duminică, 31 august 2014

Sa radem cu o gluma proasta!!! :)


Redau mai jos un e-mail de al lui Lica Chitcan….. Am observat imediat ca a scris “o zi frumoasa de toamna” in ….Aprilie!!!! M-am gandit innocent: ce zapacit! Apoi m-am gandit ca ma testeaza, sa  vada daca cumva il voi cicali cu asta,  cum faceam in adolescenta….Intotdeauna ii spuneam, ca nu e frumos sa fumeze cand e cu mine, sa nu mearga cu mainile in buzunar , sa nu raspunda doar radicand din umeri…etc.. Nu am dat prea mare atentie, inafara de aceste doua aspecte de ce ar fi scris toamna in loc de primavera…..La luni bune de zile, cand eu si Lia am inceput sa conversam si sa schimbam e-mailuri, am observat amandoua, ca Lica facea “cut and paste” Ii scrisese Liei o scrisoare identica prin Octombrie 2009… J  Ea era foarte mandra ca, de fapt, ei ii trimise originalul…..saraca , nu avea de unde sti ca , dupa discutiile mele cu fosta lui sotie, Mioara, si ea la randu-i a primit de la Lica ceva asemanator…..




Lia, l-a iubit atat de mult, incat l-a  analizat in detaliu,sperand ca asa, il salveaza...I-a analizat cum reactiona cand mintea, cand era confruntat cu minciuna spusa, cum si cand avea tremurici noaptea, iar convulsiile erau proportionale cu stresul din timpul zilei, mai ales cand era prins cu minciuna, descusut atent de unele situatii, sau cand simtea ca pierde teren. Convulsiile nu aveau nimc de a face cu stresul situatiei financiare….acolo, Lica e cam aerian.
De curand a postat un tablou cu titlul: “dimineti cu ferestre deschise” Acum, ori nu are inspiratie, ori si aici da “cut and paste”, pentru ca , imi scriese si mie un e-mail cu acest titlu…..mai jos, redau si un e-mail de la el, cu acelasi titlu….





Asociatul meu, crede ca, picura imi seamana  si ca atunci cand a pictat acest tablou, Lica Chitcan  se gandea la mine!!!! Hai, ca , individual, m-a calcat pe nervii nervosa!!! I-am zis… total gresit: chiar daca portretul e cu  o femeie blonda si destul de flexibila, ca mine ( ca  am fost gimnasta la vremea mea) nu e vorba de mine!!!! Daca ar fi fost, m-ar fi pictat cu niste bancnote de 100 de euro in jurul meu !!!! J J

Si sincer, am greturi la ideea ca un soarace s-ar fi gandit la mine si as prefer sa mananc un sobolan pe gratar!  Gata, din momentul asta tin post…..negru! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu