vineri, 13 decembrie 2013

Nea ziaristule: -avocatul lui LICA CHITCAN


In ultimul articol al faimosului ziarist Florinel Plantos zicea ca: “Cel care a prezentat-o ministrului Vreme am fost chiar eu, pentru ca eram naiv si nu mi-am dat seama ca muierea aia urmarea scopuri mizerabile.     Vai!!!!   Sa mori tu ca a fost din naivitate!!!   Nu-mi vine sa cred!!!! Auzi tu Domnule , el, di-ta-mai ziaristul cu experienta, care a trait toata viata lui in tumultul societatii romanesti, o societate  corupta de citeva decenii,  el,  care e un cunoscator al tuturor mijloacelor de spalare de creier al oamenilor de afaceri si a celor din politica, dar care, datorita calitatilor lui indubitabile stie sa extraga intotdeauna esenta adevarului din situatiile despre care relateaza, el,  tocmai el, a fost naiv?????….si o femeie, o babaciune ,ca mine l-a dus de nas, o femeie ca mine, care habar nu avea  citi ticalosi si escroci sunt in tara lui Stefan cel Mare??? , o femeie care nu venise in tara in cei 31 de ani ( pe atunci) decit de 3 ori ( si niciodata mai mult de 3 saptamini) i-a sucit mintile, unui asa faimos  ziarist cum e el ????, pentru ca el  a fost NAIV???? ...Hai, ma lasi ! ( sau cum zicem noi astea din tara lui Stefan…..hai ma lesi!) Adica, nene ziarist, tu ai fost naiv???, dar la mine nu se aplica ???? Adica Lica nu a putut sa imi fure banii……in naivitatea mea????  A fost vina mea ca am avut incredere in barbatul care mi-a fost prima iubire in adolescenta, care imi cunostea parintii si care intotdeauna le spunea ca regreta toata viata lui ca nu le-a fost ginere….Eu trebuia sa stiu ca el, a avut zeci de amante si ca, toata viata lui a fost intretinut de femei si ca nu a muncit nici doi ani pusi cap la cap, in toata viata lui de 54 de ani……eu trebuia sa stiu, ca desi casatorit, mai avea o amanta in acelasi timp cind ma aburea pe mine, nu-i asa??? Eu trebuia sa asum ca minte, ca a mai furat si pacalit si alte femei pentru bani, nu-i asa??? Nea ziaristule, tu chiar crezi ca toti suntem asa prosti si credem timpeniile tale????

O tot dai, peste tot, cu partea sexuala a relatiei mele cu Lica…..stii tu ce a fost??? Toate aberatiile astea pe  care le scrii , ti le-a spus Lica pentru ca el  asta visa si probabil, stiind ca duci lipsa de relatii, te va face gelos pina la furie…..si iata ca am avut dreptate , cit de manipulant e Lica …..metoda lui a dat rezultat….sau poate ti-a promis Cristina Cioca “ceva” si disperat cum esti, faci orice sa nu pierzi ocazia.  Ea e obisnuita sa isi tina prietenii “fericiti si linistiti” si mai iese din cind in cind la o bere, la un sex cu fostii, ca ea e fata buna,  dupa cum imi spunea intr-o conversatie pe mess:

MARTIE 4 /2013 –conversatie intre mine si Cristina Cioca:

Doina Moscu:asta ti-a zis el si asta zici

  • Mar 04 8:45 AM

Doina Moscu:ca nu te duce creierul sa iti spui propriile opinii

  • Mar 04 8:46 AM

cristina_mariuca:cum spuneam tot orasul stie ca esti ucigasa sotului tau..

  • Mar 04 8:46 AM

cristina_mariuca:pentru un f...

  • Mar 04 8:46 AM

Doina Moscu:asa credeti voi

  • Mar 04 8:46 AM

cristina_mariuca:esati jalnica..mie mila de tine uneori..

  • Mar 04 8:46 AM

Doina Moscu:am prieteni, am oameni din oras care ma apreciaza

  • Mar 04 8:47 AM

cristina_mariuca:pentru ca le dai vreo tiza

  • Mar 04 8:47 AM

Doina Moscu:mentalitate inapoiata

  • Mar 04 8:47 AM

Doina Moscu:asta e

  • Mar 04 8:47 AM

cristina_mariuca:si o bere..

  • Mar 04 8:47 AM

cristina_mariuca:pizza

  • Mar 04 8:47 AM

Doina Moscu:ce poti sa cer de la o femeie ca tine

  • Mar 04 8:47 AM

cristina_mariuca:gandire draga mea..

  • Mar 04 8:47 AM

Doina Moscu:daca le dau o pizza , bere e mai ok decit un f**ut ca tine

  • Mar 04 8:48 AM

cristina_mariuca:eu nu am banii tai..

  • Mar 04 8:48 AM

cristina_mariuca:ma descurc asa..

  • Mar 04 8:48 AM

Doina Moscu:nici inteligenta mea

  • Mar 04 8:48 AM

Doina Moscu:nici educatia mea

  • Mar 04 8:48 AM

cristina_mariuca:tu esti nebuna nu inteligenta..

  • Mar 04 8:48 AM

Doina Moscu:atit poti zice

  • Mar 04 8:48 AM

Doina Moscu:iar copiat de la lica

  • Mar 04 8:48 AM

cristina_mariuca:si paranoica..

  • Mar 04 8:48 AM

Doina Moscu:inca o data

  • Mar 04 8:49 AM

cristina_mariuca:si frustrata..

  • Mar 04 8:49 AM

Doina Moscu:nici nu ma stii..si stii tu asta?

  • Mar 04 8:49 AM

cristina_mariuca:si nefericita si abandonata

  • Mar 04 8:49 AM

Doina Moscu:si tu care ti-ai lasat amantul si ai plecat prin italia ;la altu, ce esti??

  • Mar 04 8:49 AM

Doina Moscu:ha.ha,ha

  • Mar 04 8:49 AM

cristina_mariuca:fata desteapta..

  • Mar 04 8:49 AM

Doina Moscu:zau?

  • Mar 04 8:50 AM

cristina_mariuca:pai eu nu-s frustrata.

  • Mar 04 8:50 AM

Doina Moscu:mai uita-te in jur

  • Mar 04 8:50 AM

Doina Moscu:    nici eu

  • Mar 04 8:50 AM

cristina_mariuca:eu vorbesc cu toti fostii mei prieteni

  • Mar 04 8:50 AM

cristina_mariuca:mergem si la o bere..

  • Mar 04 8:50 AM

Doina Moscu:si le mai dai si p**da din cind in cind

  • Mar 04 8:50 AM

cristina_mariuca:uneori..

  • Mar 04 8:50 AM

Doina Moscu:foarte frumos

  • Mar 04 8:50 AM

Doina Moscu:normal

  • Mar 04 8:51 AM

cristina_mariuca:pe tine nu te mai vrea nimeni..


Cit despre amanuntele relatiei mele cu Lica, tot ce ti-a spus el, sunt de fapt fanteziile lui…..si ca sa te convingi atasez un e-mail de al lui……

Popa Liky Snippet unavailable

To Me

Apr 7, 2010

stiu ca acum dormi tu, dar eu voi discuta cu tine ca si cum ai fi in fata mea..sau ca si cum as fi langa tine si te-as veghea somnul..as vrea sa te pot privi dormind si tu sa stii lucrul acesta ,sa stai relaxata si sa respiri ca un copil , chiar sa razi prin somn...in cazul in care ti-ar iesi un picior de sub cearceaf, sau un san de sub camasuta ar putea fi probleme mici si anume ca m-as instala langa tine si s-ar putea sa te trezesc cu saruturi pe sanul rebel si pe burtica si mai jos..in zonele tale intime, unde as insista putin cu limba pana te-as simti gafaind usor...sunt lucruri care vreau sa le fac cu tine fara prejudecati fara retineri..sunt convins ,ti-am mai spus ,ca din punct de vedere al organelor sexuale noi ne-am potrivi excelent...apoi te-ai trezi desigur, si ne-am saruta , te-as simti molatica cum te lipesti de mine si ma strangi in brate si cum imi cauti barbatia sa mi-o atingi usor, sa o simti pulsand in mana ta, ca apoi sa ma lasi sa intru in tine..ar urma miscari lascive usoare , am avea tot timpul din lume..te-as simti cum te incalzesti si te-as ajuta sa te misti tinandu-ti soldurile in maini...as scoateo putin din tine si as bagao, si m-as juca asa ramanand pentru moment numai o iluzie apoi as intra iar cu toata lungimea ei sa te simt cum se poate mai bine...as controla toate lateralele atingandu-le cu o frecare usoara pana la momentul cand te-as simti ca esti pregatita sa termini...te-as saruta si te-as trage aproape in mine sa te simt si sa ma simti pulsind in interiorul tau...sa terminam odata este idealul...o eliberare imensa de energii care sa ne lase singele sa ajunga in toate zonele corpului reinvigorandu-l...as vrea sa-ti vad fata stralucind de satisfactia iubirii, sa te simt ca ma iubesti si sa simti ca ce s-a intamplat este consecinta atragerii fizice dintre doi oameni care mai presus de toate ..se iubesc..eu te iubesc mult doina si toate acestea le-am imaginat de foarte mult ori..acum doar le-am scris...pentru tine, iubita mea, doar pentru tine...

 La cit minte Lica, si de cite ori s-a jurat cu mina pe Biblie pe viata fiului lui si pe mormintul fratelui, cind era prins cu mita-n sac, nu m-as mira sa minta ca acest e-mail nu a fost scris de el: dar am multe scrise de pe aceasta adresa din care reiese ca e el, pot dovedi cu istoricul e-mailurilor mele din inbox si daca tot vreti sa va convingeti cautati la: http://www.detector-invisible.com/en/ ID-ul popaliky si veti gasi poza acestui gigolo de Onesti ( e-mailul e popaliky@yahoo.com)

Nea ziaristule, esti patetic si toata lumea vede ca  faci doar din egoism, rautate si gelozie…ca eu am bani si tu nu ai putut ajunge la ei. Si apropos, mai intereseaza-te sit u si macar cind vine vorba de averea mea , spune adevarul…..sa iti trimit adeverintele de impozit sa vezi ca averea mea se ridica la mult mai mult decit zici tu…..asta chiar m-a calcat pe nervi!!!!!!

Si inca ceva la articolul tau de doi bani: in povestea relatata cu nemtoaica in masina: in vest , pe care tu doar l-ai vizitat, dar unde eu traiesc de 34 de ani,nu se intimpla asa…..nemtoaica probabil si-a oprit prietenul si l-a avertizat de siguranta copilului….si nu a chemat politia sa ii dea amenda soferului…..dar ca orice alt ziarist corupt, schimbi povestea sa te avantajeze pe tine. Asa cum, elimini membri din grupul presa onestilor doar pentru ca fac reclama la vre-un produs ( cica facebook nu da voie) dar daca, careva ti-ar da tie ceva banuti din profit, totul e in regula….halal simt civic!!!!!

Iata ce scrie pe pagina de facebook:

o    Postarea dvs. contravine regulilor stabilite de proprietarul acestui grup, Compania Facebook, respectiv capitolul 3, articolul 1, "You will not post unauthorized commercial communications (such as spam) on Facebook". La viitoarea postare de acest gen, veti fi exclus din grup. Pentru promovare, apelati la ziarul meu online, Presa Onestilor, care e citit in toata tara si in toata lumea. Asigur promovare in ziar contra ajutor umanitar, pentru efectuarea a doua interventii pe inima.


o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-prn2/s32x32/1116739_100006461600066_1267885568_q.jpg

https://www.facebook.com/images/chat/tab/close.png

Dth Workgroup ok voi parasi grupul.


o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-ash4/s32x32/211548_100000202218990_927615_q.jpg

https://www.facebook.com/images/chat/tab/close.png

Florinel Plantos Puteti ramane in grup, dar fara sa postati anunturi comerciale. Daca sunteti interesat doar sa postati anunturi comerciale, atunci parasiti grupul si mergeti pe acele grupuri specializate in anunturi de acest tip. Sau faceti o donatie umanitara pentru mine, caz in care puteti posta si aici anunturile dvs. comerciale. Altfel, nu vad de ce sa aveti pretentia sa obtineti profit pe munca mea, pe grupul meu, mai ales in situatia in care ma aflu eu.


o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-prn2/s32x32/1116739_100006461600066_1267885568_q.jpg

https://www.facebook.com/images/chat/tab/close.png

Dth Workgroup daca imi oferiti o chitanta pentru donatie in care sa dovediti ca a-ti folosit acesti bani in scopul descris voi face, plus o declaratie pe proprie raspundere.venind vorba de munca nu am nimic cu nimeni dar toti mebrii acestui grup au muncit dumneavoastra doar a-ti dat 5 click-uri maxim ca sa creati un grup...


o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-ash4/s32x32/211548_100000202218990_927615_q.jpg

https://www.facebook.com/images/chat/tab/close.png

Florinel Plantos Daca deschideti link-ul de mai jos, gasiti si actele medicale, si contractul de sponsorizare. Dar puteti sa-mi cumparati dvs., in mod direct, niste medicamente: am nevoie in fiecare luna de Plavix, Crestor, Nexium, Aspenter si alte medicamente costisitoare. Legat de grup, ar fi simplu sa-l faci cu 5 click-uri: daca ar fi asa de simplu, ati face si dvs. macar vreo 10 grupuri. Incercati, de proba, sa vedeti cat de usor faceti un grup cu 1.500 de membri. Dar eu va pot asigura publicitate nu doar in grupurile mele, ci si in ziarul meu online, Presa Onestilor. http://www.presaonestilor.com/2013/05/04/caut-ajutor/


o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-prn2/s32x32/1116739_100006461600066_1267885568_q.jpg

https://www.facebook.com/images/chat/tab/close.png

Dth Workgroup aspenterul e doar 7.5 lei


o    https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-prn2/s32x32/1116739_100006461600066_1267885568_q.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu