joi, 5 decembrie 2013

LICA CHITCAN-CRISTINA CIOCA: analize FBI


Am vazut ca, dupa ultima mea postare, au aparut schimbari din partea Cristinei. La doar nici doua zile dupa analiza mea psihologica a comportamentului ei pe facebook, lucrurile au luat o intorsatura: si-a schimbat poza de pe perete, au aparut poze cu fica ei cea mica, comentarii frumoase, ba mai mult, Lica i-a cerut copilei chiar prietenia ei……frumos, nu-i asa???? Toate astea m-au bucurat si e un lucru bun…..acum va trebui sa analizam un pic, pentru cine este un lucru bun….. trebuie sa privim situatia din toate unghiurile ca sa putem decide:

1) Cristina Cioca a realizat ca relatia cu ficele ei a luat o intorsatura mai “rece” si fiind prea ocupata pentru propriile fice,incercind sa-i faca pe plac lui Lica si mamei lui….poate a realizat cit este de folosita si cit trebuie sa faca de una singura si cit consum de energie trebuie sa depuna sa fie “femeia ideala “ pentru unu ca Lica…..asta ar fi o mare realizare si ficele ei, mai ales cea mica ar avea multe de cistigat, ar cistiga, mai ales o relatie mai apropiata cu propria ei mama, la o virsta atit de vulnerabila…..

2) Cristina a realizat ca exista adevar in analiza mea  si ca sa salveze aparentele si sa-mi arate ca e in controlul situatiei, a facut  ce a facut, …..ar fi multa falsitate aici si din asta ar avea mult de pierdut ea si ficele ei….

3) Tot ca sa salveze aparentele si sa dovedeasca celor care ii cunosc pe amindoi, ca tot ce spun e fals si aberant, chiar Lica a convins-o sa faca tot ce a facut…..mai ales ca si el i-a cerut minorei prietenia pe facebook… daca Cristina s-a comformat celor cerute de el, Lica e cel care are de cistigat: dovada ca inca o poate tine sub proverbialul papuc, ea apare “fata buna” ( a se citi naiva, ca sa nu zic proasta) si odata si odata, ficele ei vor realiza falsitatea actiunilor ei si raceala dintre mama si fice va fi si mai mare. Daca Lica  si fiul lui nu sunt deloc apropiati, Lica considera ca asa ar fi bine si pentru Cristina, in plus, mai putin timp petrecut de ea cu fetele ei, sau cu problemele ficelor, inseamna mai mult timp pentru el ( ca doar asa ea poate sa isi dovedeasca iubirea ei” neconditionata “ pentru el J )

Analizind tot ce stiu din trecut, inclin  sa cred ca avem de a face cu punctul 2 si mai ales 3…..

Nu sariti sa ma judecati pina nu imi ascultati argumentele…..

Consider ca o femeie care e stapina pe sine, puternica si independenta, care se respecta si stie ce vrea, nu ar trebui sa faca atita efort sa fie acceptata….De la primul e-mail pe care l-am primit de la Cristina Cioca, ea a incercat sa-mi spuna ca “ea e fata buna” ca “nu face rau”. In general, oamenii cu caracter, vor lasa omul sa isi faca singuri parerea despre ei. Psihologic, am invatat ca defapt, un astfel de om incearca sa te convinga pentru ca nici el nu e convins de adevar. Este exact ce fac copii  ca sa se disculpe cind sunt pusi in fatza faptului implinit: “ nu eu am spart farfuria!!!” Eu nu am facut nimic, am trecut pe linga masa si farfuria a cazut!!” cam asa ceva…

Iata unul din e-mailuri…am scris cu rosu exact despre ce vorbeam mai sus:

From: cristina maria <cristina_mariuca@yahoo.com>
To: Doina Moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Thursday, January 19, 2012 3:17:16 AM
Subject:



imi pare rau ca alta grija nu aveti........nu vorbeste nimeni nimic......va place sa va spalati rufele in public.......si pt cultura dvs...fata mea cea mare are 18 ani...si tipul cu care am vb....nu era din clasa ei..........

ideea este ca daca am trezit atentia unui barbat tanar ...inseamna ca e ceva

eu am grija de munca mea...de familie si de prieteni......

nu va cunosc....nu eu  v am facut cunostinta cu  lica....nici eu nu v am despartit

in lumea asta sunt si relatii bazate pe prietenie......nu doar pe sex

am ajuns la varsta cand stiu ce vreau si nu ma intereseaza gura lumii

stiu ca nu fac rau nimanui

te rog sa intelegi ca nu avem ce sa disputam....nu e concurs

el are viata lui


Iata o bucata de conversatie intre mine si Cristina Cioca dupa plecarea Mioarei din tara in Martie 2012. Mioara mi-a spus ca ea nu a vorbit niciodata cu Cristina, dar in aceasta conversatie ca si in altele Cristina minte…:


  • Apr 10 8:26 AM

Doina Moscu:poti sa ma suni

  • Apr 10 8:26 AM

cristina_mariuca:cu lia a fost alta treaba

  • Apr 10 8:26 AM

Doina Moscu:eu sunt in romania

  • Apr 10 8:26 AM

Doina Moscu:te inseli

  • Apr 10 8:26 AM

cristina_mariuca:te rog sa intelegi ca nu pot sa vb

  • Apr 10 8:26 AM

cristina_mariuca:nu ca ......

  • Apr 10 8:26 AM

cristina_mariuca:nu pot

  • Apr 10 8:26 AM

cristina_mariuca:cel putin acum nu sunt pregatita

  • Apr 10 8:26 AM

cristina_mariuca:bine?

  • Apr 10 8:26 AM

cristina_mariuca:stiu povestea.......

  • Apr 10 8:27 AM

cristina_mariuca:nu vreau sa fac nimic sa mi para rau

  • Apr 10 8:27 AM

Doina Moscu:asa a zis si lia cind timp de un an s-a dat drept mioara

  • Apr 10 8:27 AM

cristina_mariuca:ok?

  • Apr 10 8:27 AM

cristina_mariuca:eu stiam

  • Apr 10 8:27 AM

Doina Moscu:e dreptul tau

  • Apr 10 8:27 AM

Doina Moscu:normal , pt ca si el stia

  • Apr 10 8:27 AM

cristina_mariuca:dar daca ea asa a vrut sa l ajute........l a iubit in felul ei

  • Apr 10 8:27 AM

Doina Moscu:eu cred ca nici o femeie care iubeste nu vrea sa fie amanta toata viata

  • Apr 10 8:27 AM

cristina_mariuca:normal

  • Apr 10 8:28 AM

cristina_mariuca:despre asta vreau sa ti spun...............

  • Apr 10 8:28 AM

Doina Moscu:nu cristina,

  • Apr 10 8:28 AM

cristina_mariuca: iar eu....chiar am vb cu mioara

  • Apr 10 8:28 AM

cristina_mariuca:era dreptul ei...sa nu mai fie mintita

  • Apr 10 8:28 AM

cristina_mariuca: si eu.............nu profit de nimeni

  • Apr 10 8:28 AM

Doina Moscu:ea a vb putin ca mioara, apoi si-a facut alt ID pt ca voia sa afle adevarul despre mine

  • Apr 10 8:28 AM

cristina_mariuca:nu mi place rolul care mi s dat

  • Apr 10 8:29 AM

cristina_mariuca:lia?

  • Apr 10 8:29 AM

cristina_mariuca:nu a vb niciodata cu mioara

  • Apr 10 8:29 AM

Doina Moscu:tu crezi ca eu sunt bucuroasa cum s-a purtat lica cu mine???

  • Apr 10 8:29 AM

cristina_mariuca:nuuuu

Iata inca o fruntura din alta conversatie:

  • Apr 27 7:17 AM

Doina Moscu:lica e bolnav

  • Apr 27 7:17 AM

cristina_mariuca:?

  • Apr 27 7:17 AM

Doina Moscu:sa vrei sa-l salvezi, e una, sa crezi ce-ti zice e alta

  • Apr 27 7:17 AM

Doina Moscu:bolnav mintal

  • Apr 27 7:18 AM

Doina Moscu:as vrea sa-ti povestesc reactia lui din atelier cind m-a trintit pe ciment

  • Apr 27 7:18 AM

Doina Moscu:sau nici asta nu crezi?

  • Apr 27 7:18 AM

cristina_mariuca:daca sp te cred

  • Apr 27 7:18 AM

cristina_mariuca:si eu am reactii dure uneori.......

  • Apr 27 7:18 AM

Doina Moscu:reactia nu e de om normal

  • Apr 27 7:18 AM

Doina Moscu:e altceva

  • Apr 27 7:19 AM

Doina Moscu:am fost marcata luni de zile de reactia lui de comportament si nu neaparat de actul in sine

  • Apr 27 7:19 AM

cristina_mariuca:nu stiu ce sa mai zic........

  • Apr 27 7:19 AM

Doina Moscu:te cred

  • Apr 27 7:19 AM

cristina_mariuca:o sa ma detasez incet.......

  • Apr 27 7:19 AM

Doina Moscu:e greu sa crezi

  • Apr 27 7:19 AM

cristina_mariuca:nu

  • Apr 27 7:20 AM

cristina_mariuca:a avut destule reactii...ciudate si cu mine



Cristina Cioca si Lica Chitcan incearca sa salveze aparentele…..nu stiu Cristina, dar Lica nu e credinciosul care vrea sa para…..dar cind tii capu’ plecat, sabia nu-l taie…. Spun asta pentru ca stiu: Lica in timpul cit am fost impreuna ( si nu numai la Bucuresti dar si in Octombrie la Onesti) nu l-am vazut o data inchinindu-se, nu a avut dorinta sa intre intr-o biserica la Bucuresti, nu a tinut post, nu si-a facut cruce inainte de culcare…..dar daca il intrebi, el se da tare crestin….

Prin Octombrie anul trecut , Lica Chitcan si Cristina Cioca au facut o petrecere ( poate chiar ceva religios) dar multi care au fost invitati au luat-o de “nunta” si asta au inceput sa spuna prin oras la alti cunoscuti….cica  ei sunt “cununati”  si cununati  chiar de fica nasului lui de cununie cu Mioara!!!!! Din cite stiam, nici un popa nu te cununa religios daca nu ai acte de divort , sau acte de casatorie civila…si cum ar fi putut ei sa aiba acte de casatorie civila, daca divortul lui Lica de Mioara s-a finalizat abia in aprilie 2013???? Deci de aceea zic ca fac lucruri doar pentru aparente si prosteala celor care ii cunosc….

Iata inca o data cum minte Cristina Cioca….de data asta eram tare furioasa, caci aflasem ca la cererea ei, a scris Plantos primele articole in presa onestilor si tot la idea ei mi-au facut contul fals pe facebook:

  • Feb 21 9:02 AM

Doina Moscu:si l-ai convins pe plantos sa scrie ce a scris

  • Feb 21 9:03 AM

Doina Moscu:deci voi fi datoare vinduta

  • Feb 21 9:03 AM

cristina_mariuca:inchei

  • Feb 21 9:03 AM

Doina Moscu:si la nunta iti voi trimite si fimnuletu

  • Feb 21 9:03 AM

Doina Moscu:la fel vor primi si mesenii

  • Feb 21 9:03 AM

cristina_mariuca:  nunta a avut loc!!!!

  • Feb 21 9:04 AM

cristina_mariuca:ti a scapat asta???????

  • Feb 21 9:04 AM

Doina Moscu:e bigam??

  • Feb 21 9:04 AM

Doina Moscu:bravo

  • Feb 21 9:04 AM

Doina Moscu:   ce ai facut voi e o aiureala , el nu e divortat 

  • Feb 21 9:04 AM

cristina_mariuca:stii tu?

  • Feb 21 9:04 AM

Doina Moscu:ca frate-tiu e popa

Nici casa de la Buciumi nu cred ca este pe numele lui si asta pentru ca acum ar fi in mare shit ( rahat) 1. Pentru ca CAR ( cei care ii executa silit apartamentul unde locuieste mama lui Lica) ar putea veni sa le ia si casa de la Buciumi, daca nu isi scot suficienti bani dupa licitatie 2) daca se dovedeste ca actele pe casa sunt semnate de amindoi, inainte de divortul de Mioara, ea si-ar putea cere partea ei la partaj….. tocmai de aceea Mioara stie de la mama lui Lica de un act prenuptial!!!!! Dar , cu un avocat bun si asta e contestabil in tribunal….

Tot pentru ca sa salveze aparentele, Cristina Cioca si-a schimbat numele in Cristina Chitcan Cioca pe facebook , exact cind era bilciul mai mare pe facebook cu mine…..cind orice alta femeie, ar fi asteptat ca Lica , ca barbat, sa-si resolve problemele singur, cristina a sarit in ajutor ca asa a fost instruita…..manipulata de el??? Sau “fata buna”???? adica, cind a fost casatoria??? Cindva intre Aprilie 15 si Iunie 15 cind a aparut scandalul ……si nu poze? Nici un ‘felicitari”??? cum de nu au sarit prietenele ei fidele cu vre-o poza facuta cu telefonul??? Nu au avut martori la cununia civila??? Bine, nu-mi bat capul, caci totul se poate afla in 30 de minute ( doar daca nunta a fost facuta in Las Vegas mi-ar lua un pic mai mult!)  Singurul care tot a incercat sa o numeasca “sotie” pe Cristina Cioca e Plantos ….si la cite aberatii spune unul ca el, nu crede nimeni nimic…. Pentru o farfurie de mincare data de Cristina, asta maninca tot rahatul din Onesti cind are milioane datorii  pe la magazinele de mincare, mai trebuie sa spun mai mult??…..Cum se face ca pe pagina lui Lica Chitcan de facebook,  el apare”casatorit” daca accesezi contul lui ca prieten, dar daca il cauti si nu esti prieten , nu apare casatorit??? Se pare ca atunci cind e in cautarea  urmatoarei victim  prefera  sa omita statutul de “casatorit”!

Iata si un site unde Cristina Cioca a incercat o lupta cu posta romana. Nu exista o lege sa iti schimbi numele dupa casatorie?? Si daca a optat sa isi pastreze numele de Cioca, de ce si l-a schimbat pe facebook???


Data ultimei modificari e in Octombrie….adica nici la aceasta data nu e Cristina Chitcan Cioca??? Mai sa fie….sa anunt eu tribunalul??? Ce e mai official : documentele de la tribunalul Bacau, sau pagina ei de facebook???

Prea mult efort din partea la amindoi pentru a pastra aparentele…..ce au de ascuns???? Va voi spune in postarile urmatoare…….

Hai ca m-a luat durerea de cap la cit de buni si credinciosi sunt astea doi…..Nici FBI nu ar putea tine pasul…oare putem infiinta inapoi KGB-ul???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu