vineri, 20 decembrie 2013

Mesaj pentru ziarist....

MESAJ PENTRU "RENUMITUL" ZIARIST FLORINEL PLANTOS zis Tanase:
Careva share-uiti mesajul , ca m-a blocat.......

Florine, se pare ca fosta postarita si fabulosul ei "sot" Lica Chitcan ti-au tras teapa si nu te-au platit....inca. Cit despre mine, tin sa te anunt ca imi voi petrece Revelionul in Cuba. Iti zic, ca sa nu te mai chinui sa iei legatura cu" colegii tai de breasla " din Cuba ...ca sa afli.... Nu am inteles, ce fel de colegi au fost:poate, metalurgisti ca tine, sau poate, escroci de pe vremea ceausista, care au fost deportati la Fidel....ma rog, nu mai conteaza! Si pentru ca probabil nu stii, Cuba e o insula, asa ca acesti "colegi de breasla" pot sa ma caute de jur imprejur pe plaja....ma vor gasi pe una din plajele private, pe un sezlong, cu picioarele balacindu-ma in apa. Ii astept cu un pahar de Cuba libre in mina......si sa-mi zici daca sa le dau si niste poze, asa, ca sa nu te mai chinui tu sa mi le furi de pe peretele meu de facebook. Iti urez tot binele pe care TU l-ai facut tuturor celor care te-au ajutat, cind erai pe patul mortii si iti transmit inapoi toate cuvintele "frumoase" cu care tu ne-ai obisnuit in fabuloasele tale articole cind scrii despre cei care te-au ajutat cindva neconditionat!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu