vineri, 2 mai 2014

That's the way I like it...aha, aha!!!


Astazi mi s-a implinit o premonitie……Lica Chitcan a postat, azi,ceva poze pe facebook. Una este absolut superba. Pacat, mare pacat, ca m-a blocat din contul lui , ca i-as fi dat un big, big like!!!! De fapt, cel putin 3 femei atat de” aproape lui” , i-ar fi dat cate un like ( ca si asa, e el mare vanator de like-uri) Atat pe Lia Gornoviceanu , dar si pe mine m-a rugat sa cer prietenia la oameni “importanti ‘ si apoi sa afisez pe perete cantece si picturi de ale lui si asa sa se faca el cunoscut…..ba chiar in timpul vizitei mele in Octombrie 2010, la Onesti ma ruga sa-l las la computerul meu , sa verifice niste conturi ( parca trilurilu, parca asa se cheama, sa imi arate el mie ,  cate accesari avea el…..ba chiar ma ruga sa intru zilnic pe acolo ca sa-i maresc numarul)…… na, ca a pierdut 3 like-uri de data asta!!!!!

Iata poza  pe care  am analizat-o cu Mioara si am ras cu lacrimi:

 

Cine a facut aceasta poza merita un mare pupic de la mine si de la Mioara……………poza e geniala !!!!!! Deci sa analizam un pic:

-il putem vedea pe Lica, dar nu ce picteaza ( asta e bine, nu conteaza ce picteaza, dar picteaza, deci munceste serios si nu fura bani,nu abureste femei!!!!)

-pe pedestal si langa, mai sunt si alte tablouri, deci inceaca sa vanda ce face la coltul strazii . Asta, e o mare pedeapsa pentru marele presedinte UAP-Onesti!!!! In discutiile noastre, cand se plangea cat de greu e in Romania si cand se vaicarea ca nu are bani, imi spunea ca trebuie, e fortat  sa taie rame, dar ca el ar vrea sa picteze….atunci i-am sugerat sa mearga intr-o zona turistica si sa picteze in fatza trecatorilor. I-am spus ca, el  e bun la copiat ( de fapt tot datorita “copiatului “ a terminat si liceul J J, doar ca atunci copia la teze …) I-am spus ca am vazut pictori ambulanti peste tot: Venetia, Paris, Roma, Geneva , Monte Carlo……Atunci mi-a marturisit ca a facut , o data, asta din nevoie de bani, dar ca nu ar mai face-o nici daca moare de foame: cica se opreau oameni bogati, cu bani, dar tot ce faceau era sa comenteze tabloul de  fatza lui, desi nu aveau habar de arta!!! I-am raspuns ca nu conteaza, “clientul are intotdeauna  dreptate”, iar la sfarsit,  el isi lua  banii si asta e tot. Mi-a zis ca se simtea tare umilit! Deci ma bucur sa-l vad, ca in sfarsit, a ajuns la vorba mea…..

-In poza se mai vad si doua pernute, ceea ce inseamna ca au stat ceva si ca sa nu il doara fundul a venit pregatit

-dar ce m-a impresionat cel mai mult , de am ras cu lacrimi este plasa/ punga  de la Lidl, probabil cu toata agoniseala lui in ea.

Karma baby, karma……..

Cu certitudine stiu, ca nu si-a vizitat baiatul cat a fost in Italia: deci,ori  nu a vandut prea mult, ori, secretara/ menagera/ concubina si-a luat mai intai cota ei parte si saracu’ nu prea i-a ramas nimic J

S-ar putea sa-mi schimb parerea despre Cristina Cioca, ca  a inceput  sa imi dovedeasca ca, ea chiar a invatat ceva din toata povestea mea, a Liei si a Mioarei…..deci, la cum arata ,Cristina Cioca , l-a ingrasat ca pe un porc inainte de Craciun ( pentru ca ea , la cate relatii a avut, stie ca la umbra burtii nu mai “creste” nimic), l-a pus sa picteze flori si case, ca sa nu mai simta nevoia sa vada femei goale, sta langa el si il cronometreaza sa picteze “ in aer liber” deci, ce razbunare mai buna mai pot sa cer????? Sublim, super !!!!

Si inca ceva: Lica face in comentariu lui,  aluzie la “rautaciosi” dar sunt sigura ca nu se refera la mine……ar fi culmea, dupa toata energia si timpul petrecut sa ii expun inselatoriile si marlaniile pe care le-a facut atatea ani, sa imi faca acest compliment !!!! Ca, fratilor, e compliment sa ma numeasca “rautacioasa”, cand pana acum eram “fica  a diavolului” “paranoica” “nebuna” “scarba” si alte astfel de adjective si adverbe la adresa mea…..se poate sa se gandeasca la banii mei si la ce suma ar putea el sa mai stoarca de la mine cu vorbe frumoase???? Not a chance Mr. gigolo!!!!!! La munca, nu l-a intins mana!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu