joi, 21 august 2014

LICA CHITCAN-care-i minciuna si care-i adevar???



Imi este usor sa spun acum, ca nimic in viata nu se intampla…intamplator, ca totul are un scop anume si ca din evenimentele vietii,  niciodata nu doar pierdem , sau nu doar castigam…depinde mult de cum ne raportam , noi insine, la aceste evenimente din viata noastra….
Pot sa spun cu certitudine ca am mai mult increderere in instinctele proprii si mi-am promis sa reactionez mai mult bazat pe le si mai putin pe logica.
O vorba circula aici : tradusa din engleza ar suna cam asa: daca are 4 copite, o coama si tropae, e un cal…va trebui sa-mi dai dovezi serioase, sa ma faci sa cred ca e o zebra! Deci, sa lasam instictul si prima parere sa decida….
In adolescenta, Lica Chitcan nu m-a impresionat la prima vedere….in schimb, era un bun prieten si bun ascultator… nu am fost iubiti, dar am cunoscut fluturasii iubirii impreuna. Lica Chitcan era un tanar fara idealuri….daca eu la 18 ani, voiam sa vad lumea,sa devin avocata, ori un biologist care sa studieze mutatii genetice, Lica nu avea nici un fel de asteptari de la viata ( sau cel putin nu le discuta)  Nu putea sa-si sustina , in fatza mea nici un fel de argument ( ideologic sau filozofic) si in orice provocare  parca argumentam singura….asta a fost si motivul pentru care i-am cerut sa ne despartim… compania lui devenise plictisitoare…Din ce mi-a scris cand ne-am reintalnit, am inteles ca , a ramas cu parerea ca am fost o oportunista si m-am maritat cu sotul meu pentru oportunitatea de a pleca din tara. Dar nu a fost asa, a fost o frumoasa poveste de iubire si multi din oras pot sa confirme acest lucru…Crezand in capul lui ca l-am parasit pentru ca nu mi-a putut oferi,el insusi, sansa de a pleca din tara,m-a categorisit drept o oportunista si poate si de aici dorinta lui de razbunare….si desi am intuit asta in timpul relatie noastre virtuale, nu am vrut sa cred ca tocmai el ar face asa ceva…
De la inceput, e-mailurile lui au fost cat se poate de frumoase si sensibile…si ce femeie nu ar vrea asta? Ce femeie nu s-ar simti incantata sa vada ca baiatul din adolescenta INCA o iubeste???  Nu aveam sa stiu ca, de fapt, tactica lui Lica Chitcan era sa cuceresca femeile care se aflau intr-o perioada sensibila emotional….la mine, problemele si tensiunile cu sotul meu crescusera  si casnicia era in impas…Lia, amanta cu care m-a dublat, trecuse printr-un divort datorita infidelitatii sotului, Cristina Cioca , trecuse printr-o relatie cu un tip mai tanar ca ea, care o papase si de bani…..numitorul comun al acestor relatii?? Femei cu bani, cu o situatie financiara buna ( cel putin la vremea relatiei respective) si nefericite din punct de vedere sentimental.
In monentul in care “robinetul financiar” se inchide, relatia se sfarseste….daca femeia isi accepta pierderea si tace, relatia se termina” frumos”, daca femeia isi cere drepturile, Lica devine agresiv si un mare mincinos….
Sa comparam impreuna “ before si after” ….
Redau mai jos cateva e-mailuri de ale lui si apoi tot comentariile lui, cand s-a simtit amenintat ca fac public povestea acestei escrochetii.

CLICK PE FIECARE POZA PENTRU A PUTEA CITI:






Dar iata ce scrie intr-un comentariu, cand a aflat ca voi posta totul intr-un blog si ca am de gand sa scriu un roman bazat pe aceste intamplari:









Dar escrocu-i escroc si stie cum sa te abordeze, dupa ce iti cere insistent sa fii deschisa, sincera cu el si sa ii spui adevarul:






Cica nu-l intereseaza aventurile....probabil in momentul in care imi scria mie e-mailul de mai sus, era la telefon cu Lia Gornoviceanu si pe messinger cu sotia, Mioara...si la amandoua se plangea cat ii este de greu singur, ce amarat e el si ce greu o duce cu banii....

Ultimul e-mail pe care l-am postat ,este dupa o discutie destul de serioasa in care imi cerea bani siin care atinge un pic si ideea , cum urma el sa ma plateasca, vanzand utilajele, daca nu ar fi fost instare sa-mi restituie imprumutul.....poate ar trebui sa spun ca utilajele au fost cumparate initial de firma Mioarei. Cand ea a plecat in Italia, la indemnurile lui si ale soacrei ei, Lica i-a cerut o imputernicire sa poata, cica , plati facturile firmei....tot ce a facut a fost sa isi treaca utilajele pe numele lui si sa-i scoata firma in insolventa.....

Deci, revenind la acea zicala englezeasca: daca are copite, coama si tropaie e cal…..in cazul lui Lica Chitcan, doua comentarii care se contrazic….una e mincinoasa! In cazul acesta, cum calificam un om ca el??? Om  de onoare….?????

In urmatoarea postare voi vorbi de “ cine se aseamana , se aduna” si ce defineste o prietenie in mentalitatea lui Lica Chitcan….



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu