duminică, 22 septembrie 2013

LICA CHITCAN-manipulare la superlativ!


Se spune ca atunci cind vrei sa prinzi un hot, trebuie sa gindesti ca un hot…. Mult timp nu am putut sa accept ca Chiti Costaceov ar putea sa fie barbatul meschin, perfid, fals, care se dovedea a fi. De fiecare data cind ma gindeam la tot ce a facut, gaseam motive sa dezmint adevarul din fatza ochilor…” Nu se poate, undeva  gresesc, barbatul acesta a tremurat de emotie cind ne-am reintilnit in aeroport, m-a tinut de mina, a plins cu mine in drum inapoi spre aeroport….undeva gresesc! Atunci mi-am adus aminte de zicala de mai sus….si cind te distantezi  emotional de situatii, realizezi ca a facut  totul  dupa un plan bine pus la punct….asta inseamna ca e un plan experimentat, asta  inseamna ca nu era la prima abatere cu mine!

Azi vom analiza planul lui de a isi tine “activitatea si aventurile “ departe de ochii si urechile familiei.( o excludem din acest cerc pe mami Catinca, pentru ca ea  e mai mult complice…sau o femeie care din iubire sau presiuni financiare “joaca “ jocul lui)

Deci:  

·          stim ca primul site de socializare folosit de Lica Chitcan a fost netlog ( asa a cunoscut-o pe Lia, amanta cu care m-a dublat  atit pe mine cit si pe Cristina Cioca)

·         In 2009 ( deci cu aproape un an inainte de a ne regasi noi doi) apare un cont pe netlog al Mioarei Chitcan. Pina aici nimic anormal: poza ei, e-mailul pe numele ei ( mioarachitcan@yahoo.com) dar datele si interesele sunt ale lui Lica, si…..ulterior am aflat ca Mioara nu intra pe calculator!!!!!! Mi s-a parut ciudat ca o femeie a carui fiu e atit de indeminatec  cu computerul,nu stie nici macar  sa-i dea  drumul….si nici  nu e interesata sa invete. Am intrebat-o. Raspunsul ei mi-a lasat un gust amar: “ nu vreau, pentru ca stiu ca voi afla mai multe despre infidelitatile, minciunile si femeile lui Lica….si cind nu stii, tinzi sa crezi ca nu sunt adevarate” Contul de netlog are chiar si un prieten, un alt pictor, prieten al familiei, deci pare cit se poate de real.

·         Asa ca, atunci cind mi-am dat seama ca m-a escrocat de bani, am vrut sa iau legatura cu sotia. Ea era singura in masura sa stie daca e dezechilibrat sau nu ( stiind ca Lica ia tot felul de medicamente puternice anti-depresive) ea era  in masura  sa imi spuna despre  asa zisa relatie terminata intre ei, sau de infidelitatea lui. I-am gasit contul de pe netlog si desi era ciudat ca acest cont avea ziua lui de nastere si interesele lui , nu prea am dat importanta si i-am trimis un e-mail. Iata-l mai jos:

From: Doina Moscu <doinamoscu@yahoo.com>
To: mioarachitcan@yahoo.com
Sent: Sunday, September 5, 2010 9:07:39 AM
Subject: IMPORTANT !

Mioara,

 

Sunt aproape sigura ca stii cine sunt. Daca nu stii, poate ai auzit cel putin de mine ( fosta prietena a lui Lica din timpul liceului). In urma unor evenimente care s-au intimplat in ultimile luni intre mine si Lica, vreau sa stau de vorba cu tine "intre 4 ochi" Te rog cauta-ma pe messinger la doinamoscu@yahoo.com sau pe skype la aceeasi adresa. Tine in vedere ca sunt cu 6 ore in urma ta caci eu locuiesc in Canada si acesta este decalajul intre Canada si Italia.

 

Astept sa iei legatura cu mine in urmatoare saptamina.

 

·         Neavind nici o idee cum “joaca” Lica Chitcan si cit de experimentat in minciuni si imbirligari este, i-am scris si l-am informat ca i-am scris Mioarei si ca voi afla ce ma intereseaza de la ea, singura persoana  pe care o voi crede.

·         Ca sa creeze credibilitate contului si sa ma faca sa cred ca este al Mioarei, primesc la vreo saptamina urmatorul mesaj:

·         From: Mioara Chitcan <mioarachitcan@yahoo.com>
To: doinamoscu@yahoo.com
Sent: Monday, September 13, 2010 11:43:54 AM
Subject: ...

spune-mi despre ce este vorba????????
sint  uimita.............
 

Si apoi un altul dupa ce i-am explicat ce se intimplase, si dupa ce i-am copiat niste pasaje din e-mailurile lui Lica:

From: Mioara Chitcan <mioarachitcan@yahoo.com>
To: doinamoscu@yahoo.com
Sent: Wednesday, September 15, 2010 10:10:18 AM
Subject: ....?

 am spus ca sunt uimita si chiar sint..am vorbit cu Lica si mi-a povestit ,dar vreau sa te ascult si pe tine si apoi voi trage concluzii...ce citesc sint doar cateva randuri scrise de tine.....de unde sa stiu ca sint scrise de Lica, nu vad o adresa de e-mail....tu vrei sa ma faci sa sufar, dar nu inteleg de ce??????...ce s-a intamplat???.....

Al 3-lea e-mail a fost unul injositor, acuzator, ca al unei mahalagioace ( si acum ca am cunoscut-o pe adevarata  Mioara, stiu ca ea e o femeie atit de calma si rezervata, atit de politicoasa si deloc  cum incerca sa para in acel e-mail!) Aratind e-mailul la multi, am primit confirmarea ca acel e-mail a fost scris de Lica. Nici o sotie, care ar fi fost inselata, nu ar fi scris asa , fara sa aiba intrebari, fara sa aiba indoieli,….. doar daca, si unul si celalalt se ocupa cu astfel de escrocherii sentimentale, santaje si din asta traiesc ( sincer, am auzit cazuri cind s-au imbogatit asa) In acest caz, exista o regula foarte bine stabilita intre soti, si de obicei, cei doi isi promit ca nu devin atasati sentimental de “victimile” lor.

 

Asa ca, dupa revenirea mea acasa in Noembrie 2010 ( si dupa ce am aflat ca Lica continua sa minta ) i-am scris din nou Mioarei si  i-am spus ca eu si el ne iubim si ca vrem sa fim amindoi. Imediat am fost contactata pe messenger. Intuind ca poate fi Lica, am cerut sa vorbim pe video, dar a refuzat si am vorbit pe audio. Surpriza , era o voce de femeie. Situatia de aici se complica mult…..dar itele le-am dezlegat la mai bine de un an si jumatate dupa aceea  si uite cum au stat:

El, ca sa-si linisteasca amanta de atunci,  Lia, ca eu mint si ca intre el si mine nu mai e nimic si nici nu a fost, i-a dat parola de pe contul mioarachitcan , sa imi scrie urit si sa  il scape de mine….Lia, care l-a iubit foarte mult, voia sa stie ce a fost, si a inceput sa vorbeasca pe messenger cu mine. Ca sa nu  vada Lica, presupusa Miora ( adica amanta Lia), mi-a cerut sa conversam pe un alt cont, simonarusu6158, ca sa nu poata vedea, cica fiul ei. Asa am tot conversat si i-am trimis toate e-mailurile si conversatiile dintre mine si Lica Chitcan, Liei, fara sa stiu ca de fapt vorbeam cu amanta lui si fara ca Lica sa stie ca noi doua vorbim. Dar, impredictibila cum sunt , i-am trimis lui Lica parti din conversatia cu asa-zisa Mioara. Asta l-a infuriate la maxim, dar calculat si planificat cum e, credeti ca s-a suparat pe Lia? Nu, pentru ca, pentru el era mai important sa ma tina pe mine departe de adevarata Mioara si nu ar fi vrut ca Lia sa se supere, caci ar fi putut  sa-mi spuna ca ea nu  era defapt Mioara. In felul acesta, Lia a ramas convinsa ca intre mine si el nu a fost iubire si ca de fapt Lica are sentimente si o iubeste pe ea….dar, cum intotdeauna este si proverbul: doi se bat si al 3-lea cistiga si mai exista si legea bumerangului, Lia mi-a spus adevarul cind a aflat si s-a convins de existenta Cristinei Cioca in viata lui Lica Chitcan. Am ramas apropiata Liei, caci e o femeie inteligenta si plina de viata, prostita , ca de fapt toate , de spalarea pe creier a lui Lica Chitcan.

Deci sa mai cred ca totul a fost o intimplare??? E greu de crezut asa ceva, mai mult o manipulare la superlativ. Tot atit de constienta sunt si eu si Lia si Mioara, ca atit timp cit eu tot sunt pe urmele lui, Lica va sta “cuminte” pentru ca reputatia lui e in joc. Deci asta il va avantaja din doua puncte de vedere: 1) lumea va crede ca tot ce zic eu pe aici si in roman e fals  si 2) Cristina va crede ca sentimentele pentru ea sunt reale. Dar cum lupul nu isi schimba naravul, stim ca “bumerangul” e in drum spre ea….ramine de vazut cind ajunge!

Aaaaa, am uitat sa mentionez: cica Lica Chitcan si Cristina Cioca au devenit amanti in Iunie 2011 ( am motive si dovezi sa cred ca mint si ca relatia e mai demult, dar despre asta ...altadata) dar mie Lia nu mi s-a destainuit ca ea a fost Mioara decit in  Aprilie 2012. Acum, hai sa va vad...care ghiceste de ce atit de tirziu????
Zau nu e greu! Analizind comportamentul lui Lica Chitcan si mai ales amintindu-mi ce imi spusese un amic de al lui, cu care am vorbit in 2010  cind era intr-o pauza de cintat la Butucul de vie ( parca asa se cheama restaurantul de pe Oituz), Lica Chitcan intotdeauna a avut doua amante in acelasi timp.....Lia, nu a vrut sa "il supere" si a tinut secretul, pina a fost convinsa ca el e cu adevarat cu Cristina Cioca ( sau poate cind si ea s-a convins cu adevarat cum manipuleaza si nu mai era sub vraja lui) Asta este umilul, timidul,prietenosul, religiosul si multi talentatul, Lica Chitcan. Va las, am niste greturi fara explicatie medicala!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu