miercuri, 9 aprilie 2014

Din gafele-LICA CHITCAN....


Desi in aparenta, Lica Chitcan pare un individ interesat de soarta celui de langa el si al prietenilor, in realitate lui Lica Chitcan ii pasa doar de el….O aparenta pe care o hraneste din acelasi motiv: sa construiasca o cu totul alta imagine despre el, doar sa-i  fie lui bine…. Dupa multele internari la psihiatrie, i-a spus sotie de atunci , Mioara, ca medical i-a recomandat sa iubeasca cat mai multe femei, ca sexul il scoate din depresie. Mioara  a realizat atunci , ca normal la minte nu-i si  l-a lasat in plata Domnului. Oricum o datea, tot de rusine se facea: ori ca avea un sot nebun, ori ca avea un sot curvar…..Asa ca, Lica nu prea a avut mult de a face cu cresterea si educatia fiului, care la varsta sensibila a adolescentei, era mai mult rusina si incurcat sa explice colegilor si prietenilor, de ce tatal lui e vazut in compania atator femei ( unele doar cu putin mai in varste ca el) . Iata o mica marte dintr-o conversatie  de a mea cu fiul lui ( toata conversatia e postata pe blog…..Mircea i s-a adresat dintotdeauna tatalui lui pe nume)

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs1324.snc4/161498_1177309504_3121690_q.jpg

Mircea Chitcan September 7, 2010 at 5:36am Report

Eu am vorbit ieri cu Lica si am incheiat orice discutie si relatie cu el . Nu ma mai intereseaza de el si nu mai am ce discuta cu el ………………

 Deci pot sa spun ca eu nu o sa-l mai ajut de aici niciodata pe Lica si de acuma pe mine m-a pierdut , il dispretuiesc foarte mult pentru ce a facut oricum nu am avut prea mari sperante de la el niciodata , dar cu asta a pus capac . Faceti ce credeti eu nu vreau sa mai aud de nici unul din voi . O zi buna !

 

Deci, credeti ca un astfel de om ar intelege un adolescent??? Nici vorba…..si ca sa intaresc ce spun, zilele acestea, a postat pe peretele ficei cea mica a Cristinei Cioca, un articol despre ce poti face sa scapi de…..cosurile de pe fatza!!!!! Am salvat postarea , dar nu o voi posta, pentru ca copila a fost deja umilita de concubinul mamei ei in fatza a tuturor prietenelor ei, nu cred ca atasand acea postare aici, I-as face vre-un bine minorei….Adolescenta, trebuie sa fie devastata  stiind ca prietenii ai au vazut aceasta postare.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu