joi, 3 aprilie 2014

LICA CHITCAN- Inainte cu tupeu....

Mioara Chitcan e o femeie cam zgarcita la vorbe…..de cand o cunosc vorbim de cateva ori pe saptamana si am invatat ca e o femeie care s-a obisnuit sa tina suferinta in ea ( In comparative cu mine, care sunt explosiva si foarte hotarata in actiunile mele) Tocmai de aceea ne complementam atat de bine, ca daca , nu o sun cateva zile imi trimite mesaj si e ingrijorata de ce nu o caut…..Mioara e tipul de femeie care “ tace si le face” …..vorbeam ieri cu ea de, cat va continua Lica Chitcan sa ma considere nebuna si obsedata…..la care ea mi-a spus: “ Va continua, caci are tenacitatea ta, doar ca tu ai multe dovezi, el nu a venit cu nimic” “Pai, sa posteze poze de la nunta cu Cristina Cioca, copie dupa certificatul de casatorie, ca si asa e el as in facebook, conturi false si prieteni inchipuiti!” i-am zis eu……”iubita, daca ar avea , ar pune, si ti-ar inchide gura, dar nu are” “Stii, a zis soacra-mea ceva, imi zice Mioara. “Ce?”o intreb eu…. “Cand am aflat de Cristina am sunat-o si i-am zis:bine , mami, ca ai stiu ca Lica merge la amanta care sta perete in perete cu apartamentul fratelui meu si nu mi-ai spus, am inteles, dar sa il lasi sa isi aduca amanta in lucrusoarele mele si sa accepti sa stea in apartamentul nostru, e prea mult…..poate pe ea, ca nora, o sa o tratezi altfel” “ Si ce-a zis baba, fata?” –intreb eu…..” Mi-a zis , ca ea va avea doar o nora si ea e mama nepotului ei, si atat…..si ca nu a avut ce face, ca femeia, nu avea unde sta, ca isi vanduse apartamentul sa-l ajute pe Lica, fiindca eu nu-i mai trimiteam bani”…..” Fata, eu cred ca postarita, ii tranteste vre-un nepot” am facut noi doua haz…”ca daca nu m-a chemat la nunta, ca nu a fost una, macar la botez, ma duc” a zis Mioara!!!! Desi Cristina Cioca e calare pe facebook zilnic, si cand a inceput balacareala cu mine, hop-tzop si-a schimbat numele in Cristina Chitcan Cioca, se pare ca nu a avut timp ca isi schimbe statusul: ca nu mai lucreaza la posta de aproape 2 ani de cand a fost data afara…..poate ii este rusine sa scrie ca face rame in atelierul lui Lica Chitcan….deh, posta romana suna mult mai bine…. Asa ca ,numele de postarita e inca valabil ( tot era ea asa mandra de el , de se semna “postarita” in e-mailurile pe care mi le trimitea) Eu nu am nimic cu femeia asta, chiar e de compatimit, dar ma intereseaza personalitatea unei femei care accepta atitudinea lui Lica Chitcan si ma intereseaza portretul ei psihologic. Adica , am fost multe care am crezut in cuvintele lui , dar multe ne-am trezit ….la Mioara, a fost altceva, erau alte timpuri, era la mijloc un copil…..in afara de ea, toate celelalte s-au trezit…..aici vorbim de “calitati” deosebite, sa pui necesitatile concubinului inaintea celor a copiilor tai, e ceva!!!. Nu vreau sa dau din casa tot ce stiu ( caici vreau sa ramana si pentru roman) dar sa share-iesti pe facebook doar poze cu activitatea concubinului, cand fica ta e in ultimul trimestru de sarcina, la doar 20 de ani, undeva departe,si sa nu pui tu, ca viitoare bunicuta nimic, dar nimic….nici macar un like la ce simpatica e fica ta, asa cu burtica??? e dur….. Stiu ca multi vor zice, e matura, e maritata, dar totusi e un copil. Si fica mea e insarcinata si e cu 13 ani mai in varsta ca fica ei, cu cu o facultate, un masterat si un doctorat terminat si chiar si asa e mandra tare cand postez ceva ca sunt mandra de ea si de viitorul meu nepot/nepoata !!!! Un copil care vine dintr-o familie destramata, care si-a vazut mama in multe relatii, cu multi barbati si care acum se poate simti parasita, caci mama a ales interesele concubinului inaintea intereselor copiilor ei. Intrebati psihologi calificati, si majoritatea va vor comfirma cele spuse de mine. Sunt total inmarmurita cum poate Lica Chitcan sa convinga o mama, ca indiferenta cu care el isi trateaza fiul, este atitudinea corescta fatza de un copil??? Sincer, eu o compatimesc ca e atat de slaba de caracter si un monstru ca el poate manipula in halul acesta sufletele oamenilor fara sa ii pese de consecintele unor oameni si copii nevinovati…..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu