sâmbătă, 13 iulie 2013

Plinsul lui Lica...


Plinsul este reactia noastra la durere , la neputinta de a face ceva, la frustare, uneori la minie si disperare.Toti am plins si probabil vom mai plinge….femeile in general ping mai des si mai usor…dar si barbatii pling. Cind cineva de linga noi plinge, ne simtim datori sa ii ajutam, sa ii consolam, sa sarim sa ii aparam. Unii dintre noi de mindrie , nu plingem…..unii pling usor, aproape la comanda, altii nici la durere sau nenorociri nu pot  plinge. La  romanii a plinge e mai usor , cred eu, decit a ride…..acum intreb: oare cel care plinge sufera mai mult, ca cel care nu plinge???

Cind Lica a plins prima data in fatza mea, m-am gindit ca se simte foarte apropiat de mine si lasind garda jos ( cum imi spunea el) se lasa in voia sentimentelor. Acelasi lucru a crezut si Lia si Mioara….daca plinge, inseamna ca sufera; daca plinge, inseamna ca ii pare rau……

Din discutiile cu ele, nu ca plinge Lica ca barbat ne-a facut sa analizam mai indeaproape acest fenomen, ci faptul ca poate sa treaca de la o stare la alta, de la o extrema la alta in mai putin de 3 minute….foloseste plinsul sa iasa din incurcatura , sau e un dezechilibru??

Cind eram impreuna, eram odata veseli, pusi pe glume, mi-a spus ca imi va cinta ceva….a luat chitara, s-a urcat in virful patului si la un cintec, a izbucnit in plins…a durat putin, a oftat ( poate ca nu am reactionat cum ar fi asteptat el, m-am blocat surprinsa de gest) si a continuat….Cu Lia , era cu zimberul pina la urechi cind ea a intrat la baie, cind a iesit era plins si cu o fatza posomorita. E un dezechilibru, sau viata aceasta duplicitara cu atitea amante in acelasi timp il consuma pina la aceasta epuizare? Greu de spus…..

Stiu doar ca atunci cind un barbat plinge in fatza unei femei, majoritatea femeilor se inmoaie de durere si sunt gata sa mute muntii. Lica a invatat asta foarte devreme in viata lui si probabil foloseste cit se poate de des aceasta situatie sa iasa totul cum vrea el. Ca si un copil , cind plinge i se da ce vrea, cind plinge i se iarta, cind plinge nu mai e pus la interagotorie , cind plinge nu mai are nevoie de argumente. Astfel, femeia e brainwashed sa creada tot ce zice el, sa faca tot ce zice el….el plinge, nu?????

Din discutiile cu Cristina Cioca, am dedus ca ea minte pentru el....pentru ca el i-a cerut asta, pentru ca sa-i fie lui bine, pentru ca sa-i arate ca il iubeste si il crede, si pentru ca sigur nici nu realizeaza ca minte.... iata mai jos trei situatii care m-au dus la aceasta decizie:
1. Cristina mi-a cerut sa-i trimit dovezi ca Lica imi datoreaza bani si ea va regla conturile, ca e "femeie de cuvint, de incredere" Asa ca bucuroasa, I-am trimis scrosoarea oficiala de la Western Union cu lista tuturor tranzactiilor facute de mine in numele lui....I-a trimis, biletul meu de intoarcere in tara in care apare ca zborul meu era pe 1iulie, 2010 la ora 6 dimineata,desfasuratorul de banca pentru contul cardului Visa in care apare ca se scot sume repetate de bani de la un bancomat din onesti pe strada Libertatii incepind cu data de 1 iulie la orele dupa-amiezii...ii trimit si desfasuratorul de banca al contului de card MasterCard sa vada ca eu am platit penalizarea de bilet cu el si restaurantul pina sa plec. Dupa toate asta imi trimite un e-mailca....s-a razgindit si nu mai e treaba ei.



·         Dec 19 5:14 AM

cristina_mariuca:Buna ziua sau seara......

·         Dec 19 5:18 AM

cristina_mariuca:cred ca este timpul sa incheiem toata aceasta tevatura...nu stiu cum crezi ca la anii mei as putea sa incredintez parola de messenger sau cea de facebook unei persoane pe care o cunosc de un an....

·         Dec 19 5:19 AM

cristina_mariuca:nu este frumos sa vorbesti urat despre cineva pe care nu l cunosti

·         Dec 19 5:20 AM

cristina_mariuca:poate in mintea ta...sau in inima ta , ai dreptate......dar eu nu faceam parte din "viata " voastra

·         Dec 19 5:23 AM

cristina_mariuca:poti sa spui orice doresti...cui doresti...eu am prieteni de calitate si nu am multi...am cativa si buni

·         Dec 19 5:23 AM

cristina_mariuca:prietenia se castiga in timp.....

·         Dec 19 5:24 AM

cristina_mariuca:vreau doar sa intelegi ca am primit mesajele tale....nu am crezut ca vei insista atat

·         Dec 19 5:24 AM

cristina_mariuca:si daca spui ca nu e nimic "sentimental"....atunci totul se rezolva

·         Dec 19 5:25 AM

cristina_mariuca:si chiar daca sunt un pic mai mica decat voi.....nu mi lipseste ratiunea

·         Dec 19 5:26 AM

cristina_mariuca:vreau doar atat : dovada faptica a extraselor de cont...si suma exacta care spui tu ca lica ti o datoreaza

·         Dec 19 5:26 AM

cristina_mariuca:si apoi promit ca o sa reglam conturile

·         Dec 19 5:26 AM

cristina_mariuca:nu i corect sa tragem dupa noi trecutul....

·         Dec 19 5:27 AM

cristina_mariuca:TRECUTUL e ...trecut...ca sa traim trebuie INGROPAT !!

·         Dec 19 5:27 AM

cristina_mariuca:si daca mi permiti ia o ca pe un sfat

·         Dec 19 5:27 AM

cristina_mariuca:viata e frumoasa si trebuie traita !!

·         Dec 19 5:28 AM

cristina_mariuca:imi doresc foarte mult tabloul acela a lui lica.....caruia tu poate nu i ai dat valoare..

·         Dec 19 5:29 AM

cristina_mariuca:el spune ca si a platit cu el.....acele datorii..care de fapt erau ajutoare..intre prieteni

·         Dec 19 5:29 AM

cristina_mariuca:nu mai dezgropam mortii......dar eu mi l doresc...si nu conteaza cat costa

·         Dec 19 5:29 AM

cristina_mariuca:bine?

·         Dec 19 5:30 AM

cristina_mariuca:e fff simplu sa terminam cu toate.....si crede ma ca sunt un om de cuvant

·         Dec 19 5:30 AM

cristina_mariuca:poti sa intrebi pe oricine......sunt orice vrei tu.....dar inainte de toate sunt un OM BUN.....

·         Dec 19 5:32 AM

Iata si e-mailul care a venit la insistentele mele ca dupa tot ce I-am trimis nu mai primeam raspuns:


 From: cristina maria <cristina_mariuca@yahoo.com>
To: "doinamoscu@yahoo.com" <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Tuesday, March 27, 2012 5:48:29 AM
Subject:

Cel mai bine ar fi sa traim fiecare viata pe care ne a dat o dumnezeu....cu bune cu rele.....despre lica....numai bine.Am vazut ca va interesa ce mai face lica .Cred ca nu e ceva asa de important....in ceea ce priveste faptul ca tu crezi ca am incercat sa te mint....te inseli !!am vrut sa fac asta..dar pana la urma e treaba lui.....sa se descurce cu trecutul...in rest toate cele bune

Sa trec la a 2a ipostaza in care Cristina Cioca a mintit......intr-o mai veche conversatie pe messenger in Aprilie 2012 imi spunea ca ea a vorbit cu Mioara si ca sotia de atunci a lui Lica stie de relatia ei. Ea nu avea de unde sti ca eu ma voi imprieteni cu Mioara. Normal ca Mioara mi-a spus ca nici nu stie cine este, nu a vazut-o vreodata si nici nu a vorbit cu ea. In discutia de anul acesta cu Cristina, ea nu mai recunoaste/ stie ce a zis cu un an in urma ( dar atit eu cit si Mioara , cit si Lia, dupa ce am citit conversatia , credem ca nici macar nu a fost Cristina , ci defapt a fost Lica pe contul ei) Asta este , de fapt, manipularea pe care a facut-o Lica cu toate femeile din viata lui si orice vrei sa crezi, ele ramin doar victim....
 
Conversatia de mai jos este din Aprilie,2012:


  • Doina Moscu: Buna Cristina
  • Apr 10 8:16 AM

Doina Moscu: esti?

  • Apr 10 8:16 AM

cristina_mariuca: sunt la munca'

  • Apr 10 8:16 AM

Doina Moscu: voiam sa vorbesc ceva.....dar nu vreau sa te deranjez

  • Apr 10 8:17 AM

Doina Moscu: poate cu alta ocazie

  • Apr 10 8:17 AM

Doina Moscu: o zi buna

  • Apr 10 8:17 AM

cristina_mariuca: pot sa vb

  • Apr 10 8:17 AM

cristina_mariuca: am 5 minute libere

  • Apr 10 8:17 AM

cristina_mariuca: ok

  • Apr 10 8:18 AM

Doina Moscu: cristina, sincer si deschis, tu crezi ca tot efortul meu de a te informa este pt ca eu sunt geloasa, sau paranoica cum probabil m-a descris lica?

  • Apr 10 8:18 AM

cristina_mariuca: nu

  • Apr 10 8:18 AM

cristina_mariuca: ca femeie te inteleg

  • Apr 10 8:18 AM

cristina_mariuca: in rest...nu sunt eu de vina

  • Apr 10 8:18 AM

Doina Moscu: nu ma vei intelege decit cind vei avea sansa sa vorbesti deschis cu mine

  • Apr 10 8:19 AM

cristina_mariuca: am ajuns ...pe lume putin mai tarziu

  • Apr 10 8:19 AM

Doina Moscu: eu incerc sa te apar, si sa te fac sa intelegi

  • Apr 10 8:19 AM

cristina_mariuca: si ca ani...si ca poveste

  • Apr 10 8:19 AM

cristina_mariuca: am inteles

  • Apr 10 8:19 AM

cristina_mariuca: vad singura

  • Apr 10 8:20 AM

cristina_mariuca: si am avut destule lectii de viata ca sa stiu cum sa fac sa mi fie bine,,,mie si copiilor mei

  • Apr 10 8:20 AM

Doina Moscu: i-ai spus lui lica despre zvonurile pe care eu cred ca le-a dat in legatura cu mioara

  • Apr 10 8:20 AM

cristina_mariuca: cui a dat zvonuri???

  • Apr 10 8:20 AM

cristina_mariuca: nu i mai sp cand imi scrii deoarece nu vrea sa stie

  • Apr 10 8:20 AM

cristina_mariuca: asa ca......

  • Apr 10 8:20 AM

Doina Moscu: cristina, sincer cu mina pe inima, tu esti pregatita la ce te va duce lica

  • Apr 10 8:21 AM

cristina_mariuca: sa ma duca???????

  • Apr 10 8:21 AM

cristina_mariuca: fara voia mea nu face nimic

  • Apr 10 8:21 AM

cristina_mariuca: par eu ......nu stiu cum

  • Apr 10 8:21 AM

Doina Moscu: cristina, scuze poate felul meu de exprimare e mai greoi

  • Apr 10 8:21 AM

cristina_mariuca: dar nu sunt proasta

  • cristina_mariuca: si nu a incercat sa faca nimic...deocamdata
  • Apr 10 8:22 AM

Doina Moscu: cristina, afla singura pe cine a sunat lica ieri dupa ce a aflat de mesajul meu tie

  • Apr 10 8:22 AM

cristina_mariuca: daca o sa simt ca vrea sa profite in vre un fel....

  • Apr 10 8:22 AM

cristina_mariuca: ??

  • Apr 10 8:22 AM

Doina Moscu: afla singura si vei intelege multe

  • Apr 10 8:22 AM

cristina_mariuca: nu te inteleg

  • Apr 10 8:22 AM

cristina_mariuca: i am sp doar daca a vb cu lia despre mioara

  • Apr 10 8:23 AM

cristina_mariuca: si despre discutiile de cand a fost ea acasa

  • Apr 10 8:23 AM

cristina_mariuca: atat

  • Apr 10 8:23 AM

Doina Moscu: nici nu trebuie......incearca sa te convingi singura ca ce iti spun este adevarul adevarat

  • Apr 10 8:23 AM

cristina_mariuca: nu stiu cum...si de ce sa fac asta...........

  • Apr 10 8:23 AM

cristina_mariuca: daca stii ceva spune mi

  • Apr 10 8:23 AM

Doina Moscu: cristina, cu cit il iubesti mai mult cu atit te va folosi mai mult

  • Apr 10 8:23 AM

Doina Moscu: da stiu

  • Apr 10 8:24 AM

cristina_mariuca: nu arerost sa fac sapaturi....

  • Apr 10 8:24 AM

Doina Moscu: dar de data asta te las sa afli singura

  • Apr 10 8:24 AM

cristina_mariuca: ca nu mi bat capul cu tampeniile lui

  • Apr 10 8:24 AM

cristina_mariuca: ok

  • Apr 10 8:24 AM

Doina Moscu: pt ca pina acum ti-am spus multe si nu m-ai crezut

  • Apr 10 8:24 AM

cristina_mariuca: nu e asa

  • Apr 10 8:24 AM

cristina_mariuca: nu ca nu te cred

  • Apr 10 8:24 AM

cristina_mariuca: ideea e ca sunt lucruri petrecute de demult

  • Apr 10 8:25 AM

cristina_mariuca: trebuiau incheiate

  • Apr 10 8:25 AM

cristina_mariuca: asta e

  • Apr 10 8:25 AM

cristina_mariuca: nu am nimic cu tine

  • Apr 10 8:25 AM

cristina_mariuca: de ce as avea????

  • Apr 10 8:25 AM

Doina Moscu: asa e, dar felul in care a reactionat cu fiecare femeie, ar trebui sa te ingrijoreze

  • Apr 10 8:25 AM

cristina_mariuca: se poate....sa fie ceva

  • Apr 10 8:25 AM

cristina_mariuca: dar timpul le rezolva pe toate

  • Apr 10 8:25 AM

Doina Moscu: uite eu sunt directa

  • cristina_mariuca: dar daca ea asa a vrut sa l ajute........l a iubit in felul ei
  • Apr 10 8:27 AM

Doina Moscu: eu cred ca nici o femeie care iubeste nu vrea sa fie amanta toata viata

  • Apr 10 8:27 AM

cristina_mariuca: normal

  • Apr 10 8:28 AM

cristina_mariuca: despre asta vreau sa ti spun...............

  • Apr 10 8:28 AM

Doina Moscu: nu cristina,

  • Apr 10 8:28 AM

cristina_mariuca: iar eu....chiar am vb cu mioara

  • Apr 10 8:28 AM

cristina_mariuca: era dreptul ei...sa nu mai fie mintita

  • Apr 10 8:28 AM

cristina_mariuca: si eu.............nu profit de nimeni

  • Apr 10 8:28 AM

Doina Moscu: ea a vb putin ca mioara, apoi si-a facut alt ID pt ca voia sa afle adevarul despre mine

  • Apr 10 8:28 AM

cristina_mariuca: nu mi place rolul care mi s dat

  • Apr 10 8:29 AM

cristina_mariuca: lia?

  • Apr 10 8:29 AM

cristina_mariuca: nu a vb niciodata cu mioara

  • Apr 10 8:29 AM

Doina Moscu: tu crezi ca eu sunt bucuroasa cum s-a purtat lica cu mine???

  • Apr 10 8:29 AM

cristina_mariuca: nuuu

--------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Urmatoarea este din Martie , 2013:


  • cristina_mariuca: mie mi-a spus tot si am si vorbit cu Lia de cateva ori..este o fat de treaba..cred..
  • Mar 04 8:35 AM

Doina Moscu: de citeva ori??

  • Mar 04 8:35 AM

cristina_mariuca: mi-a dato la telefon..

  • Mar 04 8:35 AM

Doina Moscu: cum ai vorbit si cu mioara , nu-i asa?

  • Mar 04 8:35 AM

Doina Moscu: hai ca esti mai mincinoasa cael

  • Mar 04 8:35 AM

cristina_mariuca: nu cu mioara nu am vorbit..

  • Mar 04 8:36 AM

Doina Moscu: dar asa mi-ai spus pe mess

  • Mar 04 8:36 AM

Doina Moscu: vrei sa-ti trimit??

  • Mar 04 8:36 AM

Doina Moscu: sa-ti amintesti??

  • Mar 04 8:36 AM

cristina_mariuca: eu nu uit ..

  • Mar 04 8:36 AM

Doina Moscu: se pare ca da

  • Mar 04 8:36 AM

cristina_mariuca: nu am ce sa-mi amintesc..

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu