miercuri, 11 septembrie 2013

Cristina Cioca-mama sau iubita adevarata?


Iata ca in seara asta, inainte de culcare, va intreb pe voi, cele care ma sustineti si ma incurajati din “culise”: ce e iubirea???? Na, ca v-am incurcat!  Nu conteaza virsta sau starea de maturitate, dar toate ne dorim o iubire adevarata, adica o relatie sincera, in care ne putem exprima fara sa fim judecate, fara sa fim etichetate in vre-un fel…asta consider eu ca e o relatie adevarata. Sunt in stare sa imi asum alegerea, sa lupt pentru iubire , sa apar, dar sunt si limite…..

Intr-o conversatie pe messenger, Cristina Cioca ma invinovatea ca din cauza karmei mele a pierdut  tot, ca il are doar pe Lica….sincer, nu karma mea i-a cauzat asta; eu am considerat-o de la inceput o victima si cred in continuare asta. O consider o femeie care iubeste un barbat, care pare altceva decit ce este……dar, ea a ales sa piarda tot pentru un barbat….o iubire adevarata la virsta maturitatii, de fapt, la orice virsta.. nu te oblige sa  sacrifice tot …, te inalta, te face mai buna ….o iubire adevarata nu te desparte de copii, nu te izoleaza. Pentru oricare  femeie, nu cred, ca s-a nascut barbatul carear  face-o sa aleaga intre dragostea pentru el  si copii ei. In cazul asta, prefer singuratatea, si nu voi face niciodata alegerea care a facut-o Cristina Cioca. Cit despre karma…..eu nu am nimic cu Cristina Cioca, ba o compatimesc, si nu o vad ca pe o femeie  norocoasa, ca nu e noroc sa ai linga tine un barbat ca Lica Chitcan, e un blestem….karma care i-a luat totul vine de la Mioara, fosta sotie a lui Lica Chitcan. Cit tupeu poti sa ai sa-ti primesti amantul in apartament, cind stii ca sotia lui e in apartamentul fratelui ei, care e usa-n usa cu al tau???? Dar Cristina Cioca mi-a afirmat ca ea “e fata buna si nu face rau nimanui” si sigur urarea Mioarei lasata pe biletul de sub presul in fatza apartamentului ei” sa ai fericirea pe care am avut-o eu 30 de ani cu Lica” nu o va atinge….dar ma indoiesc  ca aceasta karma a Mioarei o va ocoli….

Deci, chiar daca nu ar fi fost banii furati, chiar daca nu ar fi fost escrocheria, minciuna, abuzul fizic si verbal, denigrarile, plingerile mincinoase, un barbat nu va primi iubirea mea daca se pune intre mine si copiii mei….la dracu, nu va primi nici respect si nici macar o sansa!!!!! Aici trag linie si zic GATA! Dar nu toate femeile sunt nebune, paranoice psihopate  ca mine!!!!!

Aviz celor care ma cunosc: cind un barbat, oricare barbat, va deveni prioritate  inaintea fetelor mele, va dau permisiunea sa ma scuipati in fatza…..

Iata mai jos o frintura din acea discutie pe messenger… intre mine si Cristina Cioca

  • Feb 21,2013  9:44 AM

Doina Moscu:deci .....

  • Feb 21 9:44 AM

cristina_mariuca:tu ai mereu dreptate..

  • Feb 21 9:44 AM

cristina_mariuca:esti libera

  • Feb 21 9:45 AM

cristina_mariuca:ai bani

  • Feb 21 9:45 AM

cristina_mariuca:timp

  • Feb 21 9:45 AM

cristina_mariuca:prieteni..platiti

  • Feb 21 9:45 AM

Doina Moscu:vai, cu atitea complimente

  • Feb 21 9:45 AM

cristina_mariuca:karma ta mi a luat totul

  • Feb 21 9:45 AM

cristina_mariuca:mi a ramas doar lica

  • Feb 21 9:45 AM

Doina Moscu:am prieteni adevarati care au ra,mas cu mine

  • Feb 21 9:45 AM

Doina Moscu:nu platesti pt asta

  • Feb 21 9:46 AM

cristina_mariuca:asa crezi tu...ei sp altceva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu