vineri, 30 august 2013

Clanul Chitcan-toti pentru unul, unul pentru toti!

La inceput de postare voi afisa povestea mea pe scurt…pentru ca nimeni nu are, in zilele noastre, timp sa citeasca toate postarile ( doar cei interesati)
Lica Chitcan a fost primul meu prieten in adolescenta si pe care l-am parasit la inceput de clasa a XII sa pot sa ma concentrez pe invatat…stiam ca a suferit enorm din cauza despartirii noastre, dar viata a mers inainte si fiecare si-a vazut de a lui. Periodic o mai oprea pe strada pe mama mea si o intreba de mine….ne-am re-conectat prin intermediul net-ului dupa 33 de ani. Lica Chitcam a considerat ca e momentul sa ma foloseasca si probabil sa se razbune .. In urma acestei escrocherii sentimentale a furat peste 5000 de euro de la mine. In urma unei investigatii personale, am aflat ca, de fapt, Lica Chitcan s-a ocupat cu asa ceva toata viata lui..ca muzica si pictura au fost doar de fatada, doar sa ascunda relatiile lui extra conjugale. Multe dovezi si analize le gasiti in toate postarile mele si pe care imi bazez romanul “Ratacirile Pasarii Phoenix” ( sunt ratacirile lui amoroase, el care se considera ca pasarea care a renascut din propria cenusa).


Se pare ca intimplarile petrecute intre mine si Lica Chitcan, nu au fost doar intre mine si el…pentru ca iata , pe facebook au inceput sa apara sustinatorii din clanul lui. Cine sunt acesti barbati, inversunati pina la cer pe mine??? Ce problema au ei cu mine ??? Eu personal am invatat sa nu vorbesc de cineva si mai ales sa nu trag o concluzie despre cineva, decit atunci cind cunosc persoana….cum pot unii sa ma caracterizeze paranoica, psihopata cind ei nu stiu nimic despre mine??? Ce om cu inteligenta minima poate trage concluzii bazate pe spusele unei anumite persoane???

Au iesit in evidenta patru dintre ei, toti prieteni de breasla cu Lica Chitcan….intr-o postare speciala voi vorbi in detaliu despre cel mai aprig si inversunat dintre ei: Florinel Plantos, asa zis Florin Tanase.

Primul care a incercat sa ma intimideze chiar de anul trecut a fost un individ a carui nume daca schimbi doar prima litera iti iese numele unei specii pe peste….destul de amuzant. Un individ prieten bun cu sticla si care in momentele lui lucide se prezinta drept pictor, sculptor, DJ, ziarist, si recent si redactor de radio. Poate cineva sa-I spuna acestui  “domn” diferenta dintre meserie si hobby???

Al doilea, un trubadur in cautarea succesului, a carui nume e un animal destul de fioros. Acest animal poate fi alb, negru, namila mari  si foarte fioros….ei asa a inceput si atacul lui la adresa mea. Dintr-o mica conversatie cu el, mi-am dat seama ca ma confunda cu o alta cu acelasi nume cu al meu . Ok, inteleg asta si accept greseala, dar credeti ca in acel moment si-a cerut scuzele de rigoare?? Doamne freeste, nici vorba. Un roman care sa se scuze in fatza unei femei??? Sa recunoasca ca a facut o greseala?? Nici in ruptul capului….

Al treilea, tot cica un artist cu un nume ca cel al slujitorului Domnului din  biserica. Asta e , imptreuna cu Plantos, cireasa de pe tort!!!!! A incercat sa argumenteze cu mine ( ignoring evidentele postate de mine) ca eu l-as fi platit pe Chitcan pentru favoruri sexuale….ca si  el primeste bani de la femei in schimbul sexului si e normal sa faca asta!!!! Deci alt prostituat! Asta se si lauda cu meseria lui de prostituat…. Toti cei trei sus mentionati se considera barbati fatali….femeile din Onesti cred ca au toate numerele lor de telefon J ( sau cel putin asa viseaza ei)  ori toti 4 ( inclusive Lica Chitcan) trag ceva pe nas….bai, idiotilor ( ca tare nu am vrut sa folosesc un astfel de vocabular pe acest blog, dar vad ca nu e alta cale) va las sa cugetati la doua  intrebari: intrebarea 1:  pai daca era vorba de sex si ne-am inteles la pret, poate dovedi asa ceva???  Intrebarea 2: pai cu 5000 de euro, plateam pe unu  tanar cu sarmalute pe burta nu pe un mos cu burta taiata si cu nume de sobolan!!!!!

Voi reveni cu o postare despre prietenul nostru J , al tuturor…Florinel Plantos. De asta, sincer , mi-a fost mila…dar stiti vorba romaneasca : pe cine nu lasi sa moara ( la propriu ) nu te lasa va traiesti!!!!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu