joi, 17 aprilie 2014

LICA CHITCAN-pictor fraudulos

Din postarile lui Lica Chitcan si a concubinei, se pare ca cei doi sunt in Italia si vor sa ne arate cat succes au ( ca nu mai e succesul lui , ci al familiei!!!) ca pictori. Sincer si eu i-as da un "like", nu ca ma pricep la pictura , dar cel putin un like la faptul ca munceste cinstit. Cand a aflat Mioara, fosta sotie ca e in Roma, primul comentariu a fost: " oare cui i-a mai sucit mintile cu rugaminti si promisiuni sa-i dea bani cu imprumut ca  sa ajunga acolo??? ca sigur, nu a imprumutat destul sa-si viziteze fiul pe care nu l-a vaut de doi ani, chiar daca suntem in Italia"

Dar nu mai are nimeni speranta sa il schimbe pe Lica Chitcan.....Acum, cel putin munceste cinstit si nu fura, nu abureste si aiureste femei pe net......pentru asta, poate primi un "like" Eu chiar vreau sa-l vad mai des pe la coltul strazii ( fie unde ar fi pe pamant) pictand pentru turisti!!!!

Poate a realizat ca trebuie sa-si schimbe atitudinea si sa puna popoul la treaba ca nu mai are sanse la aburit femei.....sunt peste 9 000 de acesari ale acestui blog, asa ca multe femei stiu povestea si Lica nu e prost, el isi da seama ca propaganda lucreaza.

Si daca tot vorbim de prostie sau de sarlatanie, iata inca ceva , sa vedeti pana unde merge.....

Am observat ca are o reproducere a Mona Lisei, a lui DaVinci, dar cum e si normal , reproducerea e semnata de el.

Tabloul pe care mi-l promisese mie si pe care mi l-a dat la insistentele me ( eu crezand ca are o valoare si imi pot recupera ceva din cei 5 000 de euro luati de la mine) este o reproducere dupa Jacob Jordaens  , dar , culmea i-a furat  semnatura faimosului pictor, astfel incat, pictura nu valoreaza nici cat o ceapa degerata....ba, mai mult, este frauda ( ceva de care Lica Chitcan este foarte familiar) ....Poate face puscarie pentru asta??? Normal,doar ca la mintea lui, mortul e mort si nu poate vorbi....
Deci cine are ochi sa vada, cine are urechi sa auda si cei inteligenti vor intelege.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu