marți, 16 iulie 2013

Adevarata Cristina Cioca


insa doar ea nu va intelege...Doina Moscu
See Translation
UN PICIOR DE ... AJUTOR!
Like · · · 2 hours ago ·


Iata ce posteaza CRISTINA CIOCA pe peretele ei de facebook, sigur de fetele ei  a uitat. O femeie care apare pe poza de profil intr-o poza cit se poate de indecenta si care mi-a afirmat cu mindrie ca a avut o relatie cu un tanar de virsta ficei ei ( din fericire nu era din clasa ficei!!!!) nu o pot numi doamna..... Ai grija ca va aparea si hirtie igienica cu fatza ta , imediat ce nu vei mai fi la comanda escrocului Lica Chitcan.





imi pare rau ca alta grija nu aveti........nu vorbeste nimeni nimic......va place sa va spalati rufele in public.......si pt cultura dvs...fata mea cea mare are 18 ani...si tipul cu care am vb....nu era din clasa ei..........
ideea este ca daca am trezit atentia unui barbat tanar ...inseamna ca e ceva
eu am grija de munca mea...de familie si de prieteni......
------------------------------------------------------------------------------

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu