miercuri, 11 septembrie 2013

LICA CHITCAN- "iubire (ne)conditionata"


La inceput de postare voi afisa povestea mea pe scurt…pentru ca nimeni nu are, in zilele noastre, timp sa citeasca toate postarile ( doar cei interesati)

Lica Chitcan a fost primul meu prieten in adolescenta si pe care l-am parasit la inceput de clasa a XXII sa pot sa ma concentrez pe invatat…stiam ca a suferit enormdin cauza despartirii noastre, dar viata a mers inainte si fiecare si-a vazut de a lui. Periodic o mai oprea pe strada pe mama mea si o intreba de mine….ne-am re-conectat prin intermediul net-ului dupa 33 de ani. In urma acestei escrocherii sentimentale a furat peste 5000 de euro de la mine. In urma unei investigatii personale, am aflat ca, de fapt, Lica Chitcan s-a ocupat cu asa ceva toata viata lui..ca muzica si pictura au fost doar de fatada, doar sa ascunda relatiile lui extra conjugale. Multe dovezi si analize le gasiti in toate postarile mele si pe care imi bazez romanul “Ratacirile Pasarii Phoenix” ( sunt ratacirile lui amoroase, el care se considera ca pasarea care a renascut din propria cenusa).
___________________________________________________________________________________
 
Multumesc celor care mi-au trimis mesaje private si e-mailuri…..da, este adevarat povestea aceasta nu este doar o poveste a unei femei escrocate sentimental de un individ cu experienta; este o problema de mentalitate a romanilor . Desi traim in secolul XXI si tehnologia a invadat aceasta tara, mentalitatea oamenilor ( chiar si a celor educati, chiar si a celor care ar trebui sa apere cetateanul de astfel de indivizi care inseala, escrocheaza, abuzeaza, omoara), e  una din secolul XVIII.

Sinceritatea, ca urmare respectul, lipseste in relatiile inter-umane: barbatii pretind  ca iubesc, doar sa obtina anumite avantaje ( uneori din plictiseala) femeile pretind ca nu cred declaratiile lor ( dar unele asteapta ceva mai bun si mai concret) Jocul acesta de-a prinsela este foarte bun in timpul adolescentei cind tinerii isi formeaza caracterul si valorile in viata….dar ce facem cind vorbim de oameni maturi????

In momentul in care am constatat ca relatia mea virtuala cu Lica Chitcan devine ceva mai mult, normal ca am pus intrebarile necesare: ce urmareste, ce scopuri are si unde va duce aceasta relatie. Doar pentru ca eu am fost sincera, am crezut ca si el imi va da raspunsuri sincere….nu aveam de unde sti de jocul lui murdar. Multi dintre prietenii mei mi-au spus ca nu trebuia sa-l cred….acum intreb eu: deci re-incep o relatie cu un barbat pe care il cunosteam din tinerete, bazata pe neincredere??? Ce relatie e asta la virsta noastra??? Mi s-a mai spus ca nu trebuia sa-i dau bani….si intreb: cind barbatul care iti declara ca te iubeste “de pe vremea cind la Onesti erau dinozauri”si iti declara ca veti fi impreuna " cit timp va fi pamintul" , are viata in pericol din cauza camatarilor, eu sa nu-l fi ajutat??? Unde e compasiunea si increderea in aceasta relatie??  De unde era sa stiu ca Lica Chitcan se vinde la cea care plateste mai mult??? Cu siguranta, Cristina Cioca a platit cel mai scump  si daca e vazuta ca femeie desteapta pentru ca Lica Chitcan inca doarme in patul ei, dar nu as vrea  totusi sa fiu cea care e clasificata astfel.  Lica Chitcan pledeaza “iubire neconditionata” dar ramine cu cea care ofera mai mult….

Vorbind cu cealalta amanta, Lia, am stiut cu certitudine ca Lica nu face sex protejat. Cind am intrebat-o pe Mioara, cum ar fi reactionat Lica daca vre-una dintre multele lui amante ar fi ramas insarcinata….zimbind amar Mioara mi-a raspuns: cum ar fi reactionat Lica la asa veste??? Pai, la fel cum a reactionat cu mine, a spus ea:…” eu nu mai vreau copii, asa ca te descurci tu”!!!! Unde e respectul fatza de femeie??? In momentul acela statutul de “casatorit” prindea foarte bine…..iata reactia crestinului Lica Chitcan!….dar nu de  o sarcina nedorita era vorba la mine, sau la Lia ( care e mai in virsta cu doi ani ca mine si Lica) ci de bolile transmise sexual, care  puteau fi o problema…mai ales ca se spune ca atunci cind faci sex neprotejat cu cineva, de fapt te culci cu toti partenerii lui…si cum lista de amante este foarte lunga, frica mea era pe masura….

Intr-o discutie cu Lia, ii spuneam ca in sfirsit trecusera cele 6 luni de la ultimul contact cu el din Noembrie,2010 si testul putea fi facut ( se stie ca testul SIDA nu arata corect decit daca este facut la 6 luni dupa contact) si reactia ei m-a socat: “ Doamne fereste, nu cred ca are SIDA ..ca asa arata curat!” Daca Lia, care e o femeie inteligenta si educata se lasa pe mina Domnului in astfel de situatii, ma gindesc care a fost/este reactia celorlalte amante ….

Faptul ca Lica Chitcan are manicura si pedichiura facute, ca face dus zilnic, sau ca este epilat  anghinal nu are nimic de a face cu bolile transmise sexual. SIDA, hepatita C, HPV sunt boli care se transmit sexual si care “zac” si ani in tine si iti cauzeaza moartea directa sau in cazul HPV cancer de col uterin…si totusi nimeni nu e speriat…

Daca Lica Chitcan e felicitat  de prietenii “ de aceeasi spetza” de cit “de tare e” ca face ce face, si scoate bani de la femei si se distreaza in acelasi timp…moral, cum l-as putea numi, pe linga un deseu social ???

Va mai trece mult timp pina cind romanii vor reactiona la astfel de cazuri in acelasi mod cum e facut in Vest, dar, cum am mai spus, doar pentru ca nu sunt legi pentru escrocheria sentimentala, asta nu inseamna ca o astfel de atitudine e corecta.

Florinel Plantos, aprigul sustinator al lui Lica Chitcan pe facebook si pe blogul lui, comenta ca, daca intr-adevar Lica Chitcan a furat banii pe card, politia ar fi trebuit sa-I faca ceva, dar ca nu i-au facut nimic pentru ca nu e adevarat.

GRESIT: nu i-au facut nimic pentru ca Lica Chitcan a fost instruit correct de avocatul lui si au stiu cum sa iasa bazma curata.

1.       Se pare ca legea spune, ca cel care declara ca cineva i-a scos bani din cont, are 3 luni sa declare furtul ( lucru pe care eu nu il stiam..) daca declaratia este facuta in timp, si se dovedeste a fi reala ,actiunea e penala, inculpatului i se deschide dosar penal si ramine cu cazier

2.       In Octombrie, odata cu sosirea mea in tara, Lica Chitcan in efortul lui de a ma intimida, a facut o plingere/ declaratie la politie impotriva mea pentru santaj, in care declara ca, el, intr-adevar a scos bani pe card.

3.       Cind eu i-am spus ca voi anunta politia si-l voi da in judecata…o cam incurcase, pentru ca era in acea perioada de 3 luni, era in declaratia lui ca a scos bani din contul meu si inregistrarile video de la bancomatul cu pricina ar fi dovedit ca e moaca lui  la data si ora afisate pe desfasuratorul meu de banca.

4.       Lica Chitcan a avut o lunga discutie “intre 4 ochi” cu avovatul lui, dupa ce s-au intilnit cu mine si prietena mea, ca dupa aceea, Lica sa imi spuna ca “relatia noastra nu e terminata, ca noi vom continua, dar trebuie sa ne recapatam increderea unul in celalalt”  in felul acesta, el tragea de timp si cele 3 luni au trecut si in felul acesta scapa de dosar penal….ca de dosare civile il doare in cot. Oricine il cauta pe noul portal se poate convinge de ce spun…avocatul lui nu e prost, si nu degeaba are casa plina de tablourile lui Lica Chitcan ( dar asta e o alta poveste)

 

Deci Florinel Plantos, faptul ca a scapat de un dosar penal nu dovedeste ca nu e vinovat….dovedeste ca are experienta si vechime….si imi intareste certitudinea ca nu merita decit un scuipat intre ochi….
Deci intrebari eu am pus....raspunsurile au fost pe masura unui escroc, dovezile mai jos:
From: Popa Liky <popaliky@yahoo.com>
To: doinamoscu@yahoo.com
Sent: Sunday, March 21, 2010 5:58:04 AM
Subject: niste ganduri


niciodata nu am reusit sa comunicam foarte deschis ,deaceea ni s-a intamplat, sau nu ni s-a intamplat ce trebuie..as fi vrut sa stiu ca atunci cand eram copii ti-ai fi dorit sa faci sex cu mine si cum este firesc chiar sa se intample, dar ai avut mereu aceeasi atitudine distanta si plina de moralitate care mi-a amputat vointa..mi-era teama sa si incerc , acum nu mai am aceasta teama ..am pierdut odata totul ,adica pe tine , ce-as mai putea pierde ??
intre timp, viata mea a avut tot felul de cotituri ,unele dictate de imprejurari..asadar mi se pare straniu ca dupa niste ani tu sa ma intrebi daca au mai fost femei in viata mea si cate ..au mai fost , femei frumoase care au considerat ca si o simpla aventura cu mine merita luxul adulterului...eu nu aveam ce pierde ..consider ca si sotul tau a mai avut destule experiente pana la tine, dar asta nu comentam..este neimportant pentru mine ..au fost femei care chiar au vrut sa aiba un copil cu mine , mi-au spus-o in fata ..desigur le-am evitat si am refuzat ofertele ..n-as fi suportat presiunea psihica..as vrea sa stiu ,de fapt tu acum ce gandesti ce ti-ai dori, daca ti-ai dori ceva ?..probabil daca stiai ca nu o sa mai gasesti adolescentul naiv si prea sensibil ai fi renuntat sa ma contactezi..oricum eu nu-ti mai pot afecta existenta in nici un fel..vorbim iubito , doar vorbim..
From: Popa Liky <popaliky@yahoo.com>
To: Doina Moscu <doinamoscu@yahoo.com>
Sent: Wednesday, April 21, 2010 11:34:11 AM
Subject: doamna mea



am tinut sa-ti spun aceste lucruri sa vad cum reactionezi, ..nu sunt deloc surprins ca ai o asemenea atitudine, ma uimeste insa cat de bine te cunosc..stiam ca o sa reactionezi si ai facuto..te citez: Doina-one more day.....: eu am nevoie sa aflu anumite adevaruri despre noi, pt mine....va trebui sa accepti ca eu stiind ca vei pleca am hotarat sa ma retrag in varful picioarelor si sa nu te mai deranjez..desigur la acea varsta imi puteam face usor prietenii , si am si facuto..deci nu trebuie sa te deranjeze , nu eram condamnat la singuratete(Doina-one more day.....: si inca ceva: de ce atunci m-am simtit eu atit de vinovata pt plecarea din romania, cind tu aveai deja pe cineva dupa armata? Sunt o idioata!)nu esti o idioata pentru ca eu mi-am cerut dreptul la viata , ca am cautat sa fug de resentimente si frustrari, ca am acceptat situatia si am gasit o alta cale de a-mi continua visele..la ce ti-ar fi folosit sa stii ca am ramas singur si probabil as fi devenit un alcoolic... sau sa-mi ling ranile ani si ani...este suficient ca nu te-am uitat, niciodata, niciodata, niciodata...ma intriga faptul ca o redescopar pe fatita aia cu care ma lupam ca doi gladiatori ( Doina-one more day.....: da-mi un singur motiv ( am zis motiv si nu opinie) care sa ma faca sa nu cred ca aceasta intinire nu e doar despre sex, ca nu sunt un fel de trofeu care ti s-a luat de sub mustata si acum vrei sa-l reventici inapoi.).este usor: as avea alternative aici in oras , fara implicatii sentimentale si fara tensiuni .. nu merita o partida de sex atata efort, si cred ca esti constienta de asta , daca nu te-as iubi am ramane prieteni si nimeni nu ar pierde nimic..eu te vad asa pentru ca tu esti iubita mea, dar asta nu se intampla si acum doua luni de zile cand  erai doar o fosta prietena..continuam..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu