marți, 5 august 2014

Lica Chitcan-manipularea minorilor!


Am aflat prima data de existenta  Cristinei Cioca prin Septembrie 2011 de la amanta de atunci a lui Lica Chitcan. Pe mine nu m-au interesat niciodata femeile din viata lui…doar ma interesa sa aflu direct de la Mioara , sotia de la acel timp, ce fel de om, barbat, sot, tata, a fost el in toti cei 30 de ani de casatorie, si cat de dereglat psihic e cu adevarat!  Nici o femeie nu te va minti despre asta….si era singura care simteam ca-mi va da un raspuns  sincer. O data ce m-am trezit din naivitatea mea, am intuit si realizat ca tot ce facuse Lica  a fost  pentru bani , dar nu am exclus faptul ca a fost si putina razbunare…razbunare ca in tinerete l-am parasit….Acum aveam in fatza o femeie inselata de Lica Chitcan…..Lia Gornoviceanu era in postura de amanta inselata..si nu odata, ci de 3 ori: odata cu mine cand am ajuns in Romania, a doua oara cand am ajuns la Onesti si atunci in 2011 cu Cristina Cioca…imi era mila de ea!  Facuse destul de multe investigatii  de una singura si stia multe de Cristina , dar eu ajungeam la Onesti si voia adevarul… Aflase, de la un prieten de a lui Lica Chitcan, numele ei, unde lucreaza, ca are doua fete, ca era divortata, ca avusese tot felul de relatii dubioase….daca eu sunt impulsiva  si am pus punct repede relatiei cu Lica si  i-am si spus  direct, ce cred despre toate activitatile lui de curvar, Lia a avut o alta abordare: poate il voia inapoi, poate, voia sa afle cat mai multe, chiar din gura lupului ….ea a rama calma, s-a prefacut ca il intelege si il asculta…. De la ea  am aflat si e-mailul Cristinei Cioca ( Lia s-a infiltrat in lista ei de facebook si femeia  avea e-mailul la vedere….cand Lica a vazut asta, probabil i-a cerut sa o stearga si Lia a fost nevoita sa-si faca un cont fals, pe numele “Marius Caragea” si atat eu ,cat si ea avem parola si urmaream  activitatea Cristinei….

Iata cateva franturi din conversatiile mele cu Lia Gornoviceanu de prin Noembrie 2011. Se poate citi cum il ajuta Lia financiar ...ce minciuni spunea Lica si cat de urat vorbea de Cristina Liei. acelasi barbat, care , de fatza cu Cristina, si-a amenintat sotia ca"ii manca ficatii si ii sparge capul" daca face ceva sise opune divortului. Acesta este barbatul "sensibil" pentru care se merita sa-ti sacrifice relatia cu propriile fice!!!










In tot timpul acesta, eu am considerat-o pe Cristina o victima….urmarind activitatea ei am vazut ca relatia celor doua fice, era una foarte frumoasa. Ca mama, sa vezi atata dragoste si apropiere intre ele, era induiosator….Cristina, posta poze cu ele, comentariile erau positive, era mandra de ele si pareau foarte unite….

Unde e acum toata aceasta relatie??? Ce  s-a intamplat?? A intrat un bou pe fir. Manipularea lui Lica Chitcan sfideaza orice reactie normala. Aparentele inseala cand vine vorba de relatia Cristinei cu Lica…. Iar daca in ziua de azi relatia pare altceva, e pentru ca blogul meu ii ogliga pe amandoi sa salveze aparentele. Poate e karma lui, sau poate, e chiar a ei, pentru tot ce a facut in trecut….De ceva timp, facebook-ul ei si de curand si al ficei ei mai mici ( cea care INCA poate fi manipulate de Lica) au devenit loc de reclama pentru Lica Chitcan …

Cum am zis, peretele ficei, loc de reclama pentru Lica Chitcan. "Sunt mandra de tine" Wow, o minora spune asta public, despre concubinul mamei....manipulare sau interes???

 
 Nici o urare ficei din partea propriei mame, dar in schimb, fica ei a primit ceva frumos din partea soacrei.....

 
Acum cateva zile, cea mica, a trimis un mesaj de ziua surorii ei care, mamica de cateva luni de zile, abia a implinit 21 de ani. Taguiti la mesaj,  a fost si Lica si Cristina ( in aparenta, sa arate ca ei trei sunt o familie unita!!!) Zau? De ce atunci nu a aparut pe peretele lui Lica Chitcan??? Poate pentru ca fiul lui ( care acum e in oras, in vacanta) ar putea sa vada?? Nu e exclus  sa incerce sa-si abureasca, cu iluzii efemere fiul, ca sa-i dea ceva bani lui sau bunicii…..oare, de ce sa-si  enerveze fiul cu  postari  cu fata concubinei??? Ce mama , ce bunica nu posteaza poze cu fica si primul ei nepotel,macar o poza?? Un comentariu, o felicitare …ma rog, ceva!!!! Dar e pe facebook aproape zilnic si posteaza orice despre Lica Chitcan???  Naiva?? Proasta?? Sau fortata de imprejurari???

Dupa ce Lica Chitcan a tauguit ficele mele intr-o postare umilitoare , am trimis si eu ficelor concubinei adresa de web a blogului. Nu trimisesem niciodata nimic , pana atunci, ficelor ei,  considerand ca e problema mea si a lui Lica, nici macar a concubinei…. Dar…..fight fire with fire!

Mare mi-a fost mirarea sa vad ca fica ei cea mica, o pustoaica de 13 ani,a inceput sa converseze cu mine si sa spua tot felul de lucruri, aceleasi pe care le sustinea Lica si pe care nu ar fi avut de unde le sti, decat daca i s-au povestit de la Lica sau Cristina!!!!

Ficele mele, amandoua majore ( 32 de ani si 27 de ani) una professor universitar, cealalta avocata, ar fi avut destule oportunitati sa ii scrie, chiar din punct de vedere legal, dar, mi-au aratat ce au primit  si au decis sa il blocheze si mi-au spus ca e treaba de oameni maturi si eu sa continui ,ce consider ca e necesar sa fac.

Sa folosesti un copil sa iti duca bataliile ?? Educatie de mahala din partea Cristinei sau manipularea lui Lica???

Inca tind sa cred ca e manipularea lui Lica…..imi este greu sa cred  ca o mama si-ar lasa ficele manipulate si folosite in felul acesta….dar trebuie ori sa fii proasta rau, ori sa ai niste interese bine ascunse sa dai voie ca toate acestea sa  se inplample!!!!

 

Un comentariu:

  1. Buen día

    ¿Es usted un hombre o una mujer y tiene problemas en su relación o matrimonio? No pierda más tiempo, comuníquese rápidamente con el Dr. okosun por correo electrónico: okosunhomeofsolution@gmail.com.
    Le garantizo cien por ciento que su problema no es nada para él, está especializado en reunir relaciones rotas y problemas matrimoniales como quedar embarazada, reunir hogares rotos y muchos más.

    RăspundețiȘtergere