vineri, 6 septembrie 2013

Alianta LICA CHITCAN- FLORINEL PLANTOS


Dintre sustinatorii aprigi ai lui Lica Chitcan, toti, oameni mai putin realizati professional sau familial, burlaci cu prea mult timp la indemina, am vorbit mai putin,  de cel mai aprig dintre toti : Florinel Plantos sau tot atit de bine cunoscut si sub numele de Florin Tanase.

Nu am ripostat la insinuarile si injuriile lui pentru ca lupta mea nu este cu el. Sincer, acest om imi creaza doar mila, iar de curind indiferenta. Dar, pentru ca el este singurul care scrie atit de jenant si de murdar si probabil in urma articolelor lui Lica Chitcan si Cristina Cioca isi gasesc scuza fatza de cei ce ii cunosc, cred ca e doar firesc sa va fac cunostinta cu acest asa zis journalist, Florinel Plantos. Poate a fost journalist, dar acum e doar un biet somer, bolnav. E inrait pe tot ce misca si pe toti…si nu il condamn prea mult…..e pedepsit sa traiasca intr-o tara fara un sistem medical care sa-I ofere speranta la viata….locuieste cu parintii batrini, o fica departe de el si viitorul nu-I ofera mari sanse sa se simta implinit. Voi relata cronologic intilnirea mea cu Florinel Plantos….

La inceputul anului 2011 mi-a cerut prietenia pe facebook si dupa o mica conversatie am schimbat ID-ul de messenger. Cind a aflat unde locuiesc, cum o duc si mai ales de cind sunt plecata, mi-a spus ca e journalist si ca scrie niste articole despre onesteni care s-au realizat si au avut success. Mi-a sugerat ca imi va scrie unul despre mine. Cum aniversarea de un an de la moartea sotului se apropia, m-am gindit ca ar fi un gest frumos, sa apara un astfel de articol si am fost de acord….Imi planificam sa ma reintorc in tara si cum am fost implicata in multe actiuni de binefacere in Canada, m-am gindit ca as putea sa aduc experienta mea in Romania. Pentru ca mi-a spus ca el are nevoie de stringere de fonduri pentru 2 operatii de stent ( sufera de inima ca si sotul meu) i-am promis ca ma voi implica….

Am inceput cu o campania de stringere de fonduri  in comunitatea de romani din orasul meu Am facut postari, am vorbit cu oamenii comunitatii sa le explic  cauza implicarii mele. In acelasi timp se stringeau fonduri si pentru niste sinistrati si lumea nu prea mai avea de unde da. Am rugat-o pe o prietena sa ma ajute….intr-un sfirsit, s-au  strins $ 400.00 de la biserica noastra ( si asta dupa ce eu personal facusem o donatie bisericii de $ 400.00 pentru tabara de copii) si  $ 500 de la prietena mea. Eu  am rotunjit  suma si cind am ajuns in Onesti , in fatza unui martor i-am dat cash $ 1 000 canadieni  lui Florinel Plantos. Campania de stringere de fonduri care s-a tinut la Onesti  a fost organizata dupa ideia mea de catre organizatia Onestin…nu m-am implicat in numaratul banilor, sau cind si cit i-au fost inminati lui Florinel Plantos. Participarea mea tinea de organizare si de motivarea tinerilor in acest nou concept de tombola. Actiunea ca atare a fost  foarte bine mediatizata de RadioKit si de Conect FM.  Aproape 2 saptamini, am lucrat cot la cot cu tinerii de la Onestin si atit eu cit si Florinel PLantos am petrecut ore intregi ca totul sa iasa bine. Cind petreci  atita timp impreuna , tinzi sa vorbesti cu persoana respectiva  si sa vrei sa te cunosti mai bine. Mergeam la restaurant impreuna si am inceput sa vorbim de noi, de familie, de copii, de experiente de viata, de succese, de esecuri….sincer, amindoi ne-am deschis sufletul , ca un prieten celuilalt…. Mi-a vorbit de dezamagirile lui in dragoste si eu i-am spus de Lica Chitcan. Pentru ca 17 ani am trait linga un om bolnav de inima, stiam multe despre boala si multe i le-am impartasit si lui Florinel Plantos. Ma bucura  sa vad ca nu mai fuma, ca nu bea, ca era atent la ce minca si amindoi faceam miscare ( avea chiar un pedometru  sa masoare citi pasi facea zilnic) M-am oferit  sa il duc la Bucuresti  la o clinica privata pentru mai multe investigatii. Mi-a sugerat ca imi va face cunostinta cu ministrul telecomunicatiilor si eu sa incerc sa obtin ajutorul ministrului  pentru  Campania lui umanitara. Am ramas peste noapte la un hotel in Bucuresti si eu am platit ambele camera….s-a purtat decent si nu a incercat sa-mi faca avansuri, dar si-a exprimat dezamagirea ca voi pleca acasa si ii va veni greu sa fie singur din nou…a sugerat in gluma, ca sa il iau in Canada,unde sistemul medicat e gratuit, fie chiar daca ne casatorim doar din interes….i-am spus ca nu sunt  o femeie care  sa se  complice  asa. Casatoria e ceva serios si nu pot face asta fara sentimente…si in plus nu eram pregatita de o relatie, si nici nu ma voi implica intr-o relatie cu cineva cu cine fac afacere….s-a suparat foarte tare ca l-am considerat o afacere…mi-am dat seama  atunci ca eu am insemnat mult mai mult pentru el, pentru ca in seara aceea s-a apucat de baut, de fumat si sanatatea lui era in primejdie.  Imi era mila de un prieten, dar nu as fi putut sa-l mint ca ar fi putut exista alceva.

Mi-a vorbit urit si am interupt sa mai comunicam, dar cred ca incearca din rasputeri sa ma pedepseasca , sa se razbune…. Am fost lumina de la capatul tunelului, acum, din pacate nu mai sunt nici macar un prieten pe care ar fi putut sa se rezeme…nu-I port pica, e ranit …si in suferinta lui e manipulat de Lica Chitcan care are un motiv serios, si cu ajutorul lui Plantos,  sa ma declare nebuna, mincinoasa, paranoica, psihopata si altele….Lica Chitcan stie ca e un escros si un curvar, care a trait pe seama femeilor, stie de toate dovezile mele ( I le-am trimis pe toate) stie ca eu si fosta sotie comunicam si suntem prietene, stie ca am dovezi si tin legatura cu o alta amanta cu care m-a dublat atit pe mine cit si pe Cristina Cioca.

Lica Chitcan nu a recunoscut niciodata relatiile extra conjugale. Cind sotia Mioara ii reprosa ca a fost vazut cu femei in diferite ipostaze, se jura ca nu este adevarat, ca lumea ii vrea raul, se punea in genunchi si plingea si se jura cit de mult o iubeste el pe Mioara…ii scria promisiuni, ii cinta, ii gatea, ii cumpara cadouri si la o saptamina , doua era iar vazut cu femei….Lica Chitcan manipuleaza si se foloseste de oricine doar sa-si vada interesul. 

Cind nu i-a  raspuns o data  la telefon, Lia, i-a spus ca simte ca o triseaza si ca o minte….s-a jurat ca nu a avut telefonul cu el, ca de fapt a fost la un prieten si poate sa-l sune si sa verifice. Ba chiar si-a pus prietenul sa o sune chiar cind era la el, sa ii spuna ca la acea data, Lica chiar e la el acasa la un gratar….am aflat amindoua, mult mai tirziu, ca nu a fost minciuna, doar a omis  sa ii spuna ca era  cu Cristina Cioca.

Probabil ca Lica i-a spus lui Florinel Plantos  tot felul de picanterii, doar de el imaginate, doar sa ii creeze lui Florinel Plantos si mai multa ura fatza de mine….cu cit e Florinel mai inrait impotriva mea, cu atit va scrie mai urit si cu atit va iesi el mai bine….sau poate eu deviez si ma cert cu Florinel si uit de banii furati de el. Eu nu am nimic cu Florinel Plantos…el nu m-a aburit, nu m-a mintit, nu m-a furat,  desi ar fi avut cu mult mai mare nevoie de 5000 de euro, el nu s-a plins ca il omoara camatarii, deci in tot cit  m-am implicat cu Plantos, am facut-o pe raspunderea mea. Am invatat, ca nu toti oamenii sunt recunoscatori si uneori pe cine nu lasi sa moara , nu te lasa sa traiesti . Dar ei nu sunt escroci sentimentali……

Florinel e inrait pe toata lumea, nu doar pe mine….a scris urit de laurentiu Neghina , dar el nu stie ca aproate in fiecare seara cit a tinut Campania lui umanitara din parc, Laurentiu adauga si el  din proprii lui bani la suma strinsa, dar nu a vrut niciodata ca Florinel sa stie asta….nici eu nu am vrut sa stie ca eu am pus $ 100 de dolari si am rotunjit  suma la $1000. Nu am vrut sa stie, nu am vrut sa-l fac sa se simta ca un milog….de aceea eu l-am rugat sa trimita e-mail de multumire cu suma primita atit bisericii romanesti ( cu suma donate de $400 ) si prietenei mele cu suma de $ 600. Am lamurit cu ea de ce Florinel a scris $ 600 si nu $ 500…  Din rautate, a afirmat ca eu am strins $ 5 000 de la biserica romaneasca si inloc sa-i dau lui “ma plimb prin tara s ail urmaresc pe Lica Chitcan” Sotia presedintelui  bisericii romanesti  i-a spus ca se inseala si i-a confirmat ca s-au strins doar $ 400.

Florinel mai afirma ca eu as fi dorit sa scrie un articol impotriva lui Chitcan. Daca vorbim de un articol intr-un ziar adevarat si nu un blog ca asa –zisul “presa Onestenilor” articolul ar fi trebuit sa fie aprobat de un redactor, sa exite nu doar probe , dar si dreptul la replica a lui Chitcan si deci decizia nu ar fi fost in final a lui Florinel Plantos….deci  cum sa-i dau eu lui bani cind nu as fi avut certitudinea ca va aparea un astfel de articol???  Poate am fost naiva si am avut incredere in cuvintele lui Lica Chitcan, pentru ca  a fost primul meu prieten in adolescenta, dar sunt o femeie de afaceri si nu e prima data cind lucrez cu media ….stiu cum se procedeaza…

Voi afisa mai jos doar frinturi din mesaje si convorbiri doar sa va dati seama de cum a decurs povestea. Am aprobarea celor numiti sa public aceste informatii.
iata o convorbire pe facebook chat intre mine si Florinel Plantos, la inceput de iunie, 2011, imediat dupa Campania umanitara pe care am organizata pentru el:
Florinel Plantos
Dar eu ce sa fac pentru transparenta mea, ca duc toate bonurile la Onestin

Doina Moscu
pai aici e buba
campania ta e prea personala

Florinel Plantos
Fac referate justificatevive pentru orioce cheltuaial
Si ce sa faca oamenii ca mine?

Doina Moscu
inca nu ai primit toti banii?

Florinel Plantos
De unde?
Doina Moscu
de la onestin

Florinel Plantos
Care bani?
Doina Moscu
ce am strins cu ei

Florinel Plantos
Ba da, dar ei tot mai strang
Si acum trebuie sa-mi mai dea ceva

Doina Moscu
si de la acatrinei ti-au dat?

Florinel Plantos
1.000 de eurto, aia de atunci
euro

Doina Moscu
pai cit au primit inapoi de la ei?

Florinel Plantos
Nu stiu

Doina Moscu
·         auzisem ca se vorbea de 5 mii

Florinel Plantos
Mie nu mi-au zis nimic

Doina Moscu
sau 5 mii au trins ei pt acatrinei?
strins*

Florinel Plantos
Ei au strans pentru Acatrineii 5.000

Doina Moscu
ok
deci poate nu au primit inapoi decit o mie

Florinel Plantos
Posibil
·         Oricum, eu le fac referate justificative pentru toate cheltuielile pe care le fac din banii de la ei

Doina Moscu
f. bine, fii transparent

Florinel Plantos
Da, dar ei vor mai mult
To nu e de ajuns ce fac eu

Doina Moscu
adica

Florinel Plantos
Tot
Doina Moscu
pai florin nu ai nimic de ascuns

Florinel Plantos
Adica ar vrea sa stie cam toata situatia mea financiara. cam toti banii care imi intra mie in buzunar
Nu sunt de acord
Doina Moscu
de ce?
Florinel Plantos
Nu vreau sa dau socoteala pentru toti banii mei, e o chestie privata
De ce sa stie toata lumea ce salarii iau eu de la fiecare ziar?
E confidential
Doina Moscu
ai ceva de ascuns sau asta doar moral

Florinel Plantos
Nu vreau sa-mi pun toata vioata pe taraba

Doina Moscu

ei cinta....si tu ai nevoie de ei si deci joci

Florinel Plantos
Cum sa afle un ziar concurent despre ce banii imi da mie alt ziar?
O sa renunt si la ei
Nu jos in fata nimanui
·         Nu joc
Doina Moscu

daca tu ai avea venitul din salariu separat de venitul din donatii, tot ce ar trebui sa le arati este cit ai platit impozitul
sau si ce ei din donatii este impozabil?

Florinel Plantos
Cum sa le spun eu despre nu stiu ce cadou primit de mine pentru un articol, de exemplu
Ideea e ca eu nu vreau sa le dau lor socoteala decat pentrtu donatii si atat
Vreau sa mai raman cu ceva din viata mea personala
Doina Moscu

te inteleg si pe tine, dar si pe ei
Florinel Plantos
Pai, ce, ei vor sa-mi controleze toata veniturile?
Nici cu securitatea nu era asa
·         ei vor sa stie , daca intr-adevar, ai nevoie de ajutor ( poate financiar cistigi destul si nu trebuie sa te mai ajute cu bani sub pretextul bolii)
nu e ce gindesc eu, doar ce ar gindi ei
Florinel Plantos
MUlte din veniturile mele sunt neoficiale
Chiar la ei, la ziar, lucrez la negru
Nu le pot spune cat imi da Laurentiu Negghina
Doina Moscu

dar tu nu trebuie sa le spui de cele neoficiale
Florinel Plantos
Pai, am inteles ca exact asta vor
Doina Moscu

ci doar de cele oficiale
neaga ca exista asa ceva
cum pot sa dovedeasca ca minti?
faci munca voluntara

Florinel Plantos
In fine, ei nu mi-au factu o cerere expresa, doar am simit ca asta isi doresc
Doina Moscu

nu mai citi printre rinduri si nu mai asuma mereu
te consumi inutil

Florinel Plantos
Imi displac unele ide
Doina Moscu
da-le ce poti si ce e oficial si atit
sa dovedeasca ei ca nu-i asa
Florinel Plantos
Ma deranjeaza ideea ca trebuie sa dau socoteala si de banii castigati din munca mea.

Doina Moscu
si pe mine ma deranjeaza multe....uneori nu prea avem ce face

Florinel Plantos
Cum ar fi sa le spun ca am dat doua milioane de lei surorii mele ca sa-si plateasca la firma de termoficare datoriile?
M-ar luar la rost, de ce am da

Doina Moscu
ma deranjeaza ca uneori tu asumi multe lucruri neadevarate despre mine
Care anume?

Doina Moscu
ar nu ti-a cerut nimeni sa zici asta

Florinel Plantos
Am simtit dorinta asta, dar nu de la tine

Doina Moscu
uneori ce gindesc sau ce simt

Florinel Plantos
tu nu mi-ai cerut socoteala

Doina Moscu
dar, nu uita, tu mi-ai spus ca eu sunt mai credula, mai naiva
Florinel Plantos
cind te aproba cineva

Doina Moscu
eu cred pe toata lumea pe cuvint pina la proba contrarie

Florinel Plantos
Atunci esti credula, cu cei care te aproba ca sa-ti faca pe plac

Doina Moscu
deci tu mi-ai facut pe plac?

Florinel Plantos
Nu
Nu mereu
Doina Moscu

pai te-am crezut
intri in detalii.....o intorci ca la ploiesti
nu uita ca taica-meu e de acolo...pot si eu sa fac asta
dar nu asta vreau...hai inapoi la:" mi-ai facut pe plac"

Florinel Plantos
Exemplu. Dana …….. te aproba ca sa-ti faca pe plac, iar pentru asta tu crezi tot ce-ti spune ea si esti incantata
In realitate, ea nu te-a ajutat nici pe sfert cat am facut-o eu

Doina Moscu
concluzii gresite

Florinel Plantos
De avocati puteam sa-ti fac si eu rost, chiar mai buni
Sa-mi spui si mie finalitatea care o va avea relatia ta cu Dana
Doina Moscu

nu am nevoie....am hotarit ca avocati mii gasesc singura din Buc.
m-am interesat
         iar cu dana e doar o prietenie, nu astept nimic
poate sa ma refulez, daca voi avea nevoie si ma asculta si atit

Florinel Plantos
Iar cu mine e altceva, e o afacere?
Doina Moscu

si imi place (printesa ) si mie dor de ea

Florinel Plantos
Si eu te-am aprobat, dar nu mereu
Doina Moscu

pai si am zis eu ca nu-mi esti un prieten adevatat?
ai fost nemaipomenit
Florinel Plantos
Vrajeala

Doina Moscu
te-ai suparat ca imi trebuie ceva timp si ca nu am vrut o relatie
am fost sincera si am pierdut un prieten

Florinel Plantos
Hai sa facem altfel

Doina Moscu
stai linistit am pierdut mai mult anul trecut pt sinceritate
zi

Florinel Plantos
Daca tu nu ma vrei, daseste-mi si mie pe cineva acolo
O canadianca
O romanca
Doina Moscu
gaseste-mi si tu mie pe cineva de acolo din Onesti

Florinel Plantos
Pot sa incerc
Doina Moscu

hai ca esti amuzant.....daca treburile ar merge asa, ce bine ar fi....

Florinel Plantos
Dar tu nu cauti barbat de maritis
Eu caut o femeie

Doina Moscu
iar asumi ....
Florinel Plantos
De fapt, eu caut mai mult decat o simpla femeie
Doina Moscu
de ce din canada?
cauta la matrimoniale in rom.

Florinel Plantos
Acolo n-as mai plati pentru interventiile pe inima
Si as avea pensie

Doina Moscu
aaaaaa, deci materialist....

Florinel Plantos
M-ai prins, nu?
Asa zici tu

Doina Moscu
si sa cred ca-i totul doar iubire?????

Florinel Plantos
Pai cum as putea sa fiu util unei femei daca nu sunt teafar?
Doina Moscu
dar inteleg in cazul tau...speranta moare ultima
florin, sunt la telefon, revin in 5-10 min, te rog nu te supara...
Iata si mesajul meu pe care i l-am trimis pe facebook, dupa ce a scris primul articol de mizerie  pe blogul presa onestenilor, in May 2012:


·         May 21, 2012

Florin, Nu imi pasa de ce scrii tu de mine.. Eu stiu ca in sufletul meu am facut ceva, adica ceva mai mult decit ar fi facut altii. Eu nu am scris si nici divulgat toate secretele pe care mi le-ai spus tu de hitlerista ta, de problemele ficei tale si multe altele, au fost discutii intre doi amici, credeam eu.... dar sa implici numele danei, o persoana publica, mai ales acum, chiar nu cred ca a fost bine de loc. Asta, ia-l ca un sfat prietenesc! Am vazut ca ai mai venit /vorbit cu ea si poate ati putea colabora, stiu cit de multa nevoie de ajutor are...pacat ca nu te gindesti inainte de a face aceste lucruri; puteai sa scrii lui chitcan in privat....dar nu pe perete sa vada toata lumea. Vrei sa te duelezi cu mine, fa-o....dar ce cistigi ca o dezamagesti pe dana????? O zi buna!

2 comentarii:

  1. Sunt multe adevaruri in acest articol, dar sunt si aspecte intelese gresit. Despre caracterul lui Lica Chitcan sunt lucruri adevarate scrise aici. Intr-adevar, Lica Chitcan iubeste banul, ii iubeste pe oamenii bogati si incearca sa se foloseasca de ei pentru a obtine avantaje materiale. Scopul relatiei lui cu Doina Moscu a fost sa obtina bani de la ea, iar scopul relatiei lui de prietenie cu Florinel Plantos (Florin Tanase) a fost de a obtine imagine pozitiva in presa. Lica este oportunist, este curvar si infidel, este arogant si increzut, se crede un Fat-Frumos si un om de prea mare valoare, nu este un om de incredere, este fatarnic, ipocrit, barfitor...Insa Lica Chitcan nu i-a bagat mana in buzunar Doinei Moscu, nu i-a dat in cap si nu i-a luat banii cu forta, ci doar a pacalit-o, a indus-o in eroare si a determinat-o sa-i dea ea, de bunavoie, niste bani. Deci Doina Moscu nu poate pretinde ca Lica i-a "furat" banii. La randul ei, Doina Moscu a incercat sa-l foloseasca pe jurnalistul Florinel Plantos (Florin Tanase) impotriva lui Lica Chitcan. Doina Moscu l-a indus in eroare pe Florinel, i-a creat sperante desarte si a facut orice ca sa-l foloseasca impotriva lui Lica, de exemplu i-a propus sa-l ia in casatorie formala pe jurnalist, ca acesta sa ajunga in Canada, unde putea sa-si faca gratuit operatiile pe inima. Apoi Doina Moscu a revenit si a zis ca a glumit cand i-a facut propunerea de casatorie. Deci nu-i vorba de nicio alianta intre Lica Chitcan si Florinel Plantos, ci sunt aspecte diferite.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu a fost niciodata vorba de vreo alianta intre mine si Florinel Plantos-NICIODATA. Pot dovedi cu e-mailuri si conversatii pe messinger, ca niciodata nu am vorbit serios de asa ceva....chiar am crezut ca Florin glumeste despre asa ceva. A fost o relatie profesionala....am facut multe astfel de campanii umanitare si asta nu inseamna ca m-am angajat in relatii intime cu beneficiarii. Cum sa fac o casatorie de interes, cand in joc este mostenirea ficelor mele ??? Cat despre Lica Chitcan, se tot incurca doua aspecte: 1) da, m-a pacalit, cand am crezut, ca e om de onoare si ca pot sa-i imprumut 2000 de euro, trimisi in 4 transe de cate 500 de euro, patru luni la rand, INAINTE de venirea mea in tara...2) .dar, banii scosi de pe cardul meu de visa sunt FURATI, scosi dupa plecarea mea din tara , fara autorizarea mea. S-a oferit sa imi scoata bani de pe card, caci imi era rau si am ramas in masina ( eu i-am dat pin-ul) si sa-mi incarce cartela, sa pot vorbi cu ficele, care ma anuntasera de decesul sotului meu....Greseala mea a fost ca nu mi-am amintit sa-i cer sa-mi dea cardul inapoi, fiind preocupata de telefon ...A folosit tragedia mea ca o oportunitate sa se foloseasca de card si de pin..Deci oricum o dam, Lica Chitcan e un escroc....

    RăspundețiȘtergere