joi, 14 august 2014

LICA CHITCAN si bunicutza CIOCA


Dupa toate investigatiile, marturisirile prietenelor, CRISTINEI CIOCA si ale lui LICA CHITCAN despre ea, trebuie sa marturisesc sa ma intorc la intuitia mea initiala cand vine vorba despre aceasta femeie…..oricat am analiza atitudinea ei, imi este peste masura sa ii inteleg reactiile….

Fica ei, pe facebook, posteaza doar vreo 3-4 poze cu noul ei ingeras. Cristina Cioca, la toate , da doar un mic, ascuns “like” …..Zau, bunica??? Atata esti in stare???

Sincer imi este mila de ea. Femeia asta  are interzis de la Lica Chitcan sa faca mai mult….o iubeste atat de mult, ca i-a interzis sa se comporte ca o bunicuta….poate lui Lica Chitcan ii este rusine sa traiasca langa o bunica ( tocmai el care incearca sa para mai tanar decat este, vopsindu-si parul, depilandu-se anghinal???) poate Cristina Cioca are interdictie sa comenteze, pentru ca fica ei a avut tupeul sa  il stearga pe marele Lica Chitcan din lista ei de prieteni, poate fata, e mai desteapta decat maica-sa si a refuzat sa ii dea bani, cert este ca imi este mila de Cristina Cioca…dar isi merita soarta. O mama si o bunica ca ea, chiar merita  linga ea un escroc ca Lica Chitcan….
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu