marți, 24 decembrie 2013

LICA CHITCAN-urare ...


Lica Chitcan trebuie sa fie destul de bulversat zilele acestea……a incarcat la greu afise cu vernisajul avut la Biblioteca, cintari pe aici , pe acolo si “like”-urile pe facebook le numeri pe degete. Poate lumea a inceput sa vada ca sunt prea multe dovezi  afisate de mine…si mai e vorba aceea: nu iese fum fara foc…. Si daca cerseste ceva Lica Chitcan, e sentimentul acela, care il face  sa se simta mare….. cu cita inginfare mi-a povestit atit mie cit si Liei de o intimplare cind a dat fatza in fatza cu o fosta colega de liceu si ea i s-a adresat cu dumneavoastra….tipa i-a vorbit cu dumneavoastra pentru ca el era asa de faimos!!!!   Eiiii, am vrut sa-i spun ca poate arata mai batrin ca ea, la timpul acela si l-a confundat!!!!

Imi aduc aminte ca, in fiecare seara cind ne intilneam la Onesti in octombrie 2010, ma punea sa-mi  deschid loptop-ul, sa vada cite “like”-uri primeste pe facebook si cite accesari are pe youtube…..chiar insista sa ii promovez  unul din cintece…..imi zicea ca e ceva, ce ar trebui sa ajunga imnul Romaniei. I-am spus ca eu nu prea cunosc VIP-uri  din Romania…..mi-a raspuns ca ar da mai bine daca as lua legatura cu comunitatile romanesti din America, ca astfel ar vinde CD-ul acolo si ar fi mult mai multi bani….I-am sugerat sa si-l promoveze si singur, daca are o asa mare incredere in succesul lui. Mi-a raspuns: “noi romanii nu facem asa….ar arata, ca ma laud si atunci nu ar mai cumpara CD-ul din rautate”. Tot ca sa-l ajute, Lia, cealalta amanta, a inceput sa incarce la greu prieteni pe contul ei de facebook, cei mai multi oameni cu un oarecare nume, si apoi afisa cintece si tablouri de ale lui Lica, doar doar cineva il va aprecia. Cind nu a fost satisfacut de aceste rezultate, au aparut conturile false si din ele isi dadea “like” singur: contul Cornelia Floares avea postat doar video-uri de ale melodiilor lui, Carmen Balan a fost alt cont de acest fel si mai tirziu Daniel Patrascu, care afisa” impresar artistic, si la inceput afisa tablouri de ale lui…toate pina am inceput eu si Lia sa le descoperim…..apoi  conturile acestea au cam murit! Sau mai bine zis,  sunt pe life support!!! J 

Jumatate din video-urile de pe youtube sunt incarcate de fosta amanta Lia…..de unde  era sa stiu ca “Lichi59” era contul Liei si nu al lui Lica????

Si pentru ca se apropie Noul an nu pot sa nu public din nou “urarea “ pe care mi-a facut-o Lica Chitcan pe 29 Decembrie,2010 la exact 6 luni de la moartea sotului meu:

From: Costaceov Costaceov <ccostaceov@yahoo.com>
To: doina moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Wed, December 29, 2010 12:56:36 PM
Subject: urare

scarba abjecta, reziduu uman ce esti, piticanie desueta ,nu-mi doresc decat sa-ti bag 20 de cutite in fizicul acela slinos si dezagreabil..poate voi putea face asta odata , este dorinta pe care o voi purta pana la moarte...sa te bata Dumnezeu si diavolul cu care ai pactizat...mori odata si lasa lumea de langa tine mai buna un pic..mori !

 

Daca eu sunt nebuna, el, cu peste 6 internari la psihiatrie, care scrie in felul acesta, cum il diagnosticam???? Cita ura si rautate are in el un asa crestin, care scrie asa,  si isi intituleaza amenintarea : URARE???  Si sa nu uitam, ca tot ce am facut a fost ca ii descopar escrocheria sis a-I cer sa-mi restituie banii furati….am incercat sa i-au legatura cu sotia lui , Mioara, dar, de fapt vorbeam cu amanta Lia, care s-a dat drept Mioara, probabil dupa ce a convins-o cu minciuni desarte ,ca ea e femeia vietii lui, sau poate, cum mi-a spus intr-o conversatie Cristina Cioca, ca i-ar fi spus Lica”asa l-a iubit Lia, asa a vrut ea sa-i arate iubirea  ei fatza de el”  Bull shit!  Lica va primi inapoi mesajul lui, ca sa isi aminteasca in fiecare an ce reziduu uman este, de fapt, tocmai  el…..

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu