duminică, 15 septembrie 2013

Tabloul lui LICA CHITCAN


Astazi am avut intentia sa scriu despre Florinel Plantos….dar, el e doar un rahat care in curind va fi un excelent ingrasamint, asa ca mai astept…..ca  daca ma opresc din ce mi-am planificat, doar pentru ca ma latra un ciine, nu as ajunge nicaieri!!!

Ieri am primit un telefon de la un expert de arta, caruia i-am trimis un e-mail cu foarte mult timp in urma. Un tip  foarte relaxat si pus pe vorba, asa ca mi-a explicat in detalii despre arta si valoarea ei. Bineinteles, valoarea artei este in ochii admiratorului, dar cind vrei sa traiesti din asta, sau cind vrei sa investesti in arta, sau vrei sa obtii o anumita suma de bani din ea ,  atunci e cu totul altceva…...atunci intervin expertii . Ii scrisesem initial, sa aflu unde si cum pot afla valoarea acelui tablou primit de la Lica Chitcan. Normal, as fi vrut sa primesc pe el cit mai aproapre de suma pe care mi-a furat-o Lica Chitcan, adica 5 000 de euro. Ca sa fiu mai specific si sa nu sara “avocatul” Florinel Plantos din nou, aproximativ 2 000 de euro i-amdat eu cu imprumut  si aproximativ 3 000 de euro i-a furat Lica Chitcan de pe cardul meu de visa ( mai multe informatii despre asta, cu dovezi veti gasi in postarile anterioare)

Acest expert in pictura, un batrinel se pare de vreo 80 de ani, mi-a spus ca, desi cel care a pictat reproducerea are calitati in amestecul culorilor, pictura nu poate fi valorificata…..reproducerile, uneori au valoare, dar Lica Chitcan a copiat si semnatura faimosului pictor!!!! Asta inseamna ca tabloul este un furt !!!!!  In gindul meu exclam: “ iata alt furt!!!, ma, da asta doar sa fure stie???”

Un pictor, in adevaratul sens al cuvintului, este un artist care poate picta starea lui interioara, care poate asterne pe pinza unicate….si zugravii care fac restaurari la diferite cladiri sunt meseriasi talentati, si cei care lucreaza la restaurarea picturilor prost intretinute, sau cei care lucreaza la identificarea unei picturi, sunt meseriasi cu un talent colosal, dar nu ii putem numi artisti plastici in adevaratul sens al cuvintului…Lica Chitcan, picteaza mai mult copii, dupa  imagini de pe net, dupa fotografii….si este meserias in ce face ( daca il comparam cu restul lumii) dar mai are de lucrat pina la statutul de artist plastic….Cit despre muzica, nici acolo nu ma pricep….cinta la chitara, a scris ceva cintece, dar cantautor???? Se pare ca ultimul CD scos, a fost platit cu banii Mioarei si  a vindut sub 100 de exemplare ( incluzind pe cele date cadou amantelor) Cind am vizita-o pe fosta lui sotie acum 2 luni, mi-a aratat  doua tablouri pe care Lica i  le pictase recent….il rugase initial sa ii faca niste tablouri ( peisaje, caci se pare ca acolo e puntul lui forte) pentru ca ea sa le dea cadou in Italia….( ar fi fost o buna reclama chiar si pentru el) Cind le-am vazut, am izbugnit amindoua in ris…..zau, nici de placemats ( adica placile acelea pe care le pui pe masa sa poti pune farfuria si tacimul ) nu erau bune…..I-am zis: “ lasa fata, arunca-le si tine rama si pune o poza cu ciinele in ele” Si ea mi-a raspuns: “ Sa pun poza cu Max in aceste rame??? Pai, noi l-am iubit, a fost ca si copilul nostru , cum sa fac asta!” J

Pot sa afisez si aceste tablouri, dar sincer ii stric reputatia, si acum e pe val si munceste, zugraveste si poate cistiga si ceva bani, ca sa-mi dea inapoi pe cei furati , fie ei si in rate…..

El vrea sa se considere foarte modest si neimportant…dar Lica chitcan isi pune amantele sa ii faca reclama: asa se face ca pe Youtube, Lia i-a incarcat toate melodiile, pe mine m-a pus sa scriu la televiziune si sa-I popularizez o melodie , ceva care el ar fi vrut sa devina un fel de imn  al Romaniei: ceva, de felul, ce greu e la romani….. ba chiar a sugerat sa trimit  sa trimit melodia la cit mai multi romani din Canada si America si sa-i dea like  toti romanii din diaspora…

Degeaba esti intelligent, daca te tot poticnesti din drum la toate perechile de tzitze si iti folosesti creierul doar cind trebuie sa creezi minciuni plauzibile in fatza amantelor sau a sotiei. Ca si Ted Kaczynski a fost un tip super intelligent si intr-un sfirsit ce rahat a facut???? Si degeaba ai talent, daca ti-l folosesti doar sa faci portrete amantelor…..si in acelasi timp copilul tau a trebuit sa intrerupa facultatea ca tu i-ai papat banii….ba, i-ai vindut si masina ca sa-ti platesti datoriile la camatari ( si asta nu e afirmatia mea, ci chiar a fiului si o puteti auzi in postarea cu conversatia Mioarei) Ar fi putut sa cinte in anii ’90 la nunti si alte petreceri, sa faca bani, sa asigure un viitor fiului….dar el spunea ca nu e facut din stofa de lautar ( era mai usor sa abureasca femei, si sa toace banii munciti de Mioara. Femeia asta muncea si 14 ore pe zi in timp ce el se dadea ori bolnav, ori deprimat, ori trebuia sa mearga la masaj sau manichiura , sauna si alte “ munci obositoare”)

·         Conversation started May 16, 2010


 

Doina Moscu

https://fbstatic-a.akamaihd.net/rsrc.php/v2/y4/r/-PAXP-deijE.gif5/16, 9:38pm

Hey Maruta, As vrea sa ma ajuti sa fac aceasta melodie cunoscuta. Este de formatia Ad-hoc din onesti, versurile de artiscul si pictorul Lica Chitcan. Iti multumesc. http://www.youtube.com/watch?v=1TJBBOym8Gg&playnext_from=TL&videos=7yDJcKdaHDw&feature=sub

https://fbexternal-a.akamaihd.net/safe_image.php?d=AQCj6TpOY6jMB4f_&url=http%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2F1TJBBOym8Gg%2F2.jpg&jq=100

Iata ca se vede  din mesaj, si eu am fost spalata pe creier de lica Chitcan, dar vad ca m-am impotmolit in a scrie corect cuvintul ARTIST …cu sigutanta o premonitie ! J

Karma , sau bumerangul cum zice Lia, lucreaza incredibil de bine: Mioara mi-a spus ca Lica uraste cel mai mult cintatul prin restaurante , adica uraste  sa fie “lautar”,dar e fortat acum sa o faca…..Cristina Cioca intr-unul  din e-mailuri, imi scria cit de mindra e ea de faptul ca are un sevici atit de bun….iar acum e fara service….

From: cristina maria <cristina_mariuca@yahoo.com>
To: Doina Moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Monday, January 23, 2012 2:00:32 PM
Subject: Re:

 

te rog frumos sa incetezi sa mi mai scrii !!

crede ma ca stiu ce sa fac si cum...........iti multumesc pt sfaturi....unele chiar le am luat in seama

prieteneste nu am ce sa i reprosez....vreau sa i caut un motiv.....dar nu am ce !!

daca este adevarat ce spui....timpul o sa tina cu tine..........si crede ma ca dumnezeu exista !cata vreme stiu ca nu am facut rau nimanui....nu mi este frica de nimic...

doar de cel de sus....

insa iti dau un sfat...daca pot sa spun asa :nu ti mai arata viata intima nimanui...........sunt chestii care nu ti fac cinste si e pacat sa stie toata lume....nu mai stiu eu ce picanterii....

apreciez intotdeauna oamenii(femeile/barbatii )..care pastreaza in amintire...doar pt ei...TRECUTUL....si nu uita....trecutul este ireversibil !!pt faptele consumate nu merita sa ne consumam...nu vom intoarce nimic inapoi.....nu putem schimba..daca asa a fost sa fie !!

eu daca as avea libertatea ta...oportunitatile tale.....banii tai.....as fi departe !!

eu am o familie buna...un serviciu stabil....am 22 de ani pe cartea de munca.......dar nu pot pleca departe..cum as vrea !!! am fetita mica...si sunt legata de tara.....dar in 7-8 ani....plec si eu...........daca nu mai repede........asa ca........nu mai fac valuri  !! mi am trait viata frumos..nu mi pare rau de nimic......si nu am dusmani....si crede ma ca e lucru mare !

 

 

 

sanatate si tot ce ti doresti

 

Sa comentez despre ce “picanterii” inventate de Lica Chitcan vorbeste Cristina Cioca???? Poate Mioara ar trebui sa comenteze despre cit rau i-a facut ei si mai vedem daca nu face rau nimanui……dar lumea vede si stie…..

Se pare ca sub pretextul religiei orice e posibil …pentru ca dupa o afirmatie ca” eu cred in Dumnezeu si nu fac rau nimanui” unii chiar te cred…..mai putin cei de  alte religii. Vazind azi o fotografie, mi-am amintit de o vorba pe  care am auzit-o despre tigani,( dar se pare ca e valabila si la romani) : cu cit e crucea de la git mai mare, cu atit pacatele sunt mai multe….oare ce marime de “bijuterii” vor mai agatza uniii de git???

Oricum Lica Chitcan si Cristina Cioca se potrivesc amindoi de minune:

-amindoi religiosi nevoie mare mai ales cind trebuie sa par ace nu sunt

-amindoi pun copii pe ultimul loc in viata lor

-amindoi cind au fost prinsi cu mitza-n sat au dat divort: ca sa elaborez, Cristina a depus dosarul de divort, se pare, dupa ce a aflat sotul ca are un amant din Racauti ( parca asa vorbeste lumea…ca e Racauti sau Radeana, nu prea stiu  sigur…nu m-am indurate sa platesc cei 100 000 de dolari de care vorbeste Florinel Plantos ca as fi cheltuit pentru informatii J J J ) Cind Mioara i-a dovedit lui Lica ca are dovezi concrete de cit de curvar e, tot el s-a grabit sa depuna dosarul….

Asa ca, asa  pereche, greu de gasit!

Iata si tabloul cu pricina si cu semnatura falsa……

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu