miercuri, 23 aprilie 2014

LICA CHITCAN-zambitor.....


Se pare ca Lica Chitcan se lauda zilele acestea ca i-a pictat Papei un portret si ca va merge sa se  intalneasca cu el si sa-i dea  tabloul……J J J Cand Mioara, fosta sotie , a auzit intentiile lui, mi-a spus ca ea are o sugestie pentru mine…..cica sa-i propun lui Lica, sa ne intalnim la Vatican in fatza Papei, si daca Papa accepta sa se roage pentru mine, eu sa uit de cei 5000 de euro pe care Lica mi i-a furat….J .Mi s-a parut interesanta ideea , si i-am zis ca eu accept…..dar ca,  nu o sa-l sun pe Lica chiar acu, o sa-l mai las un pic, sa se imprieteneasca cu Papa, sa se catoliceasca mai intai, sa iasa amandoi  la un spritz , ca nu iti face nimeni o asa favoare asa ,tam ne-sam…!!!!! J J J

Mult timp am fost convinsa ca, cu banii furati de la mine, Lica si-a cumparat masina ( banii de pe cardul meu de Visa i-a scos la inceput de iulie, 2010 si masina a cumparat-o cu Lia , amanta de la acea vreme, din Arad, la mijlocul lunii august, 2010) Am aflat de la Mioara, care in august 2010 a venit in tara, ca Lica si-a facut dintii, cu putin inainte de venirea ei….nu a aflat direct de la el, dar cand ea s-a dus la destistul lor, el i-a sugerat sa isi faca acelasi lucru ce isi facuse Lica….cand a aflat cat platise Lica pe dantura, ea i-a raspuns dentistului ca nu are aceasta suna si sa-i fixeze doar de cat are ea …..asa ca, ea crede ca Lica si-a pus dantura cu banii furati de la mine si apoi a dus o lunga munca de lamurire, sa o faca pe Mioara sa semneze pentru un imprumut la CAR ( pentru care e acum executat silit) si in urma caruia a primit mai bine de 200 de milioane ( bani din care Mioara crede ca si-a luat masina)

                                       ( mariti poza ca sa va convingeti)
Cica are dantura de portelan……( ma rog nu ma pricep, dar cica ceva bun, adica un fel de BMW, cand vine vorba de dantura,adica ceva de firma!!!) Ne uitam la o poza postata zilele acestea si ne intrebam: oare dentistul nu i-a spus ca si acesti dinti falsi ( imbracati) trebuie spalati, ca tare galbeni mai sunt ???? Poate l-a tepuit dentistul si in loc de BMW i-a pus o Dacie 1100 !!!!    Sau poate Karma iar l-a lovit ca deh, din bani furati, ce fel de dinti ar vrea????

Un comentariu: