joi, 18 iulie 2013

Lica Chitcan-dezechilibrat mintal??? sau escroc???





Am promis ca voi da mai multe informatii despre boala psihica a lui Lica Chitcan si medicamentele pe care le ia. Stiu de la Mioara, fosta sotie, ca primele internari au fost cam cu 20-25 de ani in urma si au fost in jur de 6 internari si alte citeva drumuri la urgenta. De citeva ori, a fost dus la urgenta intr-o stare foarte grava si ca sa il calmeze, medicul, prieten de a lui Lica, trebuia sa-l sedeze intravenous. Ingrijorata, Mioara l-a intrebat pe medic daca se poate face ceva. I s-a raspuns: “Lica nu poate fi ajutat, si cine sta mai mult timp pe linga el, datorita dezechilibrarilor lui psihice, va avea o viata mai grea ca a lui” Si Mioara a confirmat spusele medicului. Daca era contrazis, sau daca argumentai impotriva lui, avea reactii neasteptate. Nu a putut tine cont numarul cazurilor cind Lica a spart tot ce era prin casa, arunca farfuria cu mincare pe pereti, doar fiindca il contrazicea Mioara. De citeva ori, Mioara si-a facut bagajele si era gata sa il lase, dar Lica in urmatoarea secunda izbucnea in plins, se punea in genunchi si isi cerea iertare, promitea ca nu va mai fi infidel si ca o iubeste doar pe ea. Induiosata, il credea. La nici o saptamina , revenea la atitudinea lui dinainte. Mai jos, am atasat un e-mail, in care singur confirma ca e in atentia unui psihiatru si ca ia cipralex.

Apoi este o conversatie din Oct. 2010 cind eu am revenit in tara si voiam sa aflu de ce mi-a golit cardul visa si cind imi voi reccupera banii furati. Conversatia confirma ca foloseste si Xanax si mai mult, ca ia si in plus in situatii pe care el le considera stresante.

 

De Rivotril, al treilea medicament pe care il ia, stiu de la Lia, amanta cu care m-a dublat inacea perioada si pe care a dublat-o apoi cu Cristina Cioca, asta pentru ca in perioada de o luna de zile in Aprilie-May,2011, cu mine in oras ( faceam Campania de stringere de fonduri pentru Florinel Plantos) si Cristina Cioca cu care se pare se cuplase de prin Noembrie,2010 era cam greu sa gestioneze 3 amante in acelasi timp) si sa poata sa fie / sa para linistit lua Rivotril.
 

From: Popa Liky <popaliky@yahoo.com>
To: doinamoscu@yahoo.com
Sent: Tuesday, March 30, 2010 3:48:26 AM
Subject: o noua zi

 

iti multumesc din suflet pentru cuvintele  de incurajare..ieri am avut o zi insuportabila si nu trece inca pana nu-mi rezolv intr-un fel problemele..sper sa ma ajute dumnezeu si sa pot depasi cumva momentele acestea...am fost la psihiatru si mi-a dat cipralex..iau de mult timp , deasemeni iau si aspirine si destul de des vitamine...dar le elimin cu aceeasi viteza..trebuie sa inlatur cauzele mi s-a spus si sa ma relaxez sa ma odihnesc..ori tocmai asta nu pot face , sunt in mijlocul unor evenimente care ma deregleaza si care imi altereaza viata..cand am venit din italia, trei luni nu am iesit din casa..parca imi era frica..eu am de lucru mult cu mine dar voi reusi, am facuto si altadata..dar uneori imi vine sa renunt, depresia imi amputeaza viitorul..parca nu-mi trebuie nimic, nu am rabdare sa comunic sau sa pictez , sa cant..sunt o leguma...de cand am venit am realizat multe lucruri importante , am redeschis afacerea care merge binisor, am un spatiu al meu care este platit pentru un an in avans..dar cheltuind cu investitia m-am decapitalizat si nu mai am rame , profile..si atunci pierd comenzi..si e rau...cea mai grea lovitura a fost ca mi-am pierdut constructia de pe aleea parcului ..am depasit greu momentul...acum am luptele acestea cu camatarii, carora le dau o suma imensa pe luna , practic muncesc pentru ei si tot nu am liniste..ma mut de la unul la altul , ma privesc cu dispret parca, le simt atitudinea dominatoare, si asta imi sfisie sufletul...acestea sunt problemele mele, imi pare rau ca trebuie sa ti le spun si tie..dar gata...acestea sunt numai ale mele si le voi depasi singur..

 

Conversatie pe mess:

 

doinamoscu: chiar nu vezi de loc ce se va intimpla.....imi pare rau

ccostaceov: nu stiam ca ai devenit un monstru..te credeam om si culmea ..si prietena..

doinamoscu: eu monstru? acum montru? m-ai facut tot ce ai vrut tu.....

doinamoscu: mai ai si alte cuvinte?

ccostaceov: sper ca ai setat pe memorie , iti vor folosi in instanta..

doinamoscu: probabil la abuz verbal sau la abuz emotional

doinamoscu: de ce nu vrei sa vorbim la telefon, ca doi oameni.....

ccostaceov: deja am luat un xanax ca sa pot duce aceasta discutie, imi este foarte greu desi mi-as dori sa pot fi altfel...

doinamoscu: poti sa o faci dar nu vrei

doinamoscu: suna-ma

ccostaceov: un pic..

Mai jos voi atasa niste indicatii si contra indicatii ale acestor medicamente dar si link-ul de unde am atasat informatiile, daca cineva vrea sa citeasca tot articolul. De asemenea, atasez si un filmulet de pe youtube cu un reportaj facut de o televiziune reputabila di Statele Unite ale Americii despre Xanax. 


 Xanax:
http://sanatate.rol.ro/xanax-alprazolam-tablete-6747.html

Indicatii: Xanax tablete (alprazolam) este indicat in tratamentul: Starilor anxioase (nevroza anxioasa). Simptomele care apar la acesti pacienti sunt: anxietatea, stari de tensiune, agitatie, insomnie, iritabilitate si/sau hiperactivitate vegetativa, determinand o varietate de simptome de tip somatic. Depresie anxioasa. La acesti pacienti apar simultan simptome de anxietate si depresie. Depresie nevrotica sau reactiva. Acesti pacienti prezinta in primul rand o stare depresiva sau lipsa totala de interes si/sau de placere. De obicei sunt prezente si simptome de anxietate, agitatie psihomotorie si insomnia.

Stari de anxietate, depresie anxioasa sau depresie - asociate cu alte boli ca faza cronica a sindromului de abstinenta la alcool sau afectiuni organice si functionale, in special anumite boli gastrointestinale, cardiovasculare sau dermatologice. Stari de panica. Xanax este indicat in tratamentul starilor de panica care evolueaza cu sau fara fobie. Xanax este de asemenea indicat in blocarea sau atenuarea atacurilor de panica si a fobiei la pacienti care au agorafobie cu atacuri de panica. Eficacitatea Xanax in tratamentul anxietatii , al anxietatii asociate cu depresie si al depresiei nevrotice (reactive) pe termen lung, ce depaseste 6 luni, nu a fost stabilita de studii clinice sistematice; cu toate acestea, la pacientii cu afectiuni insotite de stari de panica, tratamentul de 8 luni a fost eficient. Medicul trebuie sa evalueze periodic eficienta medicamentului pentru fiecare pacient in parte.

https://www.youtube.com/watch?v=Byv2eun6Ffs

cipralex:

http://www.pcfarm.ro/prospect.php?id=3434

Din informatiile primite de la Mioara, de la Lia si din ce am analizat singura, problemele psihice ale lui Lica Chitcan sunt reale, dar ca escroc sentimental are planuri bine definite si calculate ale unui om normal cu un tupeu si o raceala de actiune de neimaginat!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu