marți, 22 iulie 2014

Doi de bat si al treilea castiga !!!!!


De ceva timp incoace, urmarind postarile “faimosului “ ziarist de Onesti, Florinel Plantos am banuit ca e vorba de o femeie la mijloc…..ca Florinel Plantos e indragostit sau just "horny" , era cam greu de intuit. Tot greu de intuit era si daca femeia cu pricina era reala sau imaginara….in ambele cazuri, eu sunt cea mai fericita…Florinel, isi tine mintea ocupata cu altceva, in loc sa ii duca bataliile murdare impotriva mea, lui Lica Chitcan…Asa ca, fara sa o fi cunoscut pe aceasta femeie, fara sa-i fi stiu numele, ma rugam pentru binele si fericirea ei….Lica Chitcan va trebui sa apeleze la altii sa se lupte cu mine, sa ma denigreze, insulte….. Florinel e logodit!!!!!!

Eu nu l-am invinuit total pe acest om….Lica Chitcan e prea manipulant si Florinel  era prea inversunat pe mine ca nu l-am ajutat cum si cat a vrut el ….a raspundit zvonuri prin Onesti, cum ca, eu si el am fi avut o “relatie” de mai bine de un an….in capul lui poate!!!!! Intre noi, ca indivizi de sex opus, NU A FOST ABSOLUT NIMIC NICIODATA!!!! Doar business, i-am facut o campanie umanitara! Tocmai de aceea nu eram prea sigura daca femeia cu pricina e reala sau imaginara…..caci, Florinel e bun la inventat situatii si circumstante.

Public, Florinel mi-a facut cel mai mare rau, publicand tot felul de aberatii si minciuni….toate la indemnul si la urzeala lui Lica Chitcan….Cum pot sa urasc un om disperat, deprimat si mai ales manipulat ??? Karma ii da o a doua sansa, intr-un mod frumos….oare credeti ca a invatat ceva din asta??? Oare credeti ca e destul de barbat sa inteleaga si mai ales sa-si ceara scuze pentru  tot raul pe care mi l-a facut??? Ma indoiesc…Karma i-a aratat ,intr-un mod frumos, si lui Lica Chitcan si nici el nu a inteles….a crezut ca e tare , mare smecher si de neinvins…dar, eu m-am ridicat de acolo din mocirla in care cu ajutorul lui Florinel, m-a aruncat el. Lectiile trebuie invatate,  sau le vom primi din nou intr-un mod mai dureros…

Oricum, sa fii sanatoasa femeie…undeva departe o alta femeie iti vrea doar bine si fericire

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu