sâmbătă, 23 august 2014

LICA CHITCAN si prietenul lui de suferinta, FLORINEL PLANTOS



Fratilor, sunt coplesita…..cred ca ma apuc de baut ( sau mai bine de  tricotat, ca tot voi deveni  eu bunicuta in curand) dar, NU MAI POT….

Va aduceti aminte ca intr-o postare anterioara v-am destainuit cat de fericita si multumita sunt ca prietenul de suferinta, si cel care m-a murdarit cu tot atat de mult noroi ca si LICA CHITCAN, stiti, marele ziarist FLORINEL PLANTOS, anunta pe facebook ca s-a logodit????!!!!

Am intuit de ceva vreme ca e “on cloud nine” ( cum canta Brian Adams) asa ca , in momentul in care a aparut anuntul ,nu am fost prea surprinsa….In sfarsit, Florinel e ocupat….e indragostit!!!!  Dar cine e femeia?? A aparut imediat si numele ei, se numeste, Cristina ( ca sa fie in ton cu prietenul lui , ca pe concubina lui Chitcan o cheama tot, Crsitina, Cristina Cioca….got it???) Din curiozitate, ii vizitez femeii  pagina de facebook…..tanara, frumusica, cu prieteni, cu familie, cu copii…deci e reala!!!!! Mare minune…..parca ma cuprindea un fel de nostalgie ca “relatia” mea cu Florinel a fost doar  in capul lui….pai, de ce nu a putut fi si in capul meu????!! J J  Gata, si ca in McBeth a lui Shakespeare , “what’s done is done”  Ba chiar am meditat, ca , poate zicala: “ cine se aseamana se aduna “ e falsa si nu are intemeiere….
Iata , un barbat, care stie ce vrea si ce simte….si odata ce si-a gasit jumatatea, e gata sa spuna lumii ca s-a logodit, si sa arate  cine e femeia aleasa… Nu cum a facut LICA CHITCAN,  sa scrie pe facebook ca e , cica , casatorit…dar sa nu spuna cu cine…si nici ca CRISTINA CIOCA, care si-a adaugat la nume si cel de Chitcan, dar nu scrie nicaieri ca e maritata si cu cine….Florinel si Cristina lui, au spus amandoi si fiecare imparte,ca sunt logoditi si sunt  impreuna…..Cioca a asteptat sa apara conflictul lui Chitcan cu mine si abia atunci, pac, a aparut si-a adaugat si  numele Chitcan  pe pagina ei de facebook…..dar, doar pe facebook,  nicaieri altundeva, nu e Chitcan….poate, doar ca  sa-i salveze onoarea lui Chitcan…dar, mai repede, cred eu, sa tina ochii pe viitoarele , potentiale amante….ca, nici nu primea prietenia ,nea Chitcan, de pe la o femeie frumoasa, sau fara poza  reala de profil si Cioca , repede isi arata ghiarele ( scuze,isi arata  numele de Chitcan) si prietena, cerea  pace si ii dadea si ei prietenia…. Ce tot spune lumea , analizam eu, ca “cine se aseamana , se aduna”???  E falsa zicala. Uite, chiar prieten fiind cu Chitcan, Florinel, al nostru e baiat de baiat….  Am fost un pic mai relaxata si mai fericita, cu Florinel ocupat fiind cu Cristina lui  si in luna de miere J , mie,  mi se micsorase haita de lupi!!!!!

Dar, fericirea mea nu a tinut mult…..si logodna s-a rupt! Cineva ma sfatuia sa nu mai intru pe facebook….pai fratilor, e telenovela curata si nici macar cablu TV nu trebuie sa platesc!!!! Asa ca, va fac  un rezumat , repede , ca la fotbal:  minutu’ 1 :Cristina lui Florinel sterge “logodita cu Florinel Plantos” minutu’ 2: Florinel sterge numele Cristinei, dar, atentie, pastreaza statutul de “logodit” ….minutu’ 3: Cristina adauga un eveniment pe pagina ei,cica, casatorita cu “Constantincristi”….minutu’  4: Florinel isi sterge statutul de “logodit”…minutu’  5: Cristina il elimina pe Florinel din lista ei de prieteni….minutu’ 6: Florinel posteaza in draci tot felul de mesaje sapunoase si cica romantice….si  asta e minutul cand zic ca nu mai pot si sunt gata sa ma apuc de baut….prea multe evenimente pentru mine in mai putin de 2 saptamani….dragoste mare, dezamagire si mai mare!!!!








Cand vazui ca LICA CHITCAN i-a dat doar un mic, slab si prapadit “like” la evenimentul de logodit a lui Florinel, mi-am zis: ce mojic, ce gelos!!!! Prietenul lui, omul care m-a infruntat pe mine cu cele mai murdare cuvinte, ziaristul care l-a facut prin articolele lui, prieten cu Papa si  l-a caracterizat ca pe un Cristopher Columbus, care a cucerit Italia, si tu, Chitcane,  ii dai doar un sifilitic “like”???

Dar stati, poate totul a fost doar un episode de telenovela si Lica Chitcan a fost in prealabil informat ca nu-i Reality TV….daca e asa, gata, Florinele, termina cu plansul si cu bocitul pe facebook, ca nu mai pot…ma apuca dracii….Acum sa vad cum te sustine bunul tau prieten...poate ti-o trimite pe Cristina lui sa-ti tina de urat!!!!!

Asa ca am prins curaj si o sa cer si eu iubirii mele sa se casatoreasca cu mine…daca accepta, imi voi schimba statutul pe facebook si imi voi schimba numele…. Doar ca nu are facebook….va trebui sa-I fac un cont !!!  Si mai e o dilemma…. are doar un  nume: sa il atasez pe al lui la al meu sau pe al meu la al lui, ca eu sunt femeie moderna si accept orice varianta. Va tin la current!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu