vineri, 10 ianuarie 2014

Portretele lui LICA CHITCAN


La multi ani pe 2014 tuturor prietenilor si celor care imi citesc blogul.  Nu, nu am renuntat la idea romanului, sau la idea de a expune  inselatoria sentimentala a lui Lica Chitcan,sip e viitor, astfel de sarlatani sa fie aratati cu degetul si poate, de ce nu, sa se schimbe si sistemul juritic….Asa ca, celor care mi-ati scris,si v-ati interesat de mine si de blog, va pot spune ca am fost plecata intr-o vacanta in Cuba…..si daca nu ati fost in Cuba , probabil nu stiti ca internetul e controlat de Fidel ( sau cum, pana mea ,il cheama acum pe cel ce seaman cu …Ceausescu,si  care ne controla, pe vremuri, telefoanele!!!) Asa ca , sub umbra palmierilor, in mina, cu o bautura facuta cu Havana Club Rom  si sub mingiierea brizei de 30 de grade celsus, am avut timp sa meditez si sa analizez…..Se pare ca am evitat si marele inghet al anului din Canada….deci, anul a inceput bineeee di tat!!!!

Am vazut ca doamna Chitcan ( scuzeee, Cristina Chitcan Cioca, ca sa nu o confundam cu celelalte doua doamne Chitcan , adica mami Chitcan sau Mioara Chitcan) va fi in curind bunica!!!!! Cred ca vrea premiul de cea mai tanara bunica…..deci, mincarimea se mosteneste si procreerea e biblica….iata inca un motiv pentru care  “viitoarea mamaie” e atit de religioasa. Dumnezeu a zis: “ inmultiti-va!” In biblie nu scrie nimic de necesitatea unei diplome de bac, a unei educatii superioare, a unei cariere…..toate acestea se pot obtine cu “relatii” mai tirziu sub statutul de “femeie maritata”.

Am mai vazut ca expozitia de la Roma, a fost aminata si am mai vazut ca Lica posteaza  portretele facute cunoscutilor…..ei, aici Mioara a avut dreptate!!!!! In timp multe se clarifica, trebuie doar sa avem rabdare….si dupa o asa vacanta relaxanta, am atita rabdare ca pot numi cincinalul, nu in patru ani si jumatate cum zicea pe vremea ceausista , ci ‘ cincinalul in sapte ani”!!!!!

Teoria fostei sotii a lui Lica Chitcan, cea pe care, el a amenintat-o ca ii maninca ficatii daca nu face cum zice el, si pe care a categorisit-o mai intotdeauna ca betiva si nebuna, este o teorie trasa dupa o analiza a comportamentului lui Lica in toti cei 32 de ani de casnicie. Sigur a terorizat-o si femeii  i-a fost frica de el, toti acesti ani, dar asta nu inseamna ca nu a putut sa il analizeze in tacere….

In opinia Mioarei, Lica, nu prea a vindut portrete……ci le da pe  degeaba…majoritatea erau facute amantelor  ( aici are dreptate si ma intreb de ce nu posteaza si cel facut Liei???? Ca concubina Cioca “e fata buna “ nu se supara!!! J J ) si altele le face cadou prietenilor si oamenilor de care are nevoie.

Teoria Mioarei sta in piciare: portretul avocatului lui:  Victor Alexa, cel care probabil , l-a sfatuit cum sa ma abureasca si sa ma minta pe mine, cind am fost la Onesti in Octobrie 2010 si astfel sa treaca perioada legala in care eu puteam sa fac plingere penala pentru folosirea fara consintamintul meu al cardului meu de Visa, acelasi avocat care l-a asigurat ca a minti si a aburi femei si a le folosi banii in felul acesta, nu este condamnabil dupa legile justitiei Romane. El este acelasi avocat care l-a divortat de Mioara si care l-a sfatuit probabil cum sa iasa bazma curata din cele doua executari silite. Deci, ii datoreaza avocatului big time si tabloul e pay back…..

Portretul amicului Romica Ifrim: pai, acest amic, ii stie toate aranjamentele cu toate amantele, chiar Romica a fost cel care mi-a afirmat mie ca Lica dintotdeauna a avut cel putin alte doua amante in timp ce era casatorit cu Mioara…..Cind Lica nu a putut scoate de la mine banii pe care ii visa el, mi-a scris acel e-mail in care i-a vindut secretele lui Romica….adica cum s-a folosit Romica de o fosta amanta si cum a facut rost de bani pentru cabana lui…ba mai mult, cind i-am pus lui Romica sa asculte o conversatie intre mine si presupusa Mioara Chitcan, Romica Ifrim nu a zis nici pss….desi cunostea vocea adevaratei Mioara si cunostea vocea fostei amante  Lia, Romica nu a divulgat ca Lia s-a dat drept Mioara…deci  Lica trebuie sa –i mai faca vreo  citeva tablouri doar sa fie chit….

Portretul amicului Florin Bejan, tot un pay back,  ca Lica a afirmat in acel e-mail pe care mi l-a trimis mie, ca Florin ar fi   avut o relatie extra- conjugala cu faimoasa Teodora Enache.

Ma astept sa vad in curind portretele lui Florin Plantos, ca a fost atita timp “purtatorul de cuvint” pentru Lica , dar si portretul amicului Adi ( desi lui, i-a facut cadou un nud, anul trecut) pentru ca Adi l-a aparat pe Lica si a mintit pentru el cind  a fost in incurcatura cu cele doua amante Lia si Cristina Cioca. Lica l-a pus pe Adi sa o asigure pe Lia ca, Lica era cu el cind nu i-a raspuns Liei la telefon….aici, e doar jumatate minciuna, pentru ca Adi  i-a raspuns Liei la telefon ca era cu Lica, este adevarat, dar ca era si cu Cioca nu i-a mai spus Liei…

Ma surprinde lipsa portretului lui Florin Porumb…..aici sunt doua variante: Florin nu este complice cum am anticipat si cind si-a dat seama ca a fost folosit de Lica, i-a cerut banii imprumutati inapoi si cind lui Lica i se cer banii inapoi  asteapta-te sa fii sters de pe lista lui de prieteni sau de amante…..sau Florin nu mai vrea sa aiba de aface cu un escroc la Lica..

Mai e Nicu Moraru…..nu am vazut inca portretul lui…..dar ma astept sa apara in curind….ca doar la cabana lui Nicu din tirgu ocna  si-a dus amantele Lica….deci o sa-I plateasca cumva , cindva….

 Mai asteptam…..acum o fi ocupat, saracu’!!! Ca vorba Mioarei, nu a muncit asa de mult in viata lui. Iata ca blogul si romanul meu  au si acest effect positiv ( desigur, nu-i prea pozitiv pentru  Licuta, dupa cum il alinta Lia)….deja, ce am intentionat sa fac, da roade, Lica Chitcan, munceste si nu abureste pentru bani alte naïve….teoria asta e inca neverificata si am suspiciunile mele ( adica nu prea cred ca sta Lica asa pe uscat , fara sa abureasca vreo femeie!!!!)….voi face mai multe destainuiri despre asta in postarile viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu