miercuri, 13 august 2014

LLICA CHITCAN-Falsul, care picteaza copii


Cand am inceput acest roman si mai ales acest blog, intentia mea a fost si a ramas aceeasi. Vreau sa scot la iveala toate marlaniile, escrocheriile si imbarligaturile pe care le face LICA CHITCAN, acest om  mic, sau dupa cum l-a numit un cunoscut om al legii din Onesti, un om fata coloana vertebrala. Un barbat adevarat, un om de omenie, un crestin in adevaratul sens al cuvantului nu se foloseste de oameni, nu cerseste nici bani, nici favoritisme, nici atentie, nici omagii si nici nu se ascunde dupa fusta femeilor din viata lui…un barbat adevarat isi respecta promisiunile, cuvantul dat si o strangere de mana e tot atat de “legal” pentru  el ,ca si o hartie semnata la notar. Nu am avut intentia niciodata sa imi dau cu parerea asupra talentului, sau non-talentului lui LICA CHITCAN, ca Pictor….adica vorba ramanului: ce are …sula, cu prefectura???? E ca si cum,  am zice, ca Unibomer, Ted Kaczynski a fost un matematician prost, doar pentru faptul ca a fost un criminal….Nu am avut  niciodata intentia de a amesteca cele doua vieti ale lui Lica Chitcan….dar, asta nu inseamna, ca nu am un minim de cunostinte la acest subiect….eu nu am pretins niciodata ca am inclinatii artistice, nu pictez precum Cristina Cioca si nici nu ma aventurez sa cred ca ma pricep la toate….dar, macar o data am sa-mi spun si eu parerea…..

Zilele acestea, Lica cere ajutorul “prietenilor “ virtuali , sa-si  dea cu parerea, cam cat ar  valora un “fals” al  Mona Lisei, pictat de el….

In primul rand, sa nu il subestimati pe acest escroc: stie bine unde “bate”….probabil are nevoie de bani, sau trebuie sa abureasca pe cineva , care ii cere banii inapoi…..poate chiar pe Cristina Cioca, poate pe fiul lui, de la care vrea sa scoata bani….el stie ca unii prieteni, vor sari sa-si dea cu parerea si astfel el poate sa arate ca “valoreaza “ asa mult….ca e de incredere, ca banii sunt, doar trebuie sa astepte, sa vanda tabloul….bull shit, my friends….singurul care a sarit sa-si dea cu parerea a fost Eugen  Ungureanu, care a tipat, ca la licitatie: “5000 de euro” Oare Eugen Ungureanu stie mai mult ca mine??? Ma indoiesc….este un impresar, care isi face reclama lui si sotie, folosindu-se , ca si Lica , de “prieteni virtuali” A format peste 200 de grupuri si multe conturi false pe facebook ( unul mai nou este cel al Roxanei Vaidas) si tot el detine Onesti exclusive si multe altele. De unde stiu? Chiar de la un  alt sustinator inflacarat al lui LICA CHITCAN , Florinel Plantos , care la randu-i are multe conturi false…..si cum, din spusele lui Lica Chitcan: barbatii se ajuta si tin unii cu altii ( la astfel de marlanii-adaug eu) iata ca se dovedeste a fi  adevar…. Din nefericire pentru Lica Chitcan, lumea a inceput sa il citeasca destul de bine si zambesc victorioasa la replica data de un altul: “3000 de eruro falsi” –genial man!!!!

Lica se bazeaza pe stupiditatea celor din lista lui, a oamenilor de rand care il cred….Daca a fost el in stare sa-si convinga mama ca, eu sunt paranoica si  am revenit in tara sa-l rapesc pe el si pe fiul lui si sa-i aduc cu fortza in Canada!!!!!  Baba l-a crezut, probabil ,ca alti neinformati, care poate au auzit pe la TV de traficanti de carne vie,  de oameni luati cu fortza si dusi sa munceasca prin Italia, Spania…..Helloooooo: nu in Canada! Ai nevoie de viza , zbori cu avionul, ai nevoie de un pasaport…doar Canada nu-i la Piatra Neamt!!!! 

Cica “falsul”, pictura pentru care cere sa ii fie estimata de necunoscatorii virtuali, e intr-o galerie, in Roma ,de un an de zile…..sa mor de ras. O galerie de arta e un  business….proprietarul face bani  din comision, vanzand lucrari…..scopul lui este sa vanda lucrarea, ca sa-si scoata profitul. Nici un proprietar de vreo adevarata galerie nu tine o lucrare un an de zile ( poare in deposit): ori o vinde, ori coboara pretul, ori o da inapoi si face loc pentru alte lucrari, care se vand…..Capisce, Seniore???? Hai, nu mai prosti lumea!!!

Nici macar nu avea habar ca, ce face el se cheama copie si nu fals: cica nu mai stie romaneste si asa zic italienii, cica “falsari”!!! Dupa cateva luni de Italia, iaca un roman educat, care nu mai vorbeste romaneste…..am mai intalnit eu increzuti ca el….Sa ne intelegem: el e falsul, care picteaza copii….poate ar trebui sa postez cum m-a trimis  LICA CHITCAN inapoi in clasa a doua, ca sunt inculta si nu stiu sa scriu corect pe romaneste…..tu esti un Italian vero, acum dupa trei luni de Italia, si eu o inculta dupa 34 de ani in Canada???? Contadina analfabeta!!!!




Iata si articolul scris de Florinel PLantos in "marele lui Ziar, despre cele peste 200 de grupuri infiintate de Eugen Ungureanu:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu