duminică, 10 noiembrie 2013

LICA CHITCAN-prins din urma de karma...


 
Astazi este ziua Mioarei Chitcan. Ii urez multa sanatate , fericire si liniste sufleteasca. Sa aiba parte numai de bucurii caci o noua etata in viata ei a inceput. Este o femeie libera…. Libera de abuzurile emotionale si psihice la care a supus-o  Lica Chitcan timp de 31 de ani. Anul trecut m-am nimerit de ziua ei la ea, cu un dosar plin de dovezi cu infidelitatile lui Lica Chitcan. O femeie mindra si demna, m-a primit cu o eleganta greu intilnita ( desi multi dintre apropiatii lui ma sfatuisera sa nu i-au legatura cu ea, ca va face mahalagism, ca e deprimata, nebuna, betiva, ca poate chiar sari la gitul meu)  Am mers pe instinctul meu si nu m-am inselat. O femeie trista, nu pentru ca aflase ca sotul a inselat-o cu mine, trista ca si-a irosit atitea ani linga un astfel de barbat. I-am cerut scuze, ne-am imbratisat….i-am spus ca l-am crezut pe Lica, i-am crezut aburelile si faptul ca imi spunea ca totul era terminat de mai bine de 7 ani intre ei…. Ea mi-a spus ca macar ar fi  trebuit sa o anunte si pe ea si sa nu-i mai fi cerut bani lunar tot acest timp. Eram tare bulversata si a venit linga mine si ea m-a consolat pe mine: “ stai linistita, nu fii suparata, au fost zeci de amante, cu unele l-am prins direct, dar nu a recunoscut niciodata…”  Am intrebat-o de ce nu a divortat; mi-a zis ca a incercat de doua ori si de doua ori, cu vorbe bine ticluite, a intors-o si l-a iertat. “Daca as fi fost mai puternica, trebuia sa divortez, inainte de casatorie, caci m-a trisat cu una chiar in garsoniera mea”

Atunci am realizat ca prietenia mea cu Mioara e o lectie…. Poate a mea, poate a ei, poate a lui Lica.  Eu am invatat ca pot sa sacrific totul pentru o dragoste, un om, dar nu toti merita sacrificiul. Nu am crezut niciodata ca in casnicia mea intilnisem adevarata iubire, si ma consideram nefericita….am invatat ce inseamna nefericirea cind am intilnit-o pe Mioara.

Ca si cum suferinta emotionala a Mioarei nu ar fi fost indeajuns, Lica o face partasa si la datoriile financiare pe care le are….da, au semnat amindoi pentru aceste imprumuturi, dar citi stiu ca Mioara a facut-o sub presiunile lui abusive??? Sau citi stiu ca nu a vazut un leu din acesti bani???

Lica nu se gindeste decit la el…..si nimic nu-l induioseaza….e un crestin adevarat! Nu va luati dupa faptul ca Cristina Cioca si-a schimbat numele in Chitcan pe facebook, nu e decit un joc, sa ascunda adevaratul motiv pentru care sunt impreuna…miine pe facebook imi schimb numele in CHITCAN. Un individ atit de insensibil si rece fatza de fiul lui, nu merita decit o femeie pe masura…..
Cam atit pentru azi si va las cu o poza….stiti jocul cu "Where is Waldo" ( unde-i Waldo)????

 Ei bine eu  va intreb: unde este mama miresei in aceasta poza de mai jos??

 


 

Va astept comentariile pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/oprea.m.vasile

sau in privat….ma roade curiozitatea!!!!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu