luni, 28 aprilie 2014

Randuri printre ganduri....


Ma consider o femeie matura ( asta datorita varstei  ), cu picioarele pe pamant, care a facut, o data, o greseala…..greseala de a crede  vorbele cuiva….si nu un oarecare cuiva, ci  vorbele unuia pentru care ea, o data  , de mult , a insemnat ceva….Sa refuzi sa ajuti cu un imprumut un prieten de suflet, cand viata ii era in primejdie???? As fi fost o femeie de caracter, mai usor de apreciat, de respectat, daca as fi refuzat sa-l ajut pe Lica Chitcan??? Cu siguranta ca nu…..Ce nu pot intelege, cei cu  un caracter tot atat de murdar ca al lui, este de ce fac ce fac, de ce nu am ingropat aceasta inselatorie. De ce nu am ingropat , nu am uitat, aceasta inselatorie???….. raspunsul e simplu: pentru ca numai dezvaluind aceasta inselatorie, el si altii ca el, poate vor invata o lectie…..este o razbunare??? Da, sigur, ca e razbunare….tot atat, cat e razbunare, cand  iti vrei inselatorul aruncat in inchisoare! As fi preferat calea legala, pe care si am inceput-o , de fapt, dar , Lica Chitcan s-a dovedit expert in a “ocoli “ chiar si legile.  Romanul/ cartea  este, cel putin pana acum, singura mea cale de a expune faptele lui si a dezvalui caracterul lui josnic.

Dar nu asta e ,ce vreau sa analizez acum….. Lica Chitcan si concubina Cristina Cioca au fost in Italia…. Cum au ajuns acolo , calare pe facebook, cu tot felul de poze care mai de care , cica, mai grandioase: expozitii, cica concerte ( la un bed and breakfast place J ) ……si l-au gasit pe faimosul ziarist Florinel Plantos, zis Florin Tanase, sa scrie pe blogul lui, Presa Onestitor, zis si ziar important de Onesti ca, Lica Chitcan a cucerit Italia…..Cica , pana si Papa il va astepta la Vatican…..toate bune si frumoase, daca ar fi fost adevarat……eu sa fi fost Lica Chitcan ( Doamne fereste!) as fi vandut 1, 2,3 tablouri la coltul strazii, daca era nevoie si cu banii stransi, mi-as fi luat bilet de tren/avion ,sa merg sa-mi vad fiul in regiunea Cuneo,fiu  pe care nu l-am vazut de 2 ani!!! Pentru ca “meseria” de tata, e inaintea oricarei alte ocupatii…..Dar, scuze, eu sunt o nebuna , o paranoica, si un artist nu gandeste asa,nu-i asa???!!!!! Ca sa nu mai spun ca, doamna secretara, concubina Cioca , are si ea o fiica prin nordul  Italiei, care sta sa nasca primul ei copil, fiica ei fiind si ea ,inca un copil la cei 20 de ani ai sai…..nu am vazut nici o poza pe facebook, cu viitoare bunica, incantata sa-si revada fiica…….or fi ei saraci, lipiti pamantului, cu atatea datorii si executari silite, dar asta nu este o scuza, ci doar un motiv pueril, prin care dovedesc ca prioritatea lor e cu totul alta si nu copiii …..dar eu nu sunt mama sensibila ca ea, ci doar o paranoica care il vrea pe Chiti inapoi!!!!!!            Un moment, va rog,  sa ma duc sa vomit, mi-a ramas pe gat aceasta “prioritate”!!! Inteleg, de ce Lica nu a indraznit sa mearga la fiul lui sa-l vada, dupa toate ce i-a facut, baiatul nici macar nu vrea sa-i vorbeasca……dar ea, ea, ca mama nu putea sa-l lase pe Chiti singur si cat el devenea faimos, sa mearga sa-si viziteze fica???? Probabil, ii era frica ca , locul de concubina  s-ar  fi ocupat pana la intoarcerea ei……da, asa  dragoste, admit nu am avut onoarea sa cunosc!!!!!

Am sa va las pe voi toti, sa trageti singuri anumite concluzii, dar am sa va prezint niscai dovezi ……

Dovada 1: este biletul meu de calatorie…


Dovada 2:   La momentul in care am aflat de tragedia din familia mea, am platit penalizarea si mi-am schimbat intoarcerea ….se poate vedea pe factura primita, data la care am platit aceasta penalizare, suma si ca aceasta suma am platit-o cu o carte de mastercard  ( la sfirsitul codului de carte apare literele MS) Poate ca,daca as fi avut doar o carte de credit, la acel moment, as fi realizat ca imi disparuse cartea de credit Visa…..


Dovada 3: este “boarding pass” unde se vede ca am zburat pe 1 Iulie la ora 6:10 am ( dimineata) din Bucuresti

Dovada 4: Acum urmariti pe desfasuratorul de banca  pentru cartea de credit Visa, cand au inceput sa fie scosi bani si de unde….Pe data de 9 iulie , dupa ce am facut o plata on-line, am realizat ca datorez mult peste asteptarile mele, nu am gasit cartea de credit Visa si am anulat-o…… nu uitati ca sunt 7 ore decalaj de fus orar si Lica Chitcan a avut timp sa scoata bani de alte de doua ori in acea zi, pana am anulat eu cartea Visa.

mariti sa vedeti detalii.... 

 
Dovada 5:  este o scrisoare de la banca , pe care am cerut-o ulterior, cand m-am hotarat sa-l dau in  judecata, care atesta ca acest cont al cartii de Visa a fost inchis la cererea mea.


In ziua in care am plecat ( 1 iulie) Lica imi scris urmatorul e-mail:

Si va intreb: cum poate un om, un crestin, un om sincer si cinstit cum se preteaza, sa scrie asa ceva, cand in acelasi timp ma lasa fara bani in cont???? Un om,caruia nu i-a pasat nici de durerea mea, nici de nenorocirea si socul prin care treceam…..puteam fi doar o prietena, o amica pe care o cunostea de mult , care l-a ajutat cu un imprumut cand a avut nevoie…..faci asta unui om, cand te dai asa cinstit si crestin???  Cum poate un om, care se preteaza correct, sa faca  plangeri mincinoase pe la politie??? Sa isi puna  amanta sa se dea drept sotia, ca eu sa nu pot sa ajung la ea si sa-i spun Mioarei de cati bani m-a tepuit???

Lica nu s-a asteptat in viata lui ca eu voi pastra toate aceste evidente….dar sunt o femeie de afaceri, care a incheiat multe contracte si care stie importanta documentelor…..si daca nu am stiut ca la un imprumut trebuie sa ai un contract notarial, este pentru ca in orice alta tara , tot ce am prezentat eu aici, sunt evidente pe care orice tribunal le ia in considerare.  Si din punct de vedere moral, sunt dovezi care explica multe.

Din fericire, pe mine m-a tepuit  doar de 5000 de euro…eu nu mi-am pierdut serviciul,ca diriginta de posta, nu mi-am  vandut casa, masina sau alte mosteniri ale fetelor pentru el, si cel mai important, nu mi-am pierdut respectul copiilor mei…..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu