sâmbătă, 27 iulie 2013

Pentru paritate...


Am fost intrebata in mesaje private si e-mailuri daca ma dor injuriile  la adresa mea si de ce nu-I dau in judecata…..Sigur ca ma dor, sigur ca tot ce spune sunt minciuni si speculatii doar pentru ca nu au altceva ce spune….Am incercat sa-l dau in judecata pe LICA CHITCAN si sa merg legal, mi-a “cumparat avocatul” si nu am putut continua. Am incercat sa schimb procesul la Bucuresti, eu fiind doar cetatean Canadian, dar legile sunt ca, procesul se judeca in localitatea inculpatului….

In Octombrie 2010 am venit pregatita sa-l dau in judecata pentru banii furati pe cardul de visa. Am aflat mult mai tirziu ca exita un  timp maxim de 3 luni sa faci plingere penala pentru folosirea cardului bancar fara autorizatia proprietarului. Din desfasuratorul de banca se cunostea de la ce bancomat a furat si s-ar fi putut vedea filmarile…..Lica Chitcan si avocatul lui, probabil stiau asta, si cind m-am intilnit cu el, a dorit ca noi doi sa ne continuam relatia…..sigur stia ca odata plecata inapoi in Canada, ar fi expirat perioada de actiune penala. Cit despre o actiune civila, am incercat si el stia ca sistemul nu poate sa-i faca nimic, pentru ca nu are nimic….acum e dat in judecata pentru neplata chiriei, ce credeti ca ii poate lua?? Acest escroc, nu are cont in banca, sta in casa amantei, masina e pe numele mamei, apartamentul mamei e amanetat la maxim si traieste de pe o zi pe alta. Ce as cistiga eu daca il dau in judecata? Sunt o femeie rationala si nu este adevarat ca am cheltuit mii si mii de dolari ca sa-l atac pe Lica Chitcan, nu m-as incapatina sa fac ceva din care stiu ca nu am succes.

Aberatiile scrise de Florinel PLantos si ale lui Lica Chitcan sunt minciuni pentru ca doar intimidarea si tiganimea le-a mai ramas….Lica Chitcan e un barbat care atunci cind nu iese ca el, foloseste intimidarea, fortza fizica ( uneori) ca sa te doboare. Din pacate pentru el, sunt inca in picioare si voi continua sa expun mizeriile pe care le face…..de ce , ma veti intreba: pentru ca cineva trebuie sa o faca, pentru ca doar asa, ceva se va schimba, poate chiar si in legile Romaniei. Nimic in istorie nu s-a cistigat usor, mai ales demnitatea femeilor…..si observ cu stupoare cit de scirbite si infricosate sunt femeile  si le inteleg….ele raman aici cu astfel de barbati!!!

Viata in Canada, de la virsta de 21 de ani, m-a facut sa vad altfel lucrurile….pentru ca am acum o situatie financiara bunisoara, asta nu inseamna ca am stat cu mina intinsa ca Lica Chitcan si nici nu am asteptat “ajutor” si nici “sponzorizari”, eu am muncit. Din spusele fostei sotii Mioara, Lica pleca la tot felul de spectacole, la distractie unde in majoritatea cazurilor se platea doar mincarea si bautura….eu am muncit de imi sareau capacele: la 27 de ani aveam 2 copii mici si o afacere. Au fost sapte ani la rind, in care am muncit 7 zile pe saptamina si fara un concediu. Ne-am tinut ficele in facultati, ca acum sa se bucure de a fi in cercuri inalte de intelectuali: una e professor universitar, cealalta e avovat. Lica ce a facut pentru fiul lui? L-a facut doar de rusine, caci un oras intreg il vedea cu amante tot atit de tinere ca fiul lui. A fost plecat in Italia unde Mioara muncea 3 servicii, si-a gasit de munca in aceeasi inteprindere cu fiul lui, Lica a rezistat 2 zile, a abandonat, sa stea acasa si sa abureasca pe net femei….Singurul lui servici a fost un post de suplinitor pe undeva la tara si acolo a rezistat citeva luni doar pentru ca avea o amanta care era din sat. Cine o cunoaste pe Mioara, vorbiti cu ea,va va spune acelasi lucru pe care mi l-a spus si mie. Mioara a inaintat dosar de divort de doua ori si in 1996 si in 2001 si cu plinsete si promisiuni Lica a convins-o sa renunte si asta pentru fiul lor. Lica a continuat sa o insele si casatoria era paturica lui protectoare.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu