joi, 4 septembrie 2014

LICA CHITCAN-falsul presedinte UAP


Lia, fosta amanta a lui Lica Chitcam, m-a invatat despre predestinare, energii intre oameni, dar mai ales depre bumerang....adica energia pe care o trimiti in univers si care se intoarce la tine...Putina lume  intelege cate "bumerange" a primit Lica Chitcan pana in present...si asta subtil, incet, dar constant...

Amadoua stiam cat de mult profita de femei Lica Chitcan,  pentru a-si promova "capodoperile" artistice... Lia, ii promova muzica , ii vindea tablourile....pe mine m-a abordat intotdeauna ca pe o femeie de afaceri,ca sa-i dau idei si sa-l ajut sa inteleaga o afacere in sistem occidental....Cata lene si comoditate pe el: Mioara il alimenta cu bani....eu ii dadeam idei de business, Lia ii promova musica si pictura...Concubina Cristina Cioca, are ea "calitati" reale, dar nu prea se pricepe la afaceri, promovare si advertising...intr-o conversatia pe care am avut-o cu domnul Traian Marza, el a caracterizat-o in doua cuvinte ( ok, trei) frumoasa, constiincioasa si silitoare....."constiincioasa si silitoare" , doua calitati de baza, in viziunea a doi oameni de varsta celor doi, dar si calitati pe care chiar eu le caut, in persoana pe care am angajat-o ca..... menajera!!! Oare, asta este opinia personala a lui Marza, sau asa i-a descris-o Lica Chitcan, colaboratorului lui? Ramane de vazut! In tot cazul, singurul atentat  al Cristinei Cioca, de ai promova un tablou, a fost brilianta idee de a-i expune tabloul la...frizeria din oras.  Acum, nu stiu daca a facut-o  in ideea de al vinde acolo, sau de a-si face ea reclama ( caci tabloul era un portret de al ei!) Poate a crezut ca prietenul ei, gay, isi va schimba orientarea sexuala daca ii priveste zi de zi, chipul pictat de Lica Chitcan...

Cert este ca Lica Chitcan si-a dat seama, ca in domeniul afacerilor, Cristina Cioca, nu cade pe urmele lui Donald Trump. Face ea rame, garduri si prajituri, dar in rest e deficitara....atat de deficitara, ca Lica Chitcan si-a luat in propriile maini activitatea de promovare....el imi spunea ca nu ii place sa-si promoveze singur muzica si pictura, ba, era incantat, nevoie mare daca as face-o eu, mai ales ca ar vini din Nord America!!!! Eu i-am spus si inca sustin , ca daca crezi cu toata fiinta ta in ce faci, promoveaza-te singur!!!! Doar ca , Chitcane, una e sa-ti promovezi lucrarile actuale si alta e sa te lauzi cu ce ai facut  in vremea paleolitica!!!

Postez ce scrie, ca sa va convingeti:


Cat despre faimasa lui pozitie de presedinte al uniunii artistilor plastici, acum am inteles mult mai multe....Nu aveam de unde sa stiu acum un an, ca de fapt asa zisa uniune a artistilor plastici, unde el e mare presedinte de sucursala, e defapt o firma privata infiintata de Train Marza , folosindu-se de numele onoratei organizatii. E ca si cum eu, acum, mi-as deschide un amarat de restaurant si l-as numi McDonald's !!!! Ce ar crede lume ca servesc??? Cu siguranta nu sarmale si ciorba de vacuta!!! Dar aici, ca defapt si in cazul lui Lica Chitcan, se merge pe: putini vor sti diferenta, cainii latra, ursu merge, toata stirea la romani tine o zi, adevarata uniune a artistilor plastici, probabil nu au numele protejat sub un tradmark, e prea costisitor pentru adevarata organizatie, atat ca timp, cat si financiar sa se lupte prin tribunale cu Train Marza....din incurcatura de nume, se obtin fonduri, se obtin spatii, chiar gratuite de la primarii si uite asa ajung pictorii sa se imbogateasca.....

Trebuie sa-mi cer scuze Mioarei, fosta sotie a lui Lica Chitcan. Anul trecut intr-o conversatie cu ea, ii spuneam de marea onoare pe care a primit-o "raposatu"  ei. Atunci ea calma, fara sa fi stiut nimic de aceasta a doua uniune a artistilor plastici , mi-a spus:" Doina, asta e o facatura de-a lui Lica, o imbarligare...dar Lica nu a facut nici macar o expozitie in ultimii 10 ani, la mine a stat cu curu' pe camasa si l-am intretinut timp de 2 ani, daca picteaza cand si cand, le da pe gratis la amante si pe unde se imprumuta...ca doar nu l-a pus presedinte de sucursala pentru ca face rame????

Scuze Mioara, ma inclin, chiar ai stiut ce vorbesti si il cunosti mult prea bine.

Lica Chitcan continua sa afirme ca fac tot ce fac din gelozie, pentru ca il vreau inapoi, ca sunt dusa cu capu', paranoica si bolnava psihic.... Acum o intrebare, pentru el, cel cu internari la psihiatrie: daca ai fi un adevarat  barbat "with real balls" un om de onoare, in loc sa afirmi pe la toti aceste minciuni, de ce nu imi inapoiezi banii furati si apoi, daca eu as continua o vendeta impotriva ta, atunci ai avea toate motivele sa ma caracterizezi asa, dar asa , e doar metoda ta cretina de a dezminte toate dovezile....Dar tu ai planificat abureala si furtul si nu ai intentionat niciodata sa dai banii inapoi...cum nu ii vei da nici lui Staneata, nici la banci, pe unde esti executat silit  si nici la altii care te-au mai imprumutat.

Eu voi continua....si nu intentionez sa pierd 5000 de euro!!! capisce???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu