofera comfortul material, care nu pune intrebari, care nu are opinii si mai ales nu il constringe. Nu pot sa spun ca Lica nu e sensibil la nevoile femeii de linga el, doar ca nu sacrifica nimic al lui pentru ea, nu pina asi pierde propriul confort pentru ea. Dar, Lica nu va inceta sa iti spuna ca e un om bun, ca e un om sensibil, ca el nu poate face rau, ca e un om religios cu frica de Dumnezeu.....pentru ca ....."adevarul e cel care ti-l spune el, nu care il descoperi tu. "

Voi atasa citeva e-mailuri dupa ce am realizat escrocheria si i-am spus ca voi lua legatura cu Mioara sa vad,  cel putin, daca erau separati de 6-7 ani cum imi spusese el.... Lica si-a aratat adevarata fatza foarte repede si foarte usor, eu nu mai eram de folos fara bani:

From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Friday, August 20, 2010 4:09:47 AM
Subject: ok




-->
am citit tot ce mi-ai scris , sunt consternat de ceea ce se intampla in mintea ta..imi pare tare rau ca s-a ajuns aici, ca tu ai ajuns aici...ai vrut in seara aceea sa vorbesti cu mine, stiind ca sunt cu mioara si ca nu vreau sa-i creez suferinte, ai vrut sa-i faci rau unei femei pe care nu o cunosti, ai vrut sa-mi faci rau si mie ...unde tii atata rautate ? cum nu te strivesc patima si ura pe care le ai ? sau nu inca...fa-ne raul capital doinita ! copiii nostri nu se vor "mandri" cu pozele si email-urile  pe care le vor vedea si stiind ca au fost facute nu in momente prea favorabile pentru familiile noastre...nu vreau sa scriu mult, nu voi prelua din veninul pe care il versi asupra mea si ar fi atatea de scris incat nu as termina si nici tu nu ai intelege nimic...tu te iubesti si te intelegi numai pe tine ..cand realizezi ca ai gresit foarte tare, dai vina pe cei din jurul tau..stii ca o astfel de razbunare m-ar putea afecta, de aceea stai si urzesti diabolic cum sa imi faci raul mai rau , sa-mi fie chiar fatal...esti om , la ce te ajuta sa vezi oameni care sufera din cauza ta, de ce te hraneste asta ?..si te mai intreb atat : cand mi-am batut joc de tine ? ..poate cand veneam plangand spre otopeni ? poate cand te ascultam ore in sir sa-mi spui cat de nefericita esti cu nick ? poate cand iti cantam pe messinger ? poate cand iti scriam sa te linistesc vazand ca esti foarte deprimata ? sau cand am inchis atelierul sa vin sa ma intalnesc cu tine ? sau cand intarziam cu lucrarile numai sa putem comunica cat mai mult in mijlocul zilei ? sau cand imi repetai obsesiv sa divortez de mioara desi stiai de la inceput ca nu o voi face niciodata ? avem sute de emailuri care explica tot ce a fost intre noi si momentele in care s-au petrecut acestea si zeci de poze de pe skipe si de la bucuresti...sa le aratam oamenilor din jurul nostru si sa-i lasam sa ne judece...deasemeni familiilor noastre...sa le dam ultima lovitura ! adio doinita ! dar multumesc ca te-ai arata asa cum esti sa te pot cunoaste ...iti doresc totusi multa sanatate si dumnezeu sa ne ierte pentru ce am facut familiilor noastre si pentru ce va urma !!
From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Sunday, August 22, 2010 1:19:14 PM
Subject: lamuriri



-->
buna doina ! am citit ce mi-ai scris si imi pare rau pentru starea pe care o ai, poate este o consecinta a faptului ca te-ai consumat prea mult cu ce vroiai sa-mi faci si stiu sigur ca aceste lupte interioare te pot afecta facandu-ti rau iar eu ma simt din nou foarte vinovat...nu am fost poate destul de explicit, incerc sa o fac acum, cand constat ca aceasta legatura a noastra iti creaza mari probleme de sanatate si nu este ceea ce imi doresc ...vreau sa fii sanatoasa si sa-ti vezi linistita de viata ta...asta voi face si eu...uite cum stau treburile din punctul meu de vedere:...in primul rand nu pot trece peste moartea lui nick, ma simt de parca i-as lua locul langa tine, si asta nu am s-o pot face, este un motiv urias pentru care nu vom mai putea fi impreuna ...sunt intamplari pe care nu le-am prevazut si care au schimbat datele problemei...in al doile rand , eu nu voi divorta si nu voi renunta la familia mea , pentru ca ei sunt cei ce au nevoie de mine acum si  nu le pot intoarce spatele la greu, sunt sentimente cimentate in 30 de ani...iar in al treilea rand este aceasta teama pe care o am fata de reactiile tale, amenintari , santaj, ura...stiu ca vei intelege ce simt pentru ca ma cunosti...si eu incerc sa te inteleg...trebuie sa ne detasam si sa scapam de aceasta obisnuinta a comunicarii virtuale...te rog , chiar te implor , nu ma mai suna la telefon pentru ca imi faci rau si poate nu vrei asta ...nu ma mai simt in stare sa  comunic cu tine despre toate cate sau intamplat si nu mai vreau asta ...suntem prabusiti amandoi si trebuie sa stopam totul acum ...este  singurul mod de a ne reveni sa ne vedem fiecare separat de viata lui.. pentru tot ce ai facut pentru mine , vreau sa-ti trimit un tablou pe care l-am lucrat in roma vre-o 4 luni de zile , este o reproducere  destul de bine facuta, in felul acesta sa compensez eforturile tale si binele pe care mi l-ai facut...nu se mai poate face nimic si te rog tare mult sa-mi respecti aceasta decizie in felul acesta poti dovedi ca esti fiinta nobila pe care eu o stiu...
From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Tuesday, September 14, 2010 3:38:26 AM
Subject: sinceritate



-->
imi spui ca nu vreau sa inteleg ceea ce ar trebui sa inteleg...doina ca prietena puteam sa comunic cu tine oricat ai fi vrut , la orice ora din zi si din noapte ...ca iubita nu pot face asta pentru ca defapt nu te iubesc , nu te mai pot iubi pentru tot ce mi-ai facut, niciodata ...intelege asta si cand va fi procesul sa nu spui ca nu ti-am zis....nu te iubesc si nu te voi mai putea iubi niciodata , nici pentru tot aurul din lume ...nu ne vom mai vedea niciodata , nu vreau sa te mai vad nici macar pentru o secunda...asta nu inseamna ca arunc cu noroi in tine cum tot imi spui...inseamna ca nu te mai iubesc , ai stricat totul cu orgoliile tale si cu dorinta de razbunare...razbuna-te si ti se va intoarce tot raul pe care il faci ...ai fost nascuta sa faci rau , si sa traiesti doar pentru tine , fara sa conteze simtamintele celor din jurul tau...calci cu bacancii pe sufletul meu si pe sentimentele mele...daca ma iubeai ma ajutai neconditionat...si vedeai apoi ce se intampla...ai crezut ca cu cateva sute de euro ma cumperi..eu valorez mai mult doina , mult mai mult...scrie numele meu pe google si scrie-l si pe al tau...si vezi cui i-ai facut tu atat de mult rau...imi pare nespus de rau ca te-am cunoscut si ca ai trecut chiar asa pasager prin viata mea...cu binele m-ai fi castigat ca prieten poate , cu raul m-ai alungat iremediabil de langa tine ...intelege acum in al noulea ceas...nu te iubesc si nu vreau sa te mai vad ...atat...nu-mi mai scrie , nu voi mai citi, acum voi desfiinta aceasta adresa...
From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Thursday, September 16, 2010 2:47:49 AM
Subject: intrebare ?



-->
ai inceput un dialog cu moioara ca sa-i faci rau,dupa ce deja i-ai luat barbatul...i-ai facut rau deja lui mircea fiul meu implicandu-l in problemele tale sexuale si emotionale ,mi-e imi faci rau constant cu amenintarile si santajul tau de cateva luni de zile obligandu-ma  sa divortez..inainte de toate acestea l-ai ucis fara mila pe cel cu care ai stat 30 de ani, spunandu-i ca nu-l mai iubesti si vrei sa divortezi  sa-ti traiesti viata... la ce-ti mai foloseste sa faci rau ??..ce fel de om esti ? legile din romania sunt cele ce te vor linisti, si nu in ultimul rand Dumnezeu...fii blestemata fiica a diavolului !
From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Wednesday, December 29, 2010 12:56:36 PM
Subject: urare



-->
scarba abjecta, reziduu uman ce esti, piticanie desueta ,nu-mi doresc decat sa-ti bag 20 de cutite in fizicul acela slinos si dezagreabil..poate voi putea face asta odata , este dorinta pe care o voi purta pana la moarte...sa te bata Dumnezeu si diavolul cu care ai pactizat...mori odata si lasa lumea de langa tine mai buna un pic..mori !






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu