sâmbătă, 7 septembrie 2013

Cusut cu ata alba


Ma intreb: oare toti romanii gindesc precum Lica Chitcan si faimosii lui prieteni, sau eu am dat peste cei mai idioti barbati de pe planeta….. sa analizam un pic discrepanta dintre ce am afirmat si dovedit eu si ceea ce sustine Lica Chitcan:

Eu: pentru ca ma iubea, pentru ca am fost iubirea lui de o viata si pentru ca odata ce ne-am regasit, noi doi am  fi impreuna( asa zicea el pe atunci), a “indraznit” sa ceara bani “imprumut” Urma, cica, sa fie atelieul la amindoi, sau daca eu nu as fi ramas cu el, ar fi vindut utilajele din atelier si mi-ar fi restituit banii….dar, ca el avea nevoie de bani la acel moment pentru  ca veneau camatarii dupa el. Cind mi-am dat seama ca mi-a golit cardul visa de vreo 3000 de euro , instinctul meu a fost sa anulez cardul, desi imi promisese ca mi-i va da inapoi in cel mult o luna…a fost un instinct si nu o certitudine….apoi la doar 3 saptamini,mi-a cerut alti bani pentru compressor….atunci s-a aprins beculetul ( dar nu am avut dovezi!)

Am e-mailuri in care imi cerea bani, am e-mailuri in care ma aburea ca vrea sa fim impreuna pentru intotdeauna, am declaratia fostrei sotii Mioara, careia mama lui i-a spus ca eu l-am IMPRUMUTAT cu bani….Intrebarea mea atunci a fost: de ce a facut-o?? o pedeapsa pentru ca l-am parasit in tinerete, sau cu asa ceva se ocupa. La acel moment nu stiam nimic despre el, ce fel de om e, de infidelitatile lui in vremea casniciei si nici  de multele lui amante. S-a dovedit a fi un curvar cu experienta, care cu  asa ceva  supravietuieste  el, Lica Chitcan.... aburind femei, spunindu-i fiecareia ca e singura pentru care simte ce simte, ca nu a mai fost atit de indragostit niciodata, ca ea e femeia vietii lui…si culmea culmilor nu face asta cu o singura femeie pe rind, dar cu 2-3 in acelasi timp!!!!!

El: a mizat pe faptul ca amantele si sotia nu au cum sa ia legatura una cu alta si nu au dovezi ( cu alte cuvinte, tot ce ar spune individa , sunt vorbele unei femei geloase care inca il mai iubeste si il vrea inapoi) Exact asa a reactionat si in cazul meu. Doar ca eu am continuat sa string dovezi…..marturisirile lui si cele ale “avocatului “ Florinel Plantos sunt contradictorii:

a)      Initial, in plingerea lui de la politie ( cum ca il santajez, plingere pe care am scanat-o si e atasata la postarea “Minciuna”  ) a declarat ca eu doar l-am “angajat” sa-mi conduca masina…. Si ca eu i-am dat cardul sa scoata bani de pe el, ca plata,  dar ca nu stie cit a scos sau cit ar fi trebuit sa scoata!!!. Ca intre noi NU A FOST o relatie, noi dormind in aceeasi camera dar in paturi separate….intreb si eu ca si domnii politisti care au citit plingerea: adica , am bani sa-mi angajez un sofer cu 5000 de euro, si nu am bani sa iau doua camera la hotel????

b)      Apoi declaratiile lui s-au schimbat: i-am dat banii ca sponzorizare, prieteneste …..Intreb: care prietenie? Noi nu am tinut legatura timp de 33 de ani, nu am vorbit, nu ne-am vazut, nici macar nu ne-am trimis felicitari de Craciun!!!

c)      Si ultima intorsatura, e ca eu sunt o curva si l-am platit pentru sex….intrebare: cine e prostituatul in cazul asta??? Si de cind se plateste cu luni inainte pentru sex??? Si intrebarea de un million de dolari: daca chiar as fi facut asta, nu mi-as fi ales unul mai tanar, frumos, potent si viril??? Ce, pentru sex platesti un ciot de om???

Mi se pare aberant, dar cred ca e des practicat de asa zisi barbati….sa intimidezi verbal, si daca nu merge sa acuzi, si apoi sa intimidezi fizic ( de fapt Lica Chitcan a si facut asta: cind i-am cerut banii si tabloul la el in atelier m-a abuzat fizic)

Eu continui sa pun dovezi sa justific toate afirmatiile pe care le fac, Lica Chitcan nu a venit cu nimic sa isi sustina punctual de vedere…. Nu a venit nici cu o scuza si nici cu un plan sa restinue banii furati….

Cu siguranta am fost naiva, cu siguranta, nu am stiu legile din Romania si am crezut ca sunt similare cu cele din vest, cu siguranta, are experienta in ceea ce face, dar asta nu inseamna ca moral are dreptate. Da, legal, escrocheria sentimentala nu e pedepsita ca in vest, dar moral, tot escrocherie se numeste…si escrocheria dovedeste ca e un om murdar , urit si meschin, oricit s-ar ascunde in spatele religiei….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu