duminică, 15 decembrie 2013

LICA CHITCAN-FLORINEL PLANTOS: complot de 2 lei


Florinel Plantos a scris multe pe blogul lui despre mine…..in acelasi stil si vocabular , in care comenteaza despre parlamentari, primar si alti oameni de succes....adica murdar, urit, vulgar,  fara argumente, fara dovezi, fara a relata parerile altora…..la urma urmei e blogul lui, face ce vrea muschiul lui, nu-i asa??? Pe facebook-ul cu acelasi nume, “presaOnestilor” elimina pe cine vrea si accepta pe cine vrea el..…..dar nu ce scrie e important, mai important este de ce scrie???? Chestia cu simtul civic, il voi crede cum zice americanul:”when hell freezes over” (adica … cind ingheata iadul) si asta pentru ca, mai intii de toate, trebuie sa manince…..si cum nu are nici un fel de salariu…..cam greu e sa ai simt civic cind matzul e gol!!!!

Sa analizam un  pic cazul meu si Lica Chitcan……inteleg vehementa Cristinei Cioca de a-l apara pe Lica Chitcan ( fata, il iubeste, a pierdut bani, masina, fetele…sa-I lase acum, ar insemna sa arate la toti ca am avut dreptate, nu o vad facind asta) …dar de ce se baga Florinel Plantos in toata povestea asta, ca musca in lapte??? Ca sa nu zic ca musca in poponetul calului!!!! Cind ajungi la virsta mea, si traiesti in doua sisteme sociale atit de diferite, trebuie sa iti pui capul la contributie si trebuie sa gindesti si sa analizezi tot ce faci, ce se intimpla in jurul tau, altfel ramai in urma , sau iti iau ciinii mamaliga din mina…..asa ca, voi, cei mai tineri, ascultati de la o “babaciune” ca mine: cind un om isi pune la bataie propria reputatie, familie, viata…..o face doar din doua motive: 1) e santajat(  trebuie sa dea bani , poate pierde bani, fiindca ii este expusa vreo relatie) si 2) poate primi ceva bani, sau favoruri sexuale.  Adevarat, mai rar , poate exista si  partea cu simtul civic, dar asta ar insemna ca, individul nu are nici un strigoi prin dulapuri, are din ce trai, nu calca strimb, iar venitul si linistea lui sufleteasca nu este afectata din exterior si nici de birfe…..La mentalitatea din Romania, nu cred ca e vre-un om care sa se incadreze  aici!!!

Deci….ce are de cistigat Florinel Plantos cind ma bascaleste si umileste atit de mult si cu atita vehementa??? Sigur, realizeaza ca nimeni nu-l va mai sponzoriza, nimeni nu-i va mai da de pomana…. daca mie, imi face ce-mi face, care l-am ajutat, cum sa-l mai ajute altii???……apoi, tanar nu mai e, ca iata face si el 50 de ani, acusica…..deci, trag concluzia ca, ce i-au oferit Lica Chitcan si Cristina Cioca merita sacrificiul…..

Si ca la matematica, aplicam teoria de mai sus:

-santajat nu e ( bani nu are, nu ai ce sa-i iei…..si daca i s-ar expune vreo relatie, ar fi fericit nevoie mare)

- bani de la Chitcan nu are cum sa primeasca ca Lica Chitcan  are deja doua executari silite ( una pe apartamentul unde locuieste mama Chitcan) si alta pe atelier pentru neplata chiriei la fosta locatie.

- asa ca ramane …favoruri sexuale!!!! Ei, aici Cristina Cioca e o sursa interminabila de placere, si saracu’ Florinel, al nostru, duce lipsa mare de asa ceva…. Si uite asa, toti 3 au de cistigat…..asa ca Florinel ,al nostru, e plin de entuziasm si gata sa faca pe dracu-n patru sa fie recompensat….

Dar cine credeti ca e manipulantul numero uno??? Ati ghicit:  Lica Chitcan! El ii da lui Florinel Plantos toate argumentele si informatiile pe care Florinel le foloseste in asa-zisele articole…..

Sa luam un exemplu: chestia cum ca, eu sunt asa de disperata sa il am pe :Lica inapoi, ca i-am promis si o “viluta “ de 100 de mii de euro…..cautati in articolul de mai jos si veti gasi e-mailul meu si data de Martie 7/2013.

http://www.presaonestilor.com/2013/06/17/conspiratie-satanica-in-numele-dragostei-contraromanul-unei-demente-bogate-din-canada-rezumat-analitic/

 Lica, nu i-a spus lui Florinel ca in acel e-mail era mentionat, ca poate sa vina sa stea cu noi si Mioara, fosta sotie, dar si amanta Lia….Lica si-a dat seama ca imi bat joc de el, dar i-a spus lui Florin doar ce dadea bine pentru el. Iata mai jos si o conversatie pe messenger intre mine si amanta Lia in care ii spunem de aceasta scrioare pe care intentionez sa i-o scriu, sa-mi bat joc de Lica si Cristina Cioca. Mesajul este din Martie7/2013…

lia_gornoviceanu: gata

5:30:50 AM  

lia_gornoviceanu: deci

5:31:08 AM  

doinamoscu: Nu cred ca lica era linga ea cind vb cu tine sau cu mine

5:31:19 AM  

lia_gornoviceanu: imi trimitea doar unele mesaje sa vad ce urat te porti

5:31:33 AM  

doinamoscu: Normal

5:31:34 AM  

lia_gornoviceanu: prob sa ma convinga sa te iau la suturi

5:31:52 AM  

lia_gornoviceanu: eu am preferat sa nu ma bag

5:32:07 AM  

lia_gornoviceanu: nu stiam amanubnte si mie nu- mia facut nimic

5:32:26 AM  

doinamoscu: Da, dar daca eu ii scriu ca ii iau casa de 100000 de euro io arata ritei

5:32:36 AM  

doinamoscu: Pai cum a scris rita

5:32:54 AM  

lia_gornoviceanu: ii spuneam mereu ca daca nu ti-a dat sperante te retrageai cu siguranta

5:32:59 AM  

doinamoscu: Ea nu face sapaturi ca tine ca uite cit ai pierdut

5:33:06 AM  

lia_gornoviceanu: asta si m-a determinat sa ma dau mioara

5:33:26 AM  

lia_gornoviceanu: nega ,a zis ca doar prieteni si ca tu ai facut o fixatie

5:33:43 AM  

lia_gornoviceanu: daaaaaaaaa

5:33:49 AM  

lia_gornoviceanu: am pierdut tot

5:33:54 AM  

lia_gornoviceanu: =))

5:34:05 AM  

doinamoscu: Fataa..ce iubitoare o sa fiu in email

5:34:19 AM  

lia_gornoviceanu: si mi-a ramas ce am avut inainte sa-l cunosc

5:34:24 AM  

doinamoscu: Dar cred ca tre sa ma imbat intii

5:34:31 AM  

lia_gornoviceanu: daaaaaa

5:34:52 AM  

doinamoscu: Dar el asa ii spune ritei

5:35:05 AM  

lia_gornoviceanu: pai da

5:35:13 AM  

doinamoscu: Eu as fi rams cu lia daca nu o asculta pe doina

5:35:20 AM  

lia_gornoviceanu: daaaaaaa

5:35:27 AM  

lia_gornoviceanu: dar mi-a spus si mie asta

5:35:39 AM  

doinamoscu: Dar uita sa mentioneze...ar fi rams cu tine cu mine si cu ea

5:35:51 AM  

lia_gornoviceanu: inclusiv in e mail ala cand erau in italia

5:35:54 AM  

doinamoscu: Si cu mioara

IM Mar 7, 2013 5:42:05 AM

5:36:07 AM  

lia_gornoviceanu: ca tu ai distrus si prietenia dintre noi

5:36:11 AM  

lia_gornoviceanu: =))

5:36:17 AM  

lia_gornoviceanu: eeiiiiiiiiiiii

5:36:33 AM  

lia_gornoviceanu: mioara nu-l incurca fata o pastra o vesnicie

5:36:53 AM  

doinamoscu: Lasa fata ca daca nul intorc de o pune pe rita sa faca centura

5:37:04 AM  

lia_gornoviceanu: =))

5:37:37 AM  

doinamoscu: O sai scriu ca eu nu il voi pune sa picteze pe banda sa vinda

5:37:51 AM  

doinamoscu: Doar cind vrea el

5:38:10 AM  

doinamoscu: Si ce peisaj din lumea asta vrea el

5:38:21 AM  

lia_gornoviceanu: =))

5:38:57 AM  

doinamoscu: Vrau sa vd daca rita se baga in o astfel de licitatie

5:39:04 AM  

doinamoscu: Mai are cu ce?

5:39:24 AM  

lia_gornoviceanu: :)

5:39:34 AM  

doinamoscu: Hai ca am fost buna la compuneri

5:39:41 AM  

lia_gornoviceanu: fata eu tot caut

lia_gornoviceanu: daaaaaaaaa

5:40:06 AM  

lia_gornoviceanu: ciresicacristina


Daca nu si-au dat seama pina acum, ca nu sunt o femeie care se va lasa intimitata de doi barbati fara coloana vertebrala, se vor convinge curind. Povestea continua……inca nu am ajuns la THE END

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu