vineri, 6 septembrie 2013

Alianta LICA CHITCAN-FLORINEL PLANTOS ( reactii)

Dupa ultima mea postare, iata reactia lui Florinel Plantos pe peretele de facebook al "Ratacirile Pasarii Phoenix"; concluziile le puteti trage singuri...sustin tot ce am zis si tot ce am afirmat in postarile mele despre Lica Chitcan si asta pentru ca pot sa dovedesc fircare lucru pe care l-am afirmat. Cit despre Florinel Plantos, nu am cuvinte si nici nu ma voi chinui sa il descifrez, e caz pierdut.....mai multe informatii si dovezi vor urma.


·         Florinel Plantos · 132 mutual friends

Psihopato, iar te tii de prostii? Cand incepi sa-ti vezi de viata ta si sa nu-l mai hartuiesti pe Lica Chitcan, pe sotia lui, pe prietenii lui, pe mine, pe Florin Popa, pe Daniel Gorun, pe Gabi Ursu si pe multi altii? Cand? Ca ai peste 3 ani de zile de cand stresezi oamenii cu boarfele tale murdare expuse pe tarabe. O sa scriu si eu, in urmatorul articol despre dorintele tale erotice fata de Claudiu Gaburel, Alexandru Cristea si multi altii. O sa demonstrez ca tot ce spui despre Lica Chitcan e valabil, de fapt, pentru tine. Il acuzi pe Lica de faptul ca e curvar, dar, de fapt, tu esti curva. Il acuzi ca e manipulator, dar, de fapt, tu esti manipulatoare. Il acuzi ca e escroc, dar, de fapt, tu esti escroaca. Il acuzi ca e mincinos, dar, de fapt, mincinoasa esti tu. Il acuzi ca e dezechilibrat mintal, dar, de fapt, tu esti dezechilibrata mintal, psihopata, obsedata si dementa.

·         Florinel Plantos · 132 mutual friends

Astea sunt minciunile si elucubratiile unei psihopate, al carei unic scop in viata este, de 3 ani de zile, sa-l urmareasca si sa-l hartuiasca pe fostul amant, cu care a stat impreuna doar 5 zile, dar si pe prietenii si rudele acestuia. Ti-am mai spus, psihopato, doar niste psihopati la fel ca tine pot citi mizeriile pe care le scrii tu. Nici macar eu nu am putut citi, decat tiltul si cateva randuri, chiar daca articolul este despre mine. Sunt rahaturi si ma murdaresc de rahat daca bag mana (sau ochii) prin boarfele tale murdare. De 3 ani de zile, in viata ta nu exista decat murdarie. Traiesti din murdarie si te hranesti cu cacat si alte mizerii.

·         Florinel Plantos · 132 mutual friends

"Autoarea cu Lica Chitca" (!) bate campii ca la azilul de nebuni. Mars la psihiatru, obsedato!

Florine, ai ajuns rau de tot....cred ca ma confunzi cu Cristina Cioca. Cei doi de care vorbesti ca eu as avea dorinte erotice sunt mai mici de virsta decit fica mea cea mica....si sunt prietenii ei. Doi tineri inteligenti de care onestenii pot fi mindri, si ma doare ca ii bagi in murdaria asta inventata de tine. In schimb Cristina Cioca e mindra ca a fost cu un barbat mai tanar ca ea!!!!!!
Iata e-mailul pe care mi l-a trimis chiar ea:

From: cristina maria <cristina_mariuca@yahoo.com>
To: Doina Moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Thursday, January 19, 2012 3:17:16 AM
Subject:

imi pare rau ca alta grija nu aveti........nu vorbeste nimeni nimic......va place sa va spalati rufele in public.......si pt cultura dvs...fata mea cea mare are 18 ani...si tipul cu care am vb....nu era din clasa ei..........
ideea este ca daca am trezit atentia unui barbat tanar ...inseamna ca e ceva
eu am grija de munca mea...de familie si de prieteni......
nu va cunosc....nu eu  v am facut cunostinta cu  lica....nici eu nu v am despartit
in lumea asta sunt si relatii bazate pe prietenie......nu doar pe sex
am ajuns la varsta cand stiu ce vreau si nu ma intereseaza gura lumii
stiu ca nu fac rau nimanui
te rog sa intelegi ca nu avem ce sa disputam....nu e concurs
el are viata lui

Deci te rog...ca sa fii un journalist in adevaratul sens al cuvintului, chiar daca nu ai nici un studio in aceasta, privinta fa macar un lucru: IA NOTITE!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu