vineri, 12 iulie 2013

Gasiti minciunile lui Lica?

Iata o conversatie intre mine si o buna prietena...Ii multumesc din tot sufletul pentru intentiile bune si tot ce a facut pentru mine si gindul meu e mereu la ea zilele acestea....Din respect pentru ea, nu am vrut sa ii asociez numele cu toata povestea asta urita. Dar Lica si altii, stiu cine e.....aceasta conversatie a fost anul trecut dupa ce Lica a scris la multi dintre prietenii mei si impreuna cu Florin au scris acel prim articol calamnios....Gasiti minciunile spuse de el Celei???
 
 
May 24 4:18 PM
Cela ------:Buna, Doina!
  • May 24 4:18 PM
    Cela -------:Esti?
  • May 24 4:18 PM
    Doina Moscu:da
  • May 24 4:18 PM
    Cela ------:ce faci?
  • May 24 4:18 PM
    Doina Moscu:un pic de net
  • May 24 4:18 PM
    Cela ------:te-astept demult sa vorbesc cu tine
  • May 24 4:18 PM
    Cela ------:esti Ok?
  • May 24 4:19 PM
    Doina Moscu:da...incerc
  • May 24 4:19 PM
    Doina Moscu:ce este?
  • May 24 4:19 PM
    Cela -------:deranjez? vorbesti cu altcineva? vorbim mai tarziu daca vrei
  • May 24 4:19 PM
    Doina Moscu:nuuuu
  • May 24 4:19 PM
    Doina Moscu:e tirziu , nu vorbesc cu nimeni
  • May 24 4:19 PM
    Cela ------:ok, bine, ca vreau sa te tin eu cateva minute
  • May 24 4:20 PM
    Doina Moscu:e ok cela
  • May 24 4:20 PM
    Cela -------:i-am scris si lui Lica
  • May 24 4:20 PM
    Doina Moscu:nu prea pot sa dorm
  • May 24 4:20 PM
    Cela ------:si-acum vreau sa vorbesc si cu tine
  • May 24 4:20 PM
    Doina Moscu:cela, buba s-a spart
  • May 24 4:20 PM
    Cela ------:e un circ cumplit ce-a iesit din tot cacatul asta pe care trebuie sa-l opriti indiferent ce-ar fi!
  • May 24 4:21 PM
    Cela -------:chiar dac-ar fi sa va calcati orgoliile in picioare pentru asta!
  • May 24 4:21 PM
    Doina Moscu:dar eu am inceput un proces civil, din pacate eu sunt cea care sufera
  • May 24 4:21 PM
    Doina Moscu:el si acum plantos continua sa calomnieze
  • May 24 4:21 PM
    Cela -----:nu am detalii decat pe cele pe care le-am primit prin fb
  • May 24 4:21 PM
    Doina Moscu:atunci ai destule

  • May 24 4:22 PM
    Cela ------:de ce nu te-ntorci tu acasa sa-ti vezi de viata linistita pe care-o aveai inainte si sa lasi tot scandalul asta sa se stinga?

  • May 24 4:22 PM
    Doina Moscu:si zi tu ce ar trebui sa fac, si poate crezi ca nu am incercat
  • May 24 4:22 PM
    Doina Moscu:cela, sunt bani furati in joc
  • May 24 4:23 PM
    Cela --------:Doina, iti jur, iti spun ca o prietena care, sincer, iti vrea binele!
  • May 24 4:23 PM
    Doina Moscu:sunt plingeri mincinoase
  • May 24 4:23 PM
    Cela ------:te cred

  • May 24 4:23 PM
    Cela ------:uita de banii furati (habar n-am despre ce-i vorba) si intoarce-te acasa la fetele tale
  • May 24 4:23 PM
    Doina Moscu:am primit de la banca ultimile scrisori si dovezi
  • May 24 4:23 PM
    Cela -----:nu vrei sa mai iasa nimeni ranit din asta!
  • May 24 4:24 PM
    Cela -------:da-i la naiba de bani!
  • May 24 4:24 PM
    Cela -------:se fac!
  • May 24 4:24 PM
    Cela --------:da
  • May 24 4:24 PM
    Doina Moscu:si sa las un idiot sa ma calce in piciare si pe mine si memoria lui nick??
  • May 24 4:24 PM
    Cela -------:da' demnitatea ta va ramane patata peste tot!
  • May 24 4:24 PM
    Doina Moscu:este deja
  • May 24 4:25 PM
    Cela --------:nu, Doina! iti inteleg perfect pofta de razbunare (mai ales ca s-a lasat asa urat), da' trebuie, pentru binele fetelor sa opresti circul asta! Indiferent ce-ar fi la mijloc!
  • May 24 4:25 PM
    Cela --------:nu vrei sa ranesti fetele, stiu asta!
  • May 24 4:25 PM
    Doina Moscu:niciodata
  • May 24 4:26 PM
    Cela -------:opreste-te inainte sa fie prea tarziu, inainte sa-ti pierzi fetele
  • May 24 4:26 PM
    Doina Moscu:dar in acelasi timp, trebuie sa le arat ca trebuie sa lupti pt adevar
  • May 24 4:26 PM
    Doina Moscu:ce vrei sa spui?
  • May 24 4:26 PM
    Doina Moscu:cum sa-mi pierd fetele?
  • May 24 4:26 PM
    Cela ------:daca afla fetele ceva?
  • May 24 4:26 PM
    Doina Moscu:fetele stiu.....
  • May 24 4:27 PM
    Cela --------:numai o secunda, a venit doru acasa
  • May 24 4:27 PM
    Doina Moscu:lica i-a scris dianei
  • May 24 4:27 PM
    Doina Moscu:ca eram cu el cind nick a murit
  • May 24 4:27 PM
    Cela ----------o, shit
  • May 24 4:27 PM
    Cela ------:Doamne...
  • May 24 4:27 PM
    Doina Moscu:pt ele fac ce fac
  • May 24 4:28 PM
    Doina Moscu:cela, mi-a facut un cont fals , mi-a furat pozele si apus tot felul de comentarii
  • May 24 4:28 PM
    Doina Moscu:sa arat ca o curva
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • May 24 5:19 PM
    Doina Moscu:adevarul si peste ani, va iesi la iveala......imi asum prostia si naivitatea dar nu voi fi niciodata o mincinoasa sau o lasa
  • May 24 5:19 PM
    Cela -----:nu vei fi o lasa daca renunti
  • May 24 5:19 PM
    Doina Moscu:prefer ca fetele sa afle de la mine ce si unde am gresit si sa rezolvam intre noi 3
  • May 24 5:20 PM
     
  • Cela ------:sper din tot sufletul sa te-nteleaga
  • May 24 5:20 PM
    Doina Moscu:sper ca am crescut doua fete minunate care ma voi ierta ca am gresit
  • May 24 5:20 PM
    Cela --------:Di ce -a zis dupa ce i-a scris lica?
  • May 24 5:20 PM
    Cela --------:sunt minunate, da' nu poti sti niciodata cum vor reactiona
  • May 24 5:20 PM
    Doina Moscu:nimic....mi-a dat mie e-mailul....asta fost in sept 2010
  •  

  • Cela -------:cum??????? asa de demult???????"
  • May 24 5:21 PM
    Doina Moscu:dar aici e vorba de un abuz emotional si nu de iubire
  • May 24 5:21 PM
    Doina Moscu:dar tu ce credeai?
  • May 24 5:21 PM
    Cela -------:ai vazut ultima postare pe de MO?
  • May 24 5:21 PM
    Doina Moscu:da
  • May 24 5:21 PM
     
  • Cela --------:credeam ca abia a aflat
  • May 24 5:22 PM
    Cela -------:vezi unde se-ajunge?! de aia incerc sa te opresc!
  • May 24 5:22 PM
    Doina Moscu:plantos s-a unit c el si face acuzatii cum ca in hamilton s-au strins 5000 de dolari si eu i-am dat doar 1000
  • May 24 5:22 PM
    Cela -------:stiu foarte bine ce s-a intamplat
  • May 24 5:23 PM
    Cela -------:dealtfel, i-am si scris lui lica asta
  • May 24 5:23 PM
    Cela --------:vrei sa vezi ce i-am scris?
  • May 24 5:23 PM
    Doina Moscu:daca tu vrei sa-mi arati
  • May 24 5:23 PM
     
     
  • May 24 5:24 PM
     
  • Cela -------:Cerasela ----------      Buna Lica! Fiindca la un moment dat ai cerut sfaturi vis-a vis de problemele legate de Doina, cu intarziere vin si eu sa va sugerez sa opriti circul asta care nu face cinste nimanui! Ai muncit mult sa-ti faci un nume in comunitatea onesteana si-acum, fara niciun rost, se duce totul de rapa! Am sa incerc din rasputeri s-o fac pe Doina sa-si revizuiasca actiunile, sa-si calce pe orgoliul ranit deja si sa se-ntoarca in Canada langa fetele ei! Toata sarada asta trebuie sa ia sfarsit inainte ca lucrurile sa se amplifice in gravitate!
  • May 24 5:25 PM
  • Cela -----:Cerasela -----      Nu m-as fi amestecat, dar cunosc foarte bine fetele Doinei, sunt niste copii extraordinari, raniti de disparitia prematura a tatalui lor, si n-as vrea sa le vad cu inimile frante afland despre scandalul in care este implicata mama lor! Chiar cei din jurul vostru n-au gresit cu nimic, dar ei vor fi cei care vor sfarsi platind pentru greselile voastre! Trebuie sa ganditi si dincolo de razboiul orgoliilor voastre!
  • May 24 5:25 PM
    Cela ------:Cerasela -----     Cat despre faptul ca Florin o acuza pe Doina c-ar fi primit $5000 de la comunitatea romana din Hamilton si i-ar fi dat numai o mie, asta e total neadevarat! Doru, sotul meu, este presedintele comunitatii romane din Hamilton si cu el a vorbit Doina cand s-a apucat s-adune banii, asa ca sunt in deplina cunostinta de cauza! S-au adunat de la comunitate $250, biserica a dublat suma, deci inca $250, si restul pana la $1000 i-a donat Doina! Incerc sa fiu impartiala aici si sincer, vreau ca toti cei implicati in mizeria asta sa-si pastreze demnitatea si sa iasa cat mai putin afectati din nebunia asta!
  • May 24 5:25 PM
    Cela ------:Cerasela -------      Te respect si te apreciez (am auzit o gramada de lucruri frumoase despre tine de la prietenul nostru comun, Lica Valeanu) si tocmai de aia am decis sa ma implic c-un sfat (sau doua [:-)] . Daca te deranjeaza, te rog ignora-le! Asa cum am promis, voi discuta si cu Doina despre asta, imediat ce-o voi vedea online! S-auzim de bine, Lica! Doamne ajuta!
  • May 24 5:27 PM
    Doina Moscu:cela, biserica adat doar 400
  • May 24 5:27 PM
    Cela ------:o, ok, nu stiu suma exacta
  • May 24 5:27 PM
    Doina Moscu:Puica -----------a dat 500 si eu am rotunjit suma
  • May 24 5:28 PM
    Cela --------adica s-au adunat 200 de la enoriasi si 200 a dat biserica?
  • May 24 5:28 PM
    Cela -----:ma rog, important e ca a primit 1000 si-aici sumele coincid
  • May 24 5:28 PM
    Doina Moscu:dar i-am spus lui puica ca daca primeste un e-mail de la florin si zice 600 e ok, ca nu am vrut ca el sa stie ca am pus ceva....eu voiam doar sa stie ca eu doar il ajut in campanie
  • May 24 5:28 PM
    Doina Moscu:da
  • May 24 5:28 PM
    Doina Moscu:si da
  • May 24 5:29 PM
    Cela -----:si i-a trimis e-mail puicai?
  • May 24 5:29 PM
    Doina Moscu:nu vrei sa stii ce imi zicea lica de vasile valeanu
  • May 24 5:29 PM
    Doina Moscu:cred ca da
  • May 24 5:29 PM
    Doina Moscu:biserica aprimit e-mail?

  • Cela -----:Doamne... unde s-a ajuns...
  • May 24 5:29 PM
    Cela -----:habar n-am
  • May 24 5:29 PM
    Cela -----:nu cred
  • May 24 5:30 PM
    Cela ----------:da' am sa scriu eu sub articolul lui si-am sa-i explic
  • May 24 5:30 PM
    Doina Moscu:eu in fata surorii mele i-am dat banii si cele 2 e-mailuri
  • May 24 5:30 PM
    Cela -----:oricum, corina (secretara financiara) are dovezile
  • May 24 5:30 PM
    Doina Moscu:normal
  • May 24 5:30 PM
    Cela -----:a, si-a trimis e-mail de multumire?
  • May 24 5:31 PM
    Doina Moscu:lica mi-a facut pina acum 4 plingeri la politie
  • May 24 5:31 PM
    Cela -----:poate l-a trimis, e chestie veche, nu mai stiu
  • May 24 5:31 PM
    Doina Moscu:am incercat sa rezolv amiabil, dar nu e nici chip
  • May 24 5:32 PM
    Doina Moscu:in primul a zis ca eu l-am angazat doar sa-mi conduca masina
  • May 24 5:32 PM
    Cela -----:culmea, el imi zicea ca-n 2 ani, el n-a facut nimic, n-a luat nicio masura
  • May 24 5:32 PM
    Doina Moscu:acum zice ca am fost iubiti
  • May 24 5:32 PM
    Doina Moscu:am copii
  • May 24 5:32 PM
    Doina Moscu:si-a facut un cont fals si m-a amenintat
  • May 24 5:33 PM
    Doina Moscu:am depus plingere si mi-au spus ca acea persoana nu exista in onesti





  • Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu