miercuri, 3 iulie 2013

Minciuni si alte minciuni....

Din convorbirile mele ulterioare cu Lia, amanta de atunci, am aflat ca Lia incepuse sa intuiasca ca Lica ar mai fi preocupat cu o alta femeie. A inceput sa caute pe net, pe detective.messinger si a vazut ID-ul de popaliky cu poza lui ( pe care Lica il are si acum postat) si de pe la inceput de Iunie Lica si-a schimbat ID-ul cu mine : din popaliky in ccostaceov ( cica un prieten bun din Costanta i-ar fi aflat parola si citea toate picanteriile noastre)

Am tot cautat prin mesajele de pe Skype si messenger, prin e-mailuri si nu exista nici unde ceva in care noi sa fi vorbit de un aranjament ca el sa-mi conduca masina cind eu sosesc in tara, sau ca eu sa-l despagubesc ca el va tine atelierul inchis cind noi vom fi impreuna, si asta pentru ca el a MINTIT in acea plingere penala, si continua sa minta pe toata lumea. Voi atasa citeva din e-mailurile lui inaintea sosirii mele la bucuresti care a fost pe 23 Iunie.....

From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Monday, June 7, 2010 3:29:11 AM
Subject: timpul..



-->
eu am vorbit acolo sus  ,si am rugat sa treaca timpul mai repede, mi s-a spus ca va trece la fel ca si in perioada in care vom fi impreuna .. daca va trece acum repede asa va fi si atunci si nu vreau asta, daca va trece acum greu si atunci va fi asa , dar este neajunsul asteptarii pana ne vedem ... atunci mi-am zis ca asa trebuie sa fie , normalitatea le rezolva..si astept..au trecut 30 de ani atat de repede , vom rezista si la aceste cateva zile , gandul ca vom fi impreuna ma face sa fiu mai vioi, mai increzator in viata ...iti multumesc iubita mea ca ai facut sa se intample astea...sarut ochisorii si buzitele..si te astept din nou cu rabdare...imi voi face de lucru si voi incerca sa-mi aduc problemele cat mai aproape de a fi rezolvate ..tot cu gandul la tine ..fii fericita iubito !te iubesc si daca asta te face sa te simti mai bine ,atunci viseaza la tot ce ti se poate intampla frumos in ceea ce ne priveste..te iubesc , te sarut , te astept , te iubesc !
 
From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Saturday, June 19, 2010 3:29:08 PM
Subject: mesaj



-->
draga iubitica , iti scriu sa-ti spun ca te iubesc si ma gandesc mereu la tine..cam asta . ! te sarut si sa ai o seara buna si o noapte deasemeni ! sarut ochii frumosi si buzitele ! bye !.pe maine , cand va mai fi doar ziua de luni...si apoi , trala-la-la-la..vine iubitica mea..pup din nou !
From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Sunday, June 20, 2010 5:17:12 AM
Subject: sunt aici



-->
am ajuns pe la atelier , nu am stare acasa ..astept sa ajung la stomatolog si imi mai fac de lucru pe aici...vremea este a ploaie, dar inima mea rade fericita simtind atingerea gandului tau..sa  fii relaxata si sa ajungi cu bine aici , asta imi doresc acum...te astept iubitica , fara frustrari fara resentimente, doar cu inima plina de dragoste ...vino asadar !desigur ca pana ajungi si ne vedem o sa ne gandim doar la asta ..detaseaza-te totusi si concentreaza-te pe ameliorarea incordarilor...pe sanatatea ta si pe reusita calatoriei..te mai astept vezi bine ..si asteptarea doare..te-am vazut ca ai intrat si ..te sarut, te iubesc ..uite am inca mainile intinse...
 
From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Monday, June 21, 2010 2:03:29 AM
Subject: dialog



-->
sper ca ai avut o zi buna ieri , relaxanta, macar ca a fost o mica reuniune de familie...eu am intrat ca si tine in numaratoarea inversa , 5-4-3-2-1-0 ,  decolarea pe otopeni , strangerea in brate , plecarea la locuinta..incerc sa ma detasez de toate dar am si eu emotii , trebuie sa recunosc ...dar Dumnezeu ne va ajuta si vei ajunge cu bine , ne vom vedea si vom petrece zile de relaxare si iubire , de liniste si impacare...te astept ...esti cum am spus-o de atatea ori , micul meu miracol absolut imprevizibil..nu vreau sa reiau aceleasi cuvinte, cum ca acum cateva luni nici nu stiam de noi, dar se impune aceasta reactie a gandului , instinctiva...dovada ca in viata noastra oricand se pot face modificari majore , care sa ne redefineasca existenta..iubita mea nu mai vreau sa fac scenarii , de acum ma rezum sa te astept si sa ma rog la Dumnezeu sa ajungi sanatoasa in bratele mele..este tot ce imi doresc pentru moment...am inceput dimineata de luni un pic neobisnuit , ma simt ciudat, nu pot sa fac nimic , am vointa amputata..ma gandesc doar la tine si nimic altceva , sunt atat de plin de tine ca ma copleseste aceasta stare..te astept cu nerabdare iubito, sa fii sanatoasa si puternica...am bratele deschise de cand am inceput comunicarea si mi-au amortit de atata asteptare ..vino , te voi strange la pieptul meu si te voi saruta , ca pe o prietena si iubita , destinul a vrut sa fie asa ...sa-i multumim , ca ne-a reanvigorat viata si credinta...eu am sa-ti multumesc si tie ca existi in viata mea si ca ai facut sa se poata intampla asta ..te iubesc ! te iubesc ! te iubesc !!!
 
From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Monday, June 21, 2010 2:20:26 AM
Subject: organizare..



-->
incerc sa-mi fac ordine pe aici sa pun afis pe usa si sa astept ..nu prea mai pot face multe ..sunt setat pentru cu totul alte ganduri..este cel mai frumos si miraculos lucru care mi s-a intamplat in toata viata mea..asa a fost si acum multi ani asa este si azi ..esti zana cea buna si frumoasa..imi amintesc cand eram copil ca citeam povesti cu zane si eram impresionat de frumusetea si bunatatea lor ..povestile au devenit realitate si eu am redevenit copil...ma simt la adapost in aceasta postura , parca din alt univers..imi vin in minte o seama intreaga de ganduri ca diapozitive intr-un aparat de proiectie...te vad venind spre mine cand eram liceeni si cand eram cuprins de emotie pana la limita fricii..te vad venind si acum si am deasemeni emotii...este un complex pe care va trebui sa-l inlatur , sa ma detasez de resentimente si sa o primesc in viata mea pe iubita din totdeauna , care imi intelege sufletul si aspiratiile , care ma simte ca pe un om bun si care stie sa scoata asta de la mine..tu esti muza mea, te astept sa ma inspiri cu tot ce insemni tu..si sigur o vei putea face...te astept iubindu-te, te iubesc in asteptare..
From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Tuesday, June 22, 2010 4:26:46 AM
Subject: te sarut



-->
buna dimineata iubito ! astazi Dumnezeu va face sa te apropii de mine , putin cate putin...eu nu mai pot face deja nimic , ma gandesc doar la zilele ce urmeaza ..oricine si-ar dori asa ceva ..suntem indragostitii unei alte planete, unei alte ere istorice regasiti nesperat in lumea de azi..asa ceva se intampla foarte , foarte rar..crede-ma , noi vom constientiza asta abia dupa cativa ani, sa ne tina Dumnezeu sanatosi si puternici, sa putem sa aflam asta...pana una alta aflam ca de fapt am fost impreuna toata viata, ceva in creierul nostru s-a pastrat intact..dorinta de-a fi impreuna este incredibila, cu atat mai mult cu cat se intampla in amandoi deopotriva...se dovedeste ca pentru asta nici distantele mari nu sunt prea mari..te iubesc doinita , iubitica mea cea frumoasa..zana cea buna, printesa zorilor de zi...numai un zambet de-al tau ar putea sa alunge norii, sa aduca soarele..vino asadar , pentru ca si tu poti sa-mi aduci seninul in priviri , ceva ce-mi lipseste de mult timp...vino, ca mi-au amortit bratele intinse de atata asteptare..vino iubito, ce-a fost intre noi sa ramana..doar vino !
 
Acesta a fost ultimul lui e-mail inainte de sosirea mea in tara....Nu pot sa pierd din vedere ca in toata aceasta perioada, el conversa zilnic, ore intregi pe telefon cu Lia. Ei i-a spus ca va pleca pentru doua saptamini in Italia la Mioara si fiul lor si ca nu va putea sa o sune. Lia s-a oferit ca-i cumpere ea un card de telefon dar a invocat ca nu vrea sa-l prinda Mioara la telefon . Cu vreo doua saptamini inaintea intilnirii noastre el s-a intilnit cu Lia. Voi afisa si e-mailurile lui catre mine din acea perioada, si se poate vedea ce scria ca eu sa nu ma prind ca ar exista o alta femeie.....
YOUR BUDDY IS OFFLINE


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu