joi, 24 aprilie 2014

"Prieteniile" lui Lica Chitcan

https://soundcloud.com/popaliky/img-1485


Nu sunt de loc surprinsa cand multi nu pot  crede, ca Lica ar fi in stare de un comportament ca cel pe care tot il descriu eu. Nici eu una ,nu as fi crezut, daca ar fi sa-l  analizez doar superficial . La prima vedere e barbatul galant, credincios, politicos, saritor si foarte amabil, dar, doar cine l-a cunoscut in de-aproape si cum spunea Mioara, mai ales cine l-a infruntat, ii va cunoaste adevaratele fetze. Zic asta, pentru ca Lica e ca un cameliot care isi schimba reactiile in functie de nevoi si mai ales in functie de circumstante.  Si tocmai prin acest contrast isi duce in eroare victimile .

Daca Lica isi propune sa te minta, Lica va gasi absolut toate argumentele si metodele sa te faca sa crezi ce vrea el. Voi analiza un pic relatia lui cu fosta amanta Lia Gornoviceanu. Daca la mine , relatia a fost un pic atipica, pentru ca noi  ne cunosteam din adolescenta si am fost prieteni, relatia lui cu Lia fost  exact ca si cu celelalte femei. Lia, o femeie dintr-o relatie esuata, un divort…..o femeie sensibila, inteligenta si care nu cauta barbatul fatal…..ci doar o relatie sincera, bazata pe comunicare…si Lica stie sa comunice… Chair Lia, imi spunea ca uneori, simtea ca se destainue unei prietene si nu unui amant.  Nu m-a mirat deloc ca , chiar de la prima intalnire cu el, Lia i-a imprumutat bani ( nu atat de multi, cat i-am imprumutat  eu …. J   ) dar destui ca el sa stie ca i-a cazut in plasa si ca o poate manipula…..desi, Lia a aflat de venirea mea in tara si de intalnirea noastra, Lica  a convins-o ca nu a fost nimic intre noi si l-a iertat. Cica eram prieteni din adolescenta ( adevar pe jumatate real) dar ca nu ar fi putut sa o triseze cu mine, ca eu sunt o femeie urata, complexata de picioarele mele scurte si ca arat ca o mamaie cu fuste lungi pana in pamant ( exact opusul) Voi cauta discutia asta intre mine si Lia si o voi posta…..chiar si atunci cand  a aflat ca a trisat-o si a doua doara cu mine, iar l-a iertat …….i-a facut pe plac si s-a dat drept Mioara cu mine, crezandu-l  ca daca ii face acest bine, el va ramane cu ea. I-a spus ca nu vrea, ca eu sa ajung la Mioara , nu pentru ca Mioara inseamna ceva pentru el, dar, pentru ca , Mioara e alcoolica si depresiva si nu vrea ca fiul lui sa ramana fara mama.  Chiar si mai tarziu, cand eu si Lia  ne-am imprietenit si i-am spus ca am gasit-o pe Mioara, Lia m-a implorat sa nu merg la Mioara, ca poate Mioara poate face un gest necugetat si ma poate  rani…..

Femeia asta ranita la maxim, a petrecut ore si zile in sir sa afle toate detaliile despre o adoua femeie cu care Lica o trisa: Cristina  Cioca. Lia  a fost cea care mi-a spus de ea, cea care mi-a dat adresa ei de e-mail, si telefonul ei….avea prieteni in Onesti care ii urmareau si ii spuneau ce face Lica si Cristina…..

Femeia asta a sperat pana in ultimul moment ca Lica se va intoarce inapoi la ea……acum, Lia si Cristina sunt  “bune “ prietene pe facebook….ea spune ca ii este frica de reactiile lui Lica ( e o femeie la  57 de ani cu un copil minor si cu o mama in varsta)si  ii este frica de el….

Dar am invatat sa nu mai cred nimic…..nedumerirea mea este: cum a convins-o pe concubina Cristina Cioca sa ii accepte amanta in lista de facebook? De ce a convins-o pe Cristina sa accepte in lista ei de facebook pe Lia Gornoviceanu e usor de ghicit: ca el sa salveze aparentele:….eu sunt o nebuna , Lia a fost doar o amica si Cristina stie asta si accepta…….sau, tocmai pe Lia a convins-o sa faca acest lucru, cunoscandu-i partile sensibile….. ce este cert pentru mine, e ca cel putin una din cele doua femei  e manipulata in continuare.
Iata o conversatie intre mine si Lia din August, 2012. Imi cer scuze, este un limbaj matur, nu e potrivit minorilor .....

https://soundcloud.com/popaliky/img-1485
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu