duminică, 1 septembrie 2013

Mesaj pentru Cristina Cioca


Lica chitcan si Florinel Plantos continua sa afirme ca eu il vreau pe Lica inapoi, ba mai mult ca il vreau de barbat!!! Doar continuand cu o astfel de afirmatii pot justifica aberatiile cum ca sunt psihopata, paranoica, nebuna si alte astfel de cuvinte.  Eu ti-am spus si in ultima noastra conversatia  pe messenger, eu nu as putea avea o relatie cu un barbat cu trecutul lui Lica, cu minciunile si imbirligaturile lui. Imi asum relatia si  deciziile luate datorita  minciunilor lui…cum ti-am spus, tot ce vreau sunt banii.  Nu pentru ca am nevoie de bani, dar pentru ca inselatoriile se platesc….oricum banii, odata primiti vor fi donate unei cause umanitare , ba mai mult, voi dubla suma pentru acea cauza…..

Asa ca tu stai linistita, eu nu sunt o competitie pentru tine….cred chiar ca voi doi va potriviti. Eu nu as putea sa trec cu vederea comportamentul lui de curvar si sa continui sa fiu atit de sustinatoare cauzei lui..…Am vazut ca facebook-ul  este plin cu poze cu succesul lui la Roma ( e bine ca munceste, ca un om normal si vede cit de greu se cistiga banul) si cit de mindra esti de realizarile lui.

Se pare insa, ca in tot euforismul acesta, ai uitat ca acum o saptamina ( pe 24 August) a fost nunta ficei tale. Si pentru ca , sub pretextul ca imi faceti reclama, mi-ati copiat poze si mi-ati facut un cont fals de facebook, m-am gindit ca o sa te bucure sa vezi si o poza cu fica ta mireasa ( care sincer arata superb!) Poate ca un mic “like” nu ar fi rau sa dai……oare ficele sunt mai putin importante ca barbatul de linga tine??? O intrebare de la o mama , la o mama.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu