joi, 4 iulie 2013

Bani si totul pentru bani

Lica Chitcan a afirmat in nenumarate ori ca nu a cerut bani de la mine. Chiar si in plingerea de la politie scrie acelasi lucru....apoi , afirma ca l-am "angajat" sa-mi conduca masina si la schimb i-am lasat cartea mea de visa..... dar nu isi mai aduce aminte cit a scos si nici de cite ori a scos, doar ca apoi cardul a fost blocat. Adevarul este altul....bani a cerut, cu imprumut ca investitie in atelier( exista si e-mailuri in care imi raporta veniturile si cum merge atelierul  financiar). In drum spre aeroport ( la aflarea decesului sotului meu) aveam nevoie sa-mi incarc cartela de telefon cu credit sa pot sa sun la ficele mele. Neavind lei, Lica s-a oferit sa mearga la un bancomat dintr-o benzinarie si sa scoata bani de pe cartea mea de visa si sa-mi incarce cartela telefonica. Eram plinsa si imi fusese rau. Tin minte ca mi-a adus telefonul, dar de cartea de visa nu imi aduc aminte sa mi-o fi dat-o inapoi. Cert e ca la aeroport am platit penalizarea de schimbare de data a biletului cu o carte MasterCard. Dupa plecarea mea, desfasuratorul de banca arata ca s-au scos in jur de 3000 de euro de pe cartea de visa din bancomate din Onesti. Cind i-am aratat, mi-a spus ca a avut o urgenta si ca mi-i va da inapoi intr-o luna maxim. La nici 3 saptamini imi cere 300 de euro pentru ca i s-a scricat un compressor si am refuzat. In e-mailurile de mai jos, puteti intui multe din discutiile noastre.
Am declaratia sotiei, Mioara, care mi-a spus ca in primavera anului trecut cind ea a venit acasa, Lica si soacra ei, i-au spus ca "nebuna de Doina il santajeaza si si-a facut o fixatie pentru el, pentru ca el nu are bani sa-i dea inapoi niste bani imprumutati cu 2 ani in urma"

From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Wednesday, July 21, 2010 1:50:47 AM
Subject: sunt cu tine



-->
doinita iubita mea , ma simt onorat sa stiu ca femei visurilor mele este cu mine si se gandeste la mine...eu deasemeni sunt cu sufletul plin de tine, de amintirile noastre...este tot ce conteaza, te iubesc si te doresc in orice clipa...te-asa saruta si te-as mangaia si as mai face inca multe altele ..tu nu esti prietena mea platonica tu esti iubita mea...asa ne-am cunoscut iubindu-ne si poate asa vom sfarsi...nu ma intereseaza prea mult "detaliile" , suntem impreuna iubito si nu am timp sa ma gandesc la altceva , ma multumesc sa te vad sa vorbim, sa ne intalnim , sa cantam , sa radem si poate sa facem si alte lucruri care sa ne placa , sa ne tina impreuna...ma refer la muzica ,pictura ..este tot ce stiu ce ce vreau sa fac...este felul meu de-a trai de-a ma bucura de viata....iti multumesc pentru toate , stiu ca ai intentii bune cu mine si pentru asta iti voi fi recunoscator toata viata...noi doi indiferent de conditiile actuale vom fi impreuna mereu , ne vom iubi mereu ne vom gandi unul la altul mereu...asta este ce doresc ! sa nu mai crezi niciodata altceva , acestea sunt cuvintele mele...eu voi fi cu tine cat va fi pamantul pe pamant...asa am fost si pana acum, nici eu nici tu nu vom putea schimba nimic, si nu trebuie sa o facem...probabil uneori esti circumspcta si neincrezatoare , desigur ai motive, dar ar trebui sa ai incredere in ce-ti spun eu..conteaza mai mult vorbele mele decat ce crezi tu...te iubesc si te voi iubi... lasa-ma asa...nu voi putea sa fiu niciodata altfel, vei fi incontinuare muza mea , vei fi in visul meu , vei fi in cantecele si picturile mele..este felul meu de a-ti arata recunostinta si iubirea , altfel decat scriindu-ti si altfel decat in pat...iti multumesc pentru tot doinita iubita mea...te iubesc si te pastrez in sufletul meu ca pe un mic giuvaer...fii binecuvantata !
From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Wednesday, July 21, 2010 2:12:00 AM
Subject: gandind



-->
ieri am avut o zi mai grea dupa cum stii..aseara am ajuns acasa si am luat ceva medicamente ca sa dorm si am reusit..ma tulbura costant problemele cotidiene si uneori nu le pot face fata...imi piere apetitul de a face pictura si muzica...ieri am vorbit cu mircea si mioara , le-am spus ce-mi fac astea cu politia si procuratura , ca ma plimba si ma distrug psihic...le-au dat lacrimile in ochi .. mi-au promis ca or sa imprumute 2000 de euro de la niste conostinte din italia si ca in loc de dobanda or sa munceasca pentru 200-250 de euro pe luna , sau or sa le dea dobanda asta , cum vor putea...desigur trebuie sa returneze banii in patru luni . adica cinci sute pe luna ...partea rea este ca nu ma vor mai putea ajuta pe mine cu  rata la banca  si nu stiu din ce vor mai trai si ei...acestea sunt gandurile mele , deloc optimiste din punctul acesta de vedere...dar mi-ai zis sa-ti spun totul , si pana ai sa te saturi de problemele mele asa am sa fac ...poate voi gasi pe viitor si o alta afacere  care sa-mi rezolve problemele materiale si care chiar sa-mi permita sa fac o excursie in canada...poate voi reusi..acestea fiind spuse te las cu cafeaua de dimineata si cu gandurile tale pentru o noua zi ..sarut mana doamna mea..cu plecaciune !
From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Monday, July 26, 2010 4:22:50 AM
Subject: explicatii
citeam acum la tine , ca daca ai sti ca totul este in regula cu mine si cu mioara  mi-ai demonstra cat de mult ma iubesti si te-ai retrage , in felul acesta dovedindu-ti iubirea ideala pe care o ai pentru mine ...nu este iubire asta , si nicidecum ideala...eu mi-as fi dorit ca tu sa fii cu mine in orice fel de circumstante , sa nu existe ori sau ori ...cand iubesti , iubesti neconditionat...nu este te iubesc daca esti asa si nu te voi iubi daca vei fi asa...iubirea nu alege, nu are ratiune,ea se intampla...cand este altfel  nu e iubire ci doar o dorinta timida de-a fi cu cineva pentru ca in anumite conditii te simti cumva, te relaxeaza , te linisteste , te face sa te simti bine in general...sau poate ca se intampla lucruri noi , poate ca te regasesti in ipostaze inedite , pe care nu le-ai mai simtit...sa-ti spun o poveste: pe strada postei locuia o fata , tanta damian care era indragostita de un prieten din incinta cu mine, tica moraru...niste oameni care sau iubit toata viata...ea era casatorita cu un neamt intalnit la mare pe vremea lui ceausescu si locuia in berlin inca de pe atunci... tanta era de-o seama cu noi , tica ceva mai mare...in germania a dezvoltat o afacere rezonabila de confectii vestimentare , el in romania lucra in marina comerciala si era casatorit cu o fosta colega de liceu ..se intalneau mereu, ori in onesti ori la berlin sau in alta parte...a devenit in oras o idila foarte frumoasa..ii stiau toti cei mai intimi, nimeni nu considera ca este ceva anormal,ba chiar ii invidiau...erau destul de excentrici uneori in a-si face cadouri..tanta avea o grija imensa sa-l determine sa nu mai fumeze si sa nu mai bea alcool, lucruri pe care pe nevasta-sa lui tica nu o interesau , asa ca  tanta odata i-a cumparat un cal de rasa de multi bani si i l-a adus de ziua lui doar ca sa-l faca sa se apuce de ceva sport si stiind ca lui tica ii plac foarte tare caii...altadata ii aducea cate o masina decapotabila , el ii oferea lucruri de prin tari straine de pe unde mergea cu vaporul...ideea este ca erau casatoriti amandoi si nu a contat in relatia lor...doar sau iubit neconditionat ...nu vreau sa faci vre-o asociere cu noi sau sa crezi ca fac anumite aluzii, pentru ca nu este asa...ei au fost unici, noi abia ne descoperim in anumite parti ale caracterelor noastre...ei au fost niste nebuni fericiti...noi oare suntem ?
 
From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Thursday, July 29, 2010 2:34:44 AM
Subject: ultimul e-mail



-->
as vrea ca aceste cuvinte sa le pastrezi , sunt ale unui om pe care crezi ca odata l-ai iubit...am sa-ti raspund punctual la aberatiile pa care le faci...citez:"..in ochii mei erai bun, erai sincer, erai iubitor, erai al meu....am cazut dintr-un cosmar in care sunt singura intr-o tara departata, intr-un alt cosmar in care nici macar nu a fost iubire: am fost o experienta, o curiozitate, un refugiu..."tu consideri ca a fost asa doar pentru un singur lucru...pentru ca te-am cerut ajutorul intr-un moment critic, cum aud ca fac majoritatea prietenilor iubitilor intre ei...se ajuta oricand neconditionat , in masura in care o pot face...deci eu te-am rugat sa ma ajuti si tu ai cazut dintr-un cosmar in alt cosmar, in care a disparut deodata si iubirea si a ramas doar curiozitatea si ce mai zici pe acolo...iubirea a fost atat de puternica incat probabil 2-300 de euro care mi-ar fi trebuit pentru compresor a facut-o sa dispara in neagra vesnicie...cand mergi intr-un vapor, cel al vietii si cineva este cazut peste bord si se ineaca , strigand dupa un colac de salvare , dupa ajutor, adica eu , tu imi strigi : gandeste pozitiv, pentru ca te iubesc cu adevarat si asta te va salva..si aici apare si cosmarul tau: de ce a indraznit sa-mi ceara ajutor ? e clar , nu ma iubeste...oricum il va salva cineva , de ce sa fiu eu aceea ? noi doar ne iubim nu facem asemenea gesturi, astea tin de afaceri, si nu se amesteca...asa gandeste oare femeia in care am sperat din tot sufletul ca va fi mana lui Dumnezeu asupra mea ? in care am crezut ca nu ma va abandona nicidata si va fi ingerul meu pazitor ...si cat de putin insemna asta intr-un moment de rascruce al vietii mele...un test pe care nu l-ai luat nu in fata mea ci in fata vietii..
 From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Thursday, July 29, 2010 3:27:48 AM
Subject: continuare la continuare



-->
"Prietenii iti spun ca nu este iubire intre noi.....si au dreptate...pentru ca asta le-ai lasat sa creada.....
Daca tu le-ai fi spus ca ne iubim cu adevarat, ei nu ar fi putut sa te sfatuiasca sa-mi ceri bani pentru ca oricine stie ca asta ar pune in primejdie o relatie. Si daca te iubesc si iti vor binele nu ar fi facut-o. Dar ei stiu exact ce este intre noi de la tine....si nu este iubire..."  esti in alta lume doinita , esti extraterestra, situatie pe pamant este alta..si anume : florin a avut o prietena care si-a vandut graul din pod sa-l ajute si i-a dat cateva mii de euro, toti banii pe care ii avea, neconditionat , au fost doar odata prieteni , in liceu..s-a intamplat anul trecut..alt exemplu : vlad ciobanu un sculptor roman i-a dat lui nicu moraru 5-6000 de euro sa-si termine cabana pentru turism ,sa-i dea inapoi cand o putea , daca va putea , daca nu, nu este problema ...florin bejan a luat de la teodora enache , o solista de jazz cu care au fost amanti si s-au iubit si care canta cu johny raducanu acum , peste 10 000 de euro si si-a construit o cabana pentru turism la darmanesti...romeo ifrim a primit luna trecuta 5000 de lire din anglia de la o prietena cu care a fost mai demult, pentru a-si termina deasemeni o casa pe lesunti...toti vor returna banii este clar, dar acum au primit ajutorul de care aveau nevoie..acum erau cazuti peste bord si aveau nevoie de salvare...dintre toti eu sunt  singurul care am iscat un razboi si care am fost judecat pentru asta ...si stii care este culmea ? nu esti cea mai saraca din cei care ar fi putut sa ajute pe cineva , iar mai mult de atat eu eram iubitul tau pe care vroiai sa-l ajuti sa-l vezi fericit, pentru a te bucura de fericire la randul tau..arata aceste e-mailuri lui luminita si intreabo daca am dreptate eu sau tu..ar putea fi impartiala ..si-ar mai fi timp sa-ti salvezi sufletul orientat atat de mult spre bani si bogatie si atat de putin spre adevaratele valori cum ar fi iubirea , prietenia..loialitatea, ajutorul..bunatatea si altruismul
 From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Thursday, July 29, 2010 3:44:48 AM
Subject: continuare la continuare



-->
"Te-am iubit si te iubesc si te voi iubi mereu, dar vad ca asta nu este ce cauti...imi pare rau ca te-am dezamagit......se pare ca nu vrei sa vorbim despre acest incident.....se pare ca vrei sa incheiem toata aceasta relatie......nu as vrea sa te pierd, nu as vrea asta niciodata, dar nici sa stiu ca esti cu mine pentru alte motive si nu pentru ca eu reprezin universul tau, pentru ca ma iubesti fara conditii.....
Imi pare rau....imi pare rau de noi..".....doina este clar ca s-a produs o fisura iremediabila..sa-mi spui sa te iubesc neconditionat, desigur ca asa este ,dar in lumea mea oamenii se si ajut si asta face sa se iubeasca mai mult, sa se respecte mai mult sa fie recunoscatori pentru asemenea gesturi...la tine  este altfel, va iubiti foarte, foarte mult, dar nu va intereseaza problemele celuilalt...probabil va spuneti:  " du-te ia de la camatari si plateste-ti facturile, eu nu te pot ajuta din cele cateva milioane ale mele pentru ca as crede ca ma iubesti pentru bani, asa ca ia din alta parte si te astept sa vii iubirea mea cea mare, iubirea vietii mele , descurca-te singur eu nu-ti pot plati datoriile banii sunt totul pentru mine, te astept cu aceasi natarmurita iubire....te iubesc , te iubesc , du-te si vino la mine fara probleme, fara datorii..iubeste-ma neconditionat !"

Din e-mailuri de mai sus, se poate vedea foarte clar tactica  escrocului sentimental. Totodata se poate vedea si putin din ce ii spunea eu.
 
 

Un comentariu: